آیا جستجوی رسانه های اجتماعی گوگل جدید است؟ چگونه ترافیک را افزایش دهیم


اگر می خواهید برند شما در سال 2023 موفق شود، زمان آن رسیده است که استراتژی رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید.

از آنجایی که مردم به طور فزاینده ای به نوار جستجو در پلتفرم های رسانه های اجتماعی روی می آورند، بهینه سازی محتوای شما برای الگوریتم های جستجوی پلتفرم مهم تر از همیشه است.

و با نوع نتیجه ویدیوی کوتاه جدید Google، زمان بسیار خوبی برای اولویت بندی محتوای ویدیویی کوتاه است که با روندهای فعلی رسانه های اجتماعی همراه است.

در 30 نوامبر، من یک وبینار را با راشل شارت، مدیر موفقیت سئو در Conductor مدیریت کردم. Schardt نشان داد که چگونه می توانید در سال آینده از مزایای رسانه های اجتماعی کامل استفاده کنید و قابلیت کشف و دسترسی ارگانیک برند خود را افزایش دهید.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

چرا برای جستجوی رسانه های اجتماعی بهینه سازی کنیم؟

افراد بیشتری از رسانه های اجتماعی به عنوان موتور جستجو استفاده می کنند. در حقیقت،

  • 59 درصد از جمعیت جهان به طور متوسط ​​روزانه 2 ساعت و 30 دقیقه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.
  • یوتیوب دومین موتور جستجوی محبوب بعد از گوگل است.
  • 40 درصد از Gen-Z جستجو در TikTok یا Instagram را به Google ترجیح می دهند.
  • فیس بوک به طور متوسط ​​بیش از 2 میلیارد جستجو در روز دارد.
  • 83 درصد از کاربران اینستاگرام می گویند که به آنها کمک می کند محصولات و خدمات جدید را کشف کنند.

جستجوی اجتماعی می تواند دسترسی به رسانه های اجتماعی و ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد زیرا این پلتفرم ها هستند نگه داشتن کاربران برای مدت طولانی تری در پلتفرم.

[Find out how this drives traffic to your website] دسترسی فوری به وبینار →

بهترین روش های بهینه سازی رسانه های اجتماعی

در نظر گرفتن الگوریتم هر پلتفرم هنگام بهینه سازی ضروری است. پس بیایید به هر یک نگاه کنیم.

نحوه بهینه سازی برای الگوریتم فیس بوک

فیس بوک روزانه ۲ میلیارد جستجو دارد، بنابراین پروفایل و محتوای خود را با روش های زیر بهینه کنید:

  • استفاده از کلمات کلیدی از دسته کسب و کار شما (در صورت موجود بودن) و توضیحات کسب و کار در نمایه خود.
  • استفاده از کلمات کلیدی در عنوان مطالب
  • انتخاب تصویر/ویدیویی که منعکس کننده کلمه کلیدی باشد.
  • به یاد داشته باشید که هشتگ ها یک فاکتور رتبه بندی جستجو نیستند (به جز حلقه ها).
  • استفاده از محتوای ویدیویی، زیرا معمولاً در دسترسی، تعامل و جستجو عملکرد بهتری دارد.

[See examples] دسترسی فوری به وبینار →

نحوه بهینه سازی الگوریتم اینستاگرام

اینستاگرام به کاربران امکان می دهد محصولات و خدمات جدید را کشف کنند، بنابراین پروفایل و محتوای خود را با استفاده از موارد زیر بهینه کنید:

  • کلمات کلیدی در خط نام – محدودیت 64 کاراکتر.
  • کلمات کلیدی در بیو شما
  • کلمات کلیدی در کپشن، هشتگ ها و متن جایگزین.
  • 30 هشتگ (در صورت وجود 30 هشتگ مرتبط)، ترکیبی از محبوب و خاص.
  • چرخ فلک و قرقره برای دسترسی.

[See an example] دسترسی فوری به وبینار →

نحوه بهینه سازی الگوریتم TikTok

می‌توانید نمایه و محتوای خود را برای Gen-Z که ترجیح می‌دهند در TikTok و Instagram به جای Google جستجو کنند، با استفاده از:

  • کلمات کلیدی در خط نام (محدودیت 30 نویسه).
  • کلمات کلیدی در کپشن، هشتگ ها و در ویدیوی واقعی (متن/صدا).
  • سه تا پنج هشتگ، ترکیبی از تگ‌های پرطرفدار/پرطرفدار و موارد خاص دیگر.

[See examples] دسترسی فوری به وبینار →

نحوه بهینه سازی برای الگوریتم یوتیوب

یوتیوب، دومین موتور جستجوی محبوب پس از گوگل، راه های بیشتری برای بهینه سازی نسبت به سایر پلتفرم ها دارد.

  • عنوان: از کلمات کلیدی تا حد امکان نزدیک به ابتدا (46 کاراکتر ایده آل) برای عنوان استفاده کنید.
  • شرح: در بالای صفحه، از یک توضیح مختصر و کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید. در زیر قسمت، از کلمات کلیدی ثانویه و دعوت به اقدام استفاده کنید.
  • برچسب ها: شامل پنج تا هشت کلمه کلیدی.
  • هشتگ ها: از سه هشتگ متمرکز بر کلمات کلیدی استفاده کنید.
  • نام فایل: نام فایل ویدیوی خود را عنوان ویدیوی YouTube خود بگذارید.
  • سمعی: از کلمات کلیدی استفاده کنید.
  • زیرنویس بسته: این را فعال کنید و رونوشت‌ها را به‌طور خودکار ایجاد کنید.
  • دسته بندی آگهی: شامل یک دسته بندی

با این حال، شایان ذکر است که انواع نتایج ویدیوی کوتاه در سراسر پلتفرم های اجتماعی در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند.

اینها حلقه های اینستاگرام، حلقه های فیس بوک، ویدیوهای TikTok و شورت های یوتیوب هستند.

آیا جستجوی رسانه های اجتماعی گوگل جدید است؟  چگونه می توان ترافیک ارگانیک را در سال 2023 افزایش داد؟اسکرین شات از گوگل، نوامبر ۲۰۲۲

[Discover how Google is ranking short-form video] دسترسی فوری به وبینار →

اکنون که می دانید چگونه برای هر پلتفرم بهینه سازی کنید، زمان آن رسیده است که استراتژی کلمه کلیدی رسانه های اجتماعی خود را ایجاد کنید.

چگونه استراتژی کلمه کلیدی رسانه اجتماعی خود را ایجاد کنیم

هنگام انتخاب کلمات کلیدی رسانه های اجتماعی، ضروری است:

  • محتوای خود را به حداکثر برسانید از کلمات کلیدی که برای سایت خود پیدا کرده اید استفاده کنید. می‌توانید این کلمات کلیدی را با استفاده از مواردی مانند پیشنهاد خودکار در هر پلتفرم اصلاح کنید.
  • اعتبارسنجی حجم جستجو از ابزارهای SEO استفاده کنید که داده‌هایی را در مورد اشاره‌های اجتماعی روزانه و کلمات کلیدی در مورد انواع نتایج چرخ فلک ویدیویی و ویدیویی ارائه می‌دهند. روش دیگر برای اعتبارسنجی حجم جستجو در شبکه های اجتماعی، حجم استفاده از هشتگ در اینستاگرام است.
  • مراقب ارتباط و هدف باشید. قبل از نهایی کردن استراتژی کلمه کلیدی رسانه اجتماعی خود، مطمئن شوید که با محتوا و مخاطبان هدف شما مرتبط است. مطمئن شوید که هدف جستجو مطابق با نوع محتوایی است که ایجاد می کنید.

[Boost your organic traffic in 2023] دسترسی فوری به وبینار →

فراموش نکنید که فالوورهای تعامل و ترافیک وب سایت را از این بهینه سازی ها در شبکه های اجتماعی اندازه گیری کنید و اینکه آن را به طور دقیق ردیابی می کنید.

بدانید چه چیزی در ترافیک ارجاع داده می شود تا اعداد خود را به طور دقیق نشان دهید تا بتوانید تصمیمات بازاریابی آگاهانه تری بگیرید.

[Slides] آیا جستجوی رسانه های اجتماعی گوگل جدید است؟ چگونه می توان ترافیک ارگانیک را در سال 2023 افزایش داد؟

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

پیش بینی های متخصص SEO و الگوریتم گوگل برای سال 2023

به پت راینهارت، معاون موفقیت مشتری در Conductor بپیوندید تا یک جمع بندی عمیق از بزرگترین بینش های سئو امسال و همچنین پیش بینی های متخصص در مورد آنچه ممکن است در سال 2023 برگزار شود، داشته باشید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع