آموزش 50 روش بک لینک سازی

تنها چند ساعت کار یا مقداری پول منجر به نمایش سایت شما در صفحه اول گوگل میشد. از آنجا که این لیست بلندی است، بنابراین تنها به توضیحات کوتاه و مفید برای هر روش بسنده کرده و هر جا که لازم باشد، منابعی را برای مطالعه بیشتر به شما پیشنهاد کرده ایم. بنابراین از آنها غافل نشوید. وبلاگی مرتبط با وبسایت خود یافته و از آنها بخواهید که مطلب شما را به همراه یک لینک و به شکل پست مهمان در وبسایت خود منتشر کنند. با قرار دادن لینک های سایت در پست ها میتوانید علاوه بر کسب لینک، ترافیک از شبکههای اجتماعی نیز دریافت کنید. با استفاده از Google Alert میتوانید زمانی که نام برند شما در سایتی اشاره می گردد، اعلانیه ای دریافت کنید. سپس میتوانید با دادن گزارش رفع مشکلات سایت به وبمستر، از او بخواهید که در عوض لینک سایت شما را در سایت خود قرار دهد. به دنبال کلمات کلیدی سایتتان در سایر وب سایتها بوده و در صورت امکان از آنها بخواهید که به شما لینک دهند. در پست هایی که دارای کامنت زیادی بوده و همچنین نقل قولی از برند شما شده است شرکت کنید و نظر خود را نیز ابراز نمایید. از ابزارهای چک کردن بک لینک استفاده کرده و ببینید که رقبای شما در چه سایت هایی دارای لینک هستند.

یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ دنیاست و به همین خاطر ویدئوهای خود را در آن به همراه یک لینک قابل کلیک منتشر کنید. اسپانسر یک وبینار شده و یا اینکه خود دست به ایجاد یکی از آنها بزنید. اگر ساخت یک ابزار از میزان منابع شما خارج است، می توانید مدل هایی با تموجه به حیطه کار خود ایجاد کنید. لیستی از اصطلاحات مرتبط با حیطه کاری خود تهیه کرده و واژه نامه ای از آنها را در وب سایت خود ایجاد نمایید. لیستی از کسب و کارهای مرتبط را در صفحهای از سایتتان منتشر کنید. اگر از سیستم خبرنامه در سایت استفاده می نمایید، نهایت استفاده را از آن کنید. از وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها در صنعت خود بخواهید که از محصولات و سرویس های شما استفاده کرده و نقدی از آن بنویسند. از دوستان و هم دانشگاهی های خود که داری وب سایت هستند بخواهید که به وبسایت شما لینک دهند. در بسیاری از مواقع کاربران اطلاعات سایت شما را قبل از مشاهده آن از این طریق مطالعه می کنند. اگر هنوز اقدام به این کار نکرده اید، خیلی ساده صفحه کمپانی برای سایت خود ایجاد کرده و به سایت خود لینک دهید.

شما می توانید با انجام تحقیقاتی دست به تولید اینفوگرافیک بزنید. اخبار روز را مورد رصد قرار داده و در هنگام محبوبیت یک خبر، شما نیز مطلبی درباره آن بنویسید. زمانی صرف کرده و یک پست پر طرفدار بنویسید. یکی از ساده ترین راه ها ایجاد یک نظرسنجی و انتشار نتایج پس از آن می باشد. این نتایج توسط وب سایت های مختلفی به اشتراک گذاشته می شود. محتوای با کیفیت پتانسیل اشتراک گذاری و در نتیجه کسب بک لینک بالاتری دارند. با اینکه سمیناری ارائه داده اید؟ یا اینکه چندین وب سایت متعلق به خود ایجاد کرده و آنها را به هم لینک می دادید. دقت داشته باشید که لینک پاسخ ها را به تمام اعضای شرکت کننده در بخش نظرات ارسال نمایید. اگر لینک سازی آسان باشد هر کسی قادر به انجام آن بوده و همه نیز به آن عادت می کنند. چرا بک لینک سازی دشوار است؟

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مجله خبری seobythesea.

استفاده از ابزراهایی مانند Buffer یا Hootsuite میتواند در این کار کمک زیادی به شما کند. دقت داشته باشید که لینکی از سایت خود را به مصاحبه کننده خود بفرستید تا در هنگام انتشار این مصاحبه، از آن استفاده شود. اگر از وردپرس استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم از افزونه related post plugin استفاده کرده تا فرصت های بیشتری برای لینک سازی داخلی در سایت خود به دست آورید. سپس صبر کنید تا صاحبین کسب و کارها برای درج بک لینک با شما تماس بگیریند. به دنبال نام برندتان در سایتهای دیگر باشید و سپس از وبمستر سایت بخواهید که نام برند شما همراه با لینک درج کند. در انتها نیز از منتشر کننده پادکست بخواهید که لینکی از وبسایت شما در زیر پست خود قرار دهد. ارزش این بک لینک ها به مخاطبینی است که با کسب و کار شما در ارتباطند. انتشار تحقیقات مرتبط با حیطه کسب وکارتان در آن میتواند بسیار سودمند باشد. کوپن های تخفیف در فروشگاه های اینترنتی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و احتمال اشتراک گذاری آنها بین دوستانشان زیاد است. با تولید محتوای بسیار ارزشمند، آن ها را مجبور به لینک دادن به خود کرده و به این هدف دست یابید.