آموزش افزایش تبدیل تبلیغات گوگل برای تبلیغ کنندگان


در جدیدترین ویدیوی آموزشی Google Ads، یک مطالعه افزایش تبدیل جدید به تبلیغ‌کنندگان معرفی شد.

این آموزش افزایش تبدیل و نحوه تنظیم آن در تبلیغات گوگل را پوشش می دهد.

افزایش تبدیل چیست و چگونه کار می کند؟

افزایش تبدیل تعداد تبدیلی که توسط تبلیغات شما ایجاد می شود را اندازه می گیرد که بدون تبلیغات انجام نمی شد.

راه حل افزایش تبدیل گوگل چندین تاکتیک اندازه گیری را ترکیب می کند، از جمله:

  • انتساب چند لمسی
  • آزمایش های افزایشی
  • مدل های آمیخته بازاریابی

افزایش تبدیل به عنوان یک آزمایش کنترل شده در رابط Google Ads تنظیم شده است که مخاطبان شما را به دو گروه تقسیم می کند:

  • گروهی که تبلیغات دریافت می کنند (کنترل)
  • گروهی که تبلیغات دریافت نمی کنند (آزمایش)

این آزمایش می تواند مخاطبان را بر اساس انتخاب تصادفی کاربر یا بر اساس جغرافیا جدا کند.

افزایش تبدیل برای کمپین‌های ویدیو، اکتشاف و برنامه در دسترس است.

چرا از افزایش تبدیل استفاده کنیم؟

در ویدیوی آموزشی گوگل، مقدمه با سه نکته مهم در اندازه گیری بازاریابی امروز آغاز شد.

  • سفرهای مشتری پیچیده تر است. از آنجایی که مردم با تبلیغات در چندین پلتفرم تعامل دارند، گاهی اوقات اتصال نقاط به یک سفر منحصر به فرد کاربر دشوار یا غیرممکن است.
  • اندازه گیری مبتنی بر کوکی همچنان رو به کاهش است. این امر بازاریابان را با دید کمتری نسبت به آنچه که کار می‌کند (و چه چیزی نیست) می‌گذارد.
  • از بازاریاب ها انتظار می رود که کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند. در تمام این مدت، آنها به طور فزاینده ای در مورد نیاز به سودآوری مورد بررسی قرار می گیرند.

نحوه تنظیم افزایش تبدیل

فیلم آموزشی دستورالعمل های گام به گام بر اساس جداسازی توسط کاربران را ارائه می دهد.

مرحله 1:

در رابط Google Ads، به منوی بالا بروید. روی Tools & Settings >> Measurement >> کلیک کنید اندازه گیری بالابر

سپس، برای شروع یک مطالعه جدید، روی “+” کلیک کنید.

اولین قدم در ایجاد مطالعه افزایش تبدیل در گوگل ادز.

گام 2:

انتخاب کنید مطالعه شما بر اساس کاربران باشد یا براساس جغرافیا:

انجام مطالعه افزایش تبدیل توسط کاربران یا جغرافیا را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، می‌توانید انتخاب کنید که کدام کمپین(ها) در این مطالعه اجرا شود.

پس از آن، تاریخ شروع و پایان خود را انتخاب کنید.

در نهایت، امکان سنجی را بررسی کنید تا تخمین بزنید چقدر احتمال دارد که مطالعه شما به نتایج برسد.

قبل از ذخیره، امکان سنجی مطالعه افزایش تبدیل خود را بررسی کنید.اعتبار تصویر: ویدیوی YouTube Tutorial Google Ads، دسامبر 2022

پس از ذخیره، مطالعه افزایش تبدیل به طور خودکار اندازه گیری افزایش را در تاریخ شروع انتخابی شما آغاز می کند.

معیارهای افزایش تبدیل

گوگل سه معیار را ارائه می دهد که تبلیغ کنندگان می توانند با استفاده از این مطالعه اندازه گیری کنند:

  • تبدیل های افزایشی
  • ارزش تبدیل افزایشی
  • بالابر تبدیل نسبی

برای شروع باید از تیم حساب Google خود دسترسی داشته باشید، زیرا هنوز برای همه حساب ها اجرا نشده است.

آموزش کامل Conversion Lift را در زیر تماشا کنید:





منبع