آموزش جامع سئو خارجی با ۸ تکنیک طلایی (مقدماتی)

آنجا که به سئو خارجی مربوط می شود، بزرگ و جسورانه فکر کنید! با این حال شما باید وب سایت خود را برای دریافت لینک های معتبر آماده کنید! اگر کسب و کار کوچک شما در یک شهر کوچک قرار دارد، احتمالاً روزنامه محلی شما بیشتر از هر وبسایت محلی دیگری می تواند روی آن سایت سئو بای د سیا تأثیر بگذارد. دکتر پیت مایرز از Moz مشاهده کرد که بسیاری از صاحبان وب سایت ها حدود ۳۰ درصد از زمان خود را صرف عوامل خارج از صفحه و ۷۰ درصد از زمان خود را روی عوامل داخلی صرف می کنند. وبلاگ نویسی مهمان یکی از مفیدترین فعالیت های سئو خارجی بوده و به شما کمک می کند که با یک تیر دو نشان بزنید: هم لینک بیلدینگ کنید و هم معروفیت کسب نمایید! با شناسایی سوالاتی که مخاطبان هدف و ایده آل شما پرسیده اند، شروع کنید. مطمئن شوید که سایت شما به راحتی قابل پیمایش است. سایت شما بخشی ذاتی از اکوسیستم اینترنتی است که همواره در حال پیشرفت است و دائماً توسط گوگل مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرد. کار اصلی ما آموزش کارآفرینی و بازاریابی اینترنتی است. و برای برخی دیگر از صاحبان وب سایت، این درصدها معکوس است.

۲- برخی از المان های اصلی off-page SEO چیست؟ چون لینک ها و سایر سیگنال های خارج از سایت هنوز هم پایه الگوریتم های گوگل را تشکیل می دهند. به خاط بسپارید که نه تنها به تعداد و کمیت لینک ها بلکه به کیفیت لینک های داده شده به صفحات داخلیتان هم به اندازه ساختار خود صفحات اهمیت بدهید! هدف سئو تکنیکال یا سئو فنی (Technical SEO) بهبود خزیدن و ایندکس سازی سایت توسط الگوریتم های Google بوده و شامل بهبود سرعت و ساختار سایت، استراکچر دیتاها، نقشه سایت XML، تگ های Hreflang، کنونیکالیزاسیون و تنظیم URLهای کنونیکال و… با بهینه سازی سئو داخلی یا همان سئو داخل صفحه خود، ارزش آن صفحه را افزایش می دهید و در نتیجه لینک دادن به آن را مطلوب تر می کنید. افزایش تعداد جستجوها برای برند شما به این معنی است که شما سرآمد هستید و در جهت درست حرکت می کنید. سئو خارجی، سئو آف پیج، سئو خارج از صفحه یا سئو خارج از سایت (به انگلیسی: Off-page SEO یا SEO Off-Site) به تمام فعالیت هایی اطلاق میشود که شما و سایر وبمسترها خارج از وبسایت خود برای بالا بردن رتبه یک صفحه در موتورهای جستجو انجام می دهید. را می توانید در وب سایت انجام دهید تا رتبه بالاتری پیدا کنید.

بدین معنی که تیم شما کاری برای کسب آن لینک انجام نداده است. شخصی که از شما در وبسایت خودش نام می برد، خودش تصمیم گرفته به سایت شما لینک دهد! هرچه قدر تعداد لینک های دریافتی دوفالو یک سایت از منابع متعدد و مرتبط بیشتر باشد، ارزش بیشتری به آن منتقل می شود. بسیاری از کارشناسان سئو، بهینه سازی خارجی را حتی مهم تر از SEO داخلی می دانند. بهینه سازی موتورهای جستجو می تواند ترسناک باشد، به خصوص زمانی که ندانید چه مراحلی را برای رتبه بندی صفحات محتوای جدید خود طی کنید تا در جمع ۱۰ رتبه برتر گوگل قرار بگیرید! قابلیت یافته شدن آسان به شما کمک می کند تا در بلند مدت حضور آنلاین و شهرت زیادی کسب کنید. تقریباً ۸۰ درصد از کاربران اینترنت مقالات وبلاگ را می خوانند و شما می توانید از مزایای آن بهره ببرید. به لطف به روزرسانی های مداوم الگوریتم های گوگل، کیفیت محتوا در حال حاضر بهتر از همیشه است! در واقع تقریباً غیرممکن است که گوگل ارزش هر صفحه وب را بدون در نظر گرفتن لینک های دریافتی آن صفحه، تعیین کند. وقتی صحبت از سئوی خارج از صفحه می شود، بک لینک ها بسیار مهم هستند.

این تاکتیک سئو خارجی، یک ترفند سئو کلاه سیاه محسوب می شود که در دنیای سئو به شدت از آن نهی شده است. بخواهند تعیین کنند که سایت موردنظر چقدر بزرگ و پرطرفدار است به علائم و سیگنال های اجتماعی آن سایت توجه خواهند کرد. سوشال بوک مارکینگ یک استراتژی مؤثر سئو خارجی است که می تواند حضور آنلاین و ترافیک وبسایت شما را افزایش دهد. سوال این است: آگاهی از برند دقیقاً چگونه با سئو تلاقی می کند و با چه چیزی می توان موفقیت تلاش های شما را اندازه گیری کرد؟ چیزهای دیگری هم برای گوگل مهم هستند که اغلب دور از وبسایت شما اتفاق می افتد. چرا از آنها نمی خواهید در پست بعدی شان، لینک وبسایت شما را قرار دهند؟ گفتیم که لینک ها یکی از مهمترین عناصر SEO خارج از صفحه هستند. ۴- نوع لینک (Link Type): دو نوع لینک اصلی وجود دارد که در لینک بیلدینگ یا فعالیت های تبلیغاتی نقش دارند. SEO هم در کسب رتبه بالا در نتایج جستجو و هم برای برقراری ارتباط مناسب با مشتریان اهمیت زیادی دارد. سئو داخلی (On-page SEO یا On-site SEO) به استراتژی های سئو که مستقیماً در وب سایت ها استفاده می شود و می توانید آنها را در وب سایت خود کنترل کنید، اشاره دارد.