آنچه برای شرکت‌های بزرگ به آن نیاز دارید


با رکود اقتصادی و احتمال وقوع رکود، نیاز به ایمن سازی کسب و کار جدید به طور فزاینده ای ضروری می شود.

به خاطر سپردن این نکات هنگام ورود به اتاق هیئت مدیره می تواند عاملی باشد که شما را از سایر فروشندگان آینده جدا می کند.

در اینجا مواردی است که باید هنگام معرفی شرکت های سازمانی به خاطر بسپارید.

1. فرصت را بشناسید

در گذشته، بینشی در مورد گذر از فرآیند RFP ارائه کرده ام.

شما اکنون از آن مرحله گذشته اید، به این امید که کسب و کار جدید به شما اهدا شود.

فرآیند RFP به شما دستورالعمل‌های دقیقی در درخواست و همچنین نتایج احتمالی داد.

با این حال، به سادگی با چشم انداز به کار نزدیک نشوید. منظور من در اینجا این است که درخواست ممکن است مناسب شما نباشد، اما تکمیل کار احتمالا فرصت هایی را برای سازمان شما باز می کند.

به عنوان مثال، توسعه وب سایت ممکن است ادعای شهرت شما نباشد، اما تکمیل موفقیت آمیز ممکن است منجر به کار بازاریابی و تبلیغات مداوم شود. آماده باشید تا در تمایل خود به کار از منطقه راحتی خود خارج شوید.

ممکن است پتانسیل ارزش مادام العمر بیشتری از این رابطه وجود داشته باشد، و همچنین ممکن است به شما فرصتی برای مطالعه موردی پیشنهادی بدهد که اکنون تجربه زیادی در آن ندارید – اما ممکن است در آینده.

2. موفقیت چگونه است؟

بله، تا این مرحله، به شما گفته شده است که مشتری احتمالی به دنبال چه چیزی است.

با این حال، به‌عنوان متخصص بازاریابی دیجیتال، وظیفه ما گوش دادن است – نه لزوماً یافتن راه‌حل، بلکه تعریف اینکه شاخص‌های کلیدی عملکرد چگونه ممکن است به موفقیت منجر شود.

اغلب، معیار موفقیت ممکن است آفلاین باشد، اما وظیفه شما این است که پل دیجیتالی در یافتن این موفقیت باشید.

به هدف نهایی گوش دهید. مشتری به شما می گوید چه چیزی او را در شب بیدار نگه می دارد، اما همچنین گوش دهید تا بفهمد چه چیزی او را خوشحال می کند.

ممکن است نتوانید مستقیماً آرزوی آنها را محقق کنید، اما می توانید از تخصص خود برای تصور استراتژی محتوا، پلت فرم تبلیغاتی و تاکتیک هایی استفاده کنید که در نهایت آنها را به موفقیت می رساند.

3. غریبه نباشید

ساعتی که با تیم مشتری احتمالی دارید فرصتی است که ثابت کنید انتخاب درستی هستید.

هیچ کس نمی خواهد احساس کند که یک غریبه را سرگرم می کند.

این فرصت شماست تا نشان دهید که یک رابطه آزمایش نشده نیستید، بلکه بیشتر گسترش دهنده سازمان آنها هستید.

این زمان را صرف نشان دادن نحوه ادغام یکپارچه خود با سایر جریان های کاری شرکت در گذشته کنید. با چابکی خود در کار با گروه هایی از صنایع مختلف، اندازه شرکت و تقاضاهای گردش کار صحبت کنید.

4. شما باهوش هستید، اما بقیه هم همینطور

نفس خود را دم در. نفس را با اعتماد به نفس اشتباه نگیرید.

باید در نظر داشته باشید که با تکامل هوش مصنوعی، توانایی منابع، تحقیق و تکمیل وظایف، زمینه بازی برابر خواهد بود.

نشان دادن هوش خود باید در چیزی باشد که دیگران نمی توانند ارائه کنند. چه چیزی را ارائه می کنید که یک ربات نمی دهد؟

اکنون زمان صحبت در مورد ساختار شرکت و تیم است. با کارکنان اختصاصی حساب، فرآیند داخلی و اینکه چرا مشتری برای پیوستن به جلسه بعدی با شما هیجان زده می شود صحبت کنید.

5. از گوش های مجری استفاده کنید

از خودت جلو نگیر؛ هنوز به شما اجازه کسب و کار داده نشده است، اما به شما این فرصت داده شده است که با مدیریت ارشد شرکت ملاقات کنید.

در نظر بگیرید که باید خواسته ها، نیازها و معیارهای موفقیت آنها را درک کنید.

با حرکت رو به جلو، احتمالاً یک تماس روزانه در یک نقش مدیریت میانی داشته باشید، جایی که دسترسی به تصمیم گیرندگان اصلی ممکن است پراکنده باشد. فردی باشید که می خواهند دوباره با او صحبت کنند.

6. سس مخفی را ندهید

این می تواند در تلاش شما برای فروش آنچه هستید و آنچه می توانید انجام دهید بسیار سخت باشد. من شخصاً متوجه شده ام که در تلاش برای نشان دادن تخصص دیجیتالی خود، چیزهای زیادی در مورد آنچه که می توان برای پاسخ به این سؤال انجام داد، فاش کردم.

به خاطر داشته باشید که ممکن است خیلی چیزها را فاش کنید، که ممکن است باعث شود مشتریان بالقوه فکر کنند که به سادگی می‌توانند ایده شما را به درون خود برسانند.

اگر از قبل راه حلی دارید، ممکن است مشتری انگیزه نداشته باشد که بودجه خود را برای کشف کمپین، تحقیق و غیره جبران کند.

نیاز را بدانید، اما صادق باشید که هنوز راه حل را نمی دانید.

با این حال، شما مراحل بعدی را می‌دانید و می‌توانید بیان کنید که فرآیند و تخصص شما چگونه راه را پیدا می‌کند.

7. تو باش

بهترین برنامه‌ها آن‌هایی هستند که حتی از عرشه خود عبور نکنید، زیرا به شدت درگیر مکالمات و پرسش‌های پربار هستید.

در حالی که مشتری بالقوه می خواهد هوش شما را درگیر کند، آنها همچنین می خواهند بدانند کار با شما چگونه خواهد بود.

توانایی خود را در همکاری، ایجاد ایده های سریع، پرسیدن سؤال و غیره نشان دهید. به خصوص در دنیای دیجیتال مارکتینگ، صرفاً نشان دادن مجموعه ابزارهای نرم افزاری مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

چیزی که آنها را تحت تأثیر قرار می دهد، نشان دادن نحوه استفاده خلاقانه از این ابزارها برای دستیابی به نتایج نهایی موفقیت آمیز است.

نشان دادن اینکه چگونه شخصیت و خلاقیت شما از طریق کار شما می درخشد، به شما کمک می کند کاندیدای فروشنده باشید.

8. شما مطالعه موردی هستید

هرکسی می‌تواند به یک صفحه نمایش اشاره کند و در مورد معیار موفقیت بالقوه ساخته‌شده‌ای که X مقدار افزایش یافته است، لاف بزند. یک مطالعه موردی نباید به سادگی نشان دهد که شما یک کار را انجام داده اید و توانسته اید آن را به خوبی انجام دهید.

احساسات را به داستان اضافه کنید. فقط به نکات مهم صحبت نکنید. واقعی باشد

در مورد آنچه اشتباه شده صحبت کنید. در مورد چالش‌ها و زمان‌هایی که فکر نمی‌کردید کارساز باشد صحبت کنید – سپس توضیح دهید که تیم شما چگونه راه‌حل‌ها و راه‌هایی برای استقامت پیدا کرده است.

9. “Columbo” خود را بسته بندی کنید

همانطور که اشاره کردم لازم نیست سس مخفی را کنار بگذارید، اما از انجام تکالیف نترسید و راه حلی سریع پیدا کنید که می تواند بلافاصله تغییری در سایت مشتری یا کمپین های تبلیغاتی ایجاد کند.

به همین دلیل است که دسترسی به تجزیه و تحلیل، سیستم های مدیریت محتوا (CMS) یا پلتفرم های تبلیغاتی می تواند به افزایش تحقیقات شما کمک کند.

یک دوست عاقل زمانی به من در مورد این تکنیک آموزش داد، و این یک راه مفید برای تبدیل شدن از امید به یاد ماندن به ارائه دهنده راه حل ضروری برای مشتری است.

10. از خودتان لذت ببرید

فرآیند زمین بازی می تواند یک زمان گیج کننده و اعصاب خردکن برای تلاش برای به کارگیری بهترین قدم شما باشد.

در حالی که ممکن است چشمان شما به مشتری احتمالی و بستن معامله باشد، این زمان عالی برای لذت بردن از سفر و ارزیابی تیم خود است.

این فرصتی است که استعداد و دانش خود را در حرفه خود نشان دهید، اما همچنین فرصتی برای تجربه کار تیمی عالی در عمل است.

نتیجه

اگرچه ممکن است زمان های سختی در پیش باشد، اما وظیفه ما کمک به دیگران و یافتن شراکت های عالی است.

در حالی که ممکن است احساس کنید این سبک های ارتباطی و رویکردهای ارائه را دارید، اما فکر کردن در مورد چیزهای کوچکی که گاهی به شما کمک می کند برنده شوید، ضرری ندارد.

این نکات به شما کمک می کند تا درک کنید که در زمان تکامل روباتیک، انسان بودن چیزی است که به شما کمک می کند آن قرارداد جدید را به دست آورید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: ماهی قزل آلا سیاه/Shutterstock





منبع