لینکدین فرمول مبتنی بر داده را برای موفقیت تبلیغات B2B نشان می دهد
انتشار: آذر 05، 1403
بروزرسانی: 03 تیر 1404

لینکدین فرمول مبتنی بر داده را برای موفقیت تبلیغات B2B نشان می دهد


LinkedIn از اصول خلاقانه مبتنی بر تحقیقات برای تقویت عملکرد تبلیغات B2B پرده برداری می کند، زیرا 90٪ از CMO ها به دنبال رویکردهای بازاریابی جسورانه تر هستند.

  • تبلیغات تلفن همراه عمودی 31 درصد بیشتر از فرمت های افقی در لینکدین ایجاد تعامل می کند.
  • 81 درصد از کمپین های تبلیغاتی B2B نمی توانند هم توجه را جلب کنند و هم برند را به یاد آورند.
  • محتوای طنز 65 درصد نرخ تعامل بالاتری در لینکدین ایجاد می کند.


منبع