گزارش جدید نشان می دهد که روندهای مروری بر هوش مصنوعی در حال تثبیت هستند
انتشار: آذر 11، 1403
بروزرسانی: 03 تیر 1404

گزارش جدید نشان می دهد که روندهای مروری بر هوش مصنوعی در حال تثبیت هستند


با ورود به فصل تعطیلات، داده های اکتبر تغییرات و تثبیت های قابل توجهی را در بین صنایع در بررسی های AI (AIO) نشان می دهد. بینش های مهم اکتبر رشد در بخش های خاص، ثبات در سایر بخش ها و تغییرات استراتژیک در انواع محتوا و منابع را نشان می دهد. این بینش ها استراتژی های عملی را برای بازاریابان ارائه می دهد که هدفشان بهینه سازی برای AIOها در این دوره حساس است.

مروری بر نقل قول های YouTube در هوش مصنوعی: سپتامبر تا اکتبر

نقل قول های YouTube AI Overviews در سپتامبر 400 افزایش یافت - 450 درصد بیشتر از ابتدای ماه اوت، زمانی که استنادهای YouTube برای اولین بار ردیابی شدند. سپس این سطح در ماه اکتبر در سطحی بین 110 تا 115 درصد از خط پایه اوت تثبیت شد. این تصور را ایجاد می کند که این سطح از استنادهای YouTube AIO ممکن است نمایانگر یک حالت عادی جدید باشد.

انواع محتوای ویدیویی که Google AIO تمایل داشت به آنها استناد کند:

  • چگونه به
  • بررسی های عمیق
  • مقایسه محصولات

گزارش BrightEdge مشاهده کرد که استنادات YouTube AIO در ماه نوامبر همچنان پایدار است:

وضعیت فعلی (نوامبر): تقریباً در 115-120٪ با حداقل تغییرات روزانه (3±٪) تثبیت شده است.

چند ماه آینده نشان خواهد داد که کاربران چقدر از استنادهای YouTube راضی هستند. احتمالاً گوگل پیش از انتشار استنادهای یوتیوب آنها را آزمایش کرده است، بنابراین انتظارات برای تغییر چشمگیر باید کنترل شود زیرا نوسانات استنادهای YouTube AIO کم بود، که نشان می دهد ممکن است گوگل نقطه شیرین این نوع نقل قول ها را پیدا کرده باشد. بنابراین انتظار نداشته باشید که این سطح از استنادات یوتیوب کاهش یابد، اگرچه هر چیزی ممکن است.

این روند اهمیت مداوم کانال ویدیویی YouTube را به عنوان راهی برای گسترش دسترسی و تکامل مداوم به دور از محتوای صرفا متنی برجسته می کند. اگر ویدیو را در صفحات وب جاسازی می کنید، استفاده از داده های ساختاری Video Schema.org بسیار مهم است.

رشد عظیم در صنعت سفر نقل قول های AIO

استناد AIO مسافرتی از سپتامبر تا اکتبر 700 درصد افزایش یافت. این ممکن است نشان دهنده اعتماد گوگل به هوش مصنوعی برای ارائه توصیه های سفر باشد.

BrightEdge این توصیه را ارائه کرد:

برای جلب دید AIO، برندهای مسافرتی باید محتوای مربوط به سفرهای فصلی، رویدادهای محلی و فعالیت های خاص را بهینه کنند. بسیاری از کلمات کلیدی که بخشی از این افزایش هستند با "کارهایی که باید انجام شود" شروع می شوند که سپس یک لیست نامرتب را ایجاد می کند.

پرس و جوهای سفرهای محلی و ویژه فعالیت

Google AIO نقل قول هایی را برای درخواست های مرتبط با سفر بومی سازی شده تر نشان می دهد که خاص تر و طولانی تر هستند، که ممکن است به این معنی باشد که AI Overviews بیشتر درخواست های نوع سفر محلی را به جای درخواست های مقصد بزرگی که به سطح محله می رسند، رسیدگی می کند.

BrightEdge نکات زیر را برای بهینه سازی موضوعات AIO سفر پیشنهاد کرده است:

«این روند فرصتی را برای برندهای مسافرتی برجسته می کند تا با ایجاد محتوایی که با اهداف جستجوی دقیق تر کاربران مطابقت دارد، دید AIO را جلب کنند.

  • بهینه سازی پرسش های مربوط به رویدادهای محلی، جاذبه های محله، و فعالیت های فصلی می تواند ارتباط را بهبود بخشد، زیرا AIOها همچنان بر اطلاعات سفر دقیق و مکان خاص تمرکز می کنند.
  • برای مثال، محتوایی که جستجوهایی مانند «بهترین فعالیت های زمستانی در نیوانگلند» یا «رویدادهای تعطیلات در شهرهای کوچک» را هدف قرار می دهد، احتمالاً با کاربرانی که به دنبال تجربه های منحصربه فرد سفر هستند، طنین انداز خواهد شد.

BrightEdge توضیح داد:

در ابتدا، AIOهای مسافرتی تحت سلطه پرس و جوهای کلی و گسترده متمرکز بر مقاصد گردشگری عمده بودند. با این حال، با پیشروی ماه، افزایش جستجوهای محلی، فعالیت خاص و فصلی سفر مشاهده شد که نشان دهنده سطح عمیق تری از قصد کاربر است. در ماه نوامبر، AIOها به طور فزاینده ای بر روی جستجوهای ویژه سفر که شهرهای کوچکتر، محله های خاص و فعالیت های محلی منحصر به فرد را پوشش می دادند، متمرکز شدند.

نمونه هایی از الگوی جستجوهای سفر که AIO را راه اندازی کردند عبارتند از:

  • جاذبه های برتر در
  • کارهایی که باید انجام داد
  • فعالیت های خانوادگی در
  • جشنواره های پاییز در

AIO در حال تثبیت و بالغ شدن است

یک دیدگاه جالب دیگر از داده های BrightEdge این است که رشد روزانه استنادات AIO به 1.3٪ کاهش یافته است که نشان می دهد ما اکنون وارد مرحله پایدارتری می شویم.

BrightEdge این بینش را ارائه می دهد:

ما اکنون شش ماه از دوره AIO می گذریم و شاهد تغییرات کلان در مرورهای کلی هوش مصنوعی هستیم که کوچکتر و کوچکتر می شوند.

آمار دیگری که تأیید می کند که AIO اینجاست، این است که نوسانات در استنادات AIO تا 42 درصد کاهش یافته است، نشانه دیگری از ثبات است. این خبر خوبی است زیرا به معنای قابلیت پیش بینی بیشتر برای عبارات کلیدی است که باعث استناد AIO می شود.

یادداشت های BrightEdge:

تثبیت در ظاهر AIO به برندها اجازه می دهد تا برای حضور ثابت، به ویژه برای کلمات کلیدی تعطیلات همیشه سبز، بهینه سازی کنند. این مزیت کمپین هایی است که در آن حضور ثابت AIO می تواند ترافیک و تبدیل های قابل توجهی ایجاد کند. با تثبیت AIOها، برنامه ریزی و گنجاندن آنها در استراتژی ها آسان تر می شود. این بینش اساسی برای بازاریابانی است که مایلند مرورهای هوش مصنوعی را بخشی از استراتژی 2025 خود قرار دهند."

عملکرد موضوع آموزش

موضوعات آموزشی در یک مسیر رشد ثابت با افزایش 5٪ \u200b\u200bدر کلمه کلیدی قرار داشتند که باعث تحریک AIO می شود، که نشان دهنده 45-50٪ از کلمات کلیدی است. این رشد در پرسش های آموزشی پیچیده تر مانند:

  • پیش نیازهای صدور گواهینامه امنیت سایبری
  • گزینه های شغلی با مدرک روانشناسی
  • مقایسه psyd در مقابل phd

پرس و جوهای B2B رشد متوسط \u200b\u200b2 درصدی را تجربه کردند که نشان دهنده 45 تا 50 درصد از کلمات کلیدی و با نوسان کمتری در اکتبر نسبت به سپتامبر بود. استنادات AIO مراقبت های بهداشتی به طور مشابه با تنها 1٪ تغییر در ماه اکتبر و با 73-75٪ از کلمات کلیدی استناد AIO ثابت بودند.

اطلاعات بیشتر در مورد BrightEdge را در اینجا بخوانید:

https://www.brightedge.com/ai-overviews

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Dynamic Ink



منبع