آموزش جامع سئو خارجی با ۸ تکنیک طلایی (مقدماتی)

توزیع کارآمد محتوای شما را در چندین رسانه تضمین می کنند. این امر معمولاً زمانی امکان پذیر می شود که شما لینک هایی از صفحات با ارزش بالا در همان سایت داشته باشید. سایت هایی با نظرات مثبت، معتبرتر به نظر می رسند و بنابراین به احتمال زیاد به بالای نتایج جستجو می رسند. این نوع لینک ها حاصل outreach یعنی نتیجه داشتن فعالیت با کاربران یا بازدیدکنندگان است. این نوع لینک از طریق ارسال خودکار در وبلاگ ها، فروم ها، دایرکتوری ها یا انتشارات مطبوعاتی ایجاد می شود. Do-Follow Links: یک نوع لینک پیش فرض که به ربات ها یا عنکبوت های Google اجازه می دهد ارزش صفحه یا سایتی را به پیوند یا صفحه وب لینک داده شده منتقل کنند. هرچقدر یک سایت از طریق لینک های دریافتی، کارآمدتر تبلیغ شود، می تواند در SERP ها رتبه بالاتری کسب کند. با تماس با اینفلوئنسرها با یک تیر دو نشان می زنید: اولاً به هزاران نفری که آنها را دنبال می کنند، دسترسی می یابید و ثانیاً پیام خود را از طریق شخصی ارسال می کنید که در صنعت شما اعتبار دارد.

بله سئو آف پیج یک تاکتیک قوی سئو می باشد که نقش مهمی در رتبه بندی سایت ها در گوگل دارد. تعریف سئو خارجی چیست؟ سئوی خارجی شامل هر سیگنالی است که به گوگل و سایر موتورهای جستجو می گوید که سایت شما برای مخاطبان ارزشمند است. یکی از پیامدهای مثبت برندینگ این است که شما افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب می کنید بدون اینکه تلاش های خودتان را برای لینک بیلدینگ افزایش دهید. خواست قلبی (Sincere desire): این روش یکی از موارد بدیهی است. سوشال بوک مارکینگ یکی از این عوامل محسوب می شوند. ترافیک وب سایت و افزایش تعداد بازدیدکنندگان: بوک مارکینگ تأثیر مستقیمی بر رتبه بندی دارد و بنابراین می تواند برای شما ترافیک ایجاد کند. اما مهم است که شما این موضوع را جزو اولویت های خود داشته باشید، زیرا این کار تضمین می کند که پایه و اساس جایگاه خودتان را در رتبه بندی جستجوی ارگانیک، قدرتمندانه و هوشمندانه پی ریزی کرده اید! بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که عملکرد فنی سایت خود را تقویت کرده و محتوای یونیک و پرمعنا تولید کنید، ویدیو بسازید و… اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی فالوورهای پرشور و متدینی دارند و به احتمال زیاد در یک نیچ خاص، سرمایه گذاری زیادی کرده اند.

بهتر است بدانید که ۵۰ درصد کاربران موبایلی و ۵۰ درصد کاربرانی که از طریق تبلت و دسکتاپ جستجو می کنند، بازدید از جستجوی محلی یک کسب و کار را انجام می دهند. آیا یک یا چند نفر از دوستان یا اعضای خانواده شما وبلاگ دارند؟ برند منشن زمانی است که از برند شما در دنیای دیجیتال در قالب یک پست در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ یک سایت نام برده می شود. وقتی نوبت به ایجاد یک تجربه محتوای بهتر می رسد، همه چیز در پاسخ به سوالات کاربران خلاصه می شود. سیگنال های اجتماعی: وقتی گوگل، یاهو و… بدانید که هدف الگوریتم پنگوئن یا Google Penguin و سایر به روزرسانی های الگوریتم در اصل نشان دادن صفحاتی با تعداد زیاد لینک دهی در نتایج برتر صفحات جستجو نبوده و نیست! با این حال قبل از ایجاد بک لینک باید درک بهتری از انواع مختلف آنها و همچنین معیارهای زیادی که بر ارزش لینک وب سایت شما تأثیر می گذارد، داشته باشید.

به عنوان مثال اگر تعداد زیادی لینک ارزشمند برای برخی از صفحات خود کسب کنید، موتورهای جستجو فرض می کنند که محتوای شما عالی و از نوعی است که برای کاربران ارزش ایجاد می کند. باید بفهمید که این سایت ها یا افراد چقدر می توانند باعث ایجاد ترافیک برای سایت شما شوند. از آنجا که برای ایجاد و کسب لینک ها سخت کار می کنید. بسته به اهداف بازاریابی، زمانی که سایت ها صرف بهینه سازی خارج از صفحه برای موتورهای جستجو می کنند، متفاوت سایت سئو بای د سیا خواهد بود! برخلاف تصور رایج خیلی از افراد، بهینه سازی خارج از صفحه تنها مرتبط با لینک سازی برای سایت و به دست آوردن بک لینک ها نیست. تلاش برای انتخاب بین SEO خارج از صفحه، داخل صفحه و فنی مانند انتخاب پایه، دیواره یا سقف برای خانه خودتان است. همه کارآفرینان مبتدی جداً باید تلاش کنند تا آتوریتی و اعتبار آنلاین خود را برای مخاطبان و موتورهای جستجو به طور یکسان افزایش دهند.