گوگل راه حل داده شخص اول را برای کاربران آنالیتیکس ارائه می کند
انتشار: آذر 01، 1403
بروزرسانی: 03 تیر 1404

گوگل راه حل داده شخص اول را برای کاربران آنالیتیکس ارائه می کند


Google Analytics نسخه بتای Customer Match را راه اندازی می کند و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا بازاریابی مجدد را با استفاده از داده های شخص اول به جای کوکی های شخص ثالث تقویت کنند.

  • Google Analytics اکنون به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد از داده های مشتری شخص اول برای بهبود هدف یابی تبلیغات استفاده کنند.
  • این ویژگی به طور خودکار با کمپین های «مناقصه هوشمند» در YouTube کار می کند، به زودی تبلیغات «جستجو» و «فید» ارائه می شود.
  • تبلیغ کنندگان می توانند با راه اندازی جمع آوری داده ها و پیوند دادن حساب GA4 خود، این را پیاده سازی کنند.


منبع