سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، فرآیند بهبود دید و ارتباط یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجوی ارگانیک است. سئو یک راه قدرتمند و مقرون به صرفه برای جذب ترافیک و تبدیل بیشتر به وب سایت شما است و به شما کمک می کند تا آگاهی، اعتبار و اعتماد برند خود را در بین مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.
برای موفقیت در سئو، باید در صدر آخرین روندها و بهترین شیوه ها باقی بمانید، ممیزی و تجزیه و تحلیل منظم انجام دهید و استراتژی ها و تاکتیک های موثر را اجرا کنید. شما همچنین باید رقبای خود را زیر نظر داشته باشید و راه هایی برای متمایز کردن خود از آنها بیابید.
شما باید از کانال ها و استراتژی های بازاریابی دیگر برای گسترش دامنه دسترسی خود و جذب مشتریان بالقوه بیشتر استفاده کنید.
به همین دلیل است که باید استراتژی بازاریابی خود را متنوع کنید و از کانال ها و روش های دیگر برای دستیابی به مخاطبان هدف و رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. میتوانید از رسانههای اجتماعی برای تعامل با فالوورهای خود، بازاریابی محتوا برای آموزش و سرگرم کردن مشتریان خود، بازاریابی ایمیلی برای پرورش و حفظ مشتریان خود، PPC برای ایجاد ترافیک فوری و هدفمند، بازاریابی ویدیویی برای نمایش محصولات یا خدمات خود، بازاریابی تأثیرگذار برای استفاده از آنها استفاده کنید. قدرت دهان به دهان و غیره
2. سئو برای تبدیل بازدیدکنندگان شما کافی نیست
میتوانید از ابزارهایی مانند HubSpot، Mailchimp، Hootsuite و غیره برای مدیریت و خودکارسازی فعالیتهای ایجاد رابطه و همچنین نرمافزارهایی مانند SurveyMonkey، Typeform و Trustpilot برای جمعآوری و نمایش بازخورد و نظرات مخاطبان خود استفاده کنید.
4. سئو برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری کافی نیست
سئو بخش اساسی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است، اما به تنهایی کافی نیست. شما باید سئو را با سایر کانال ها و استراتژی های بازاریابی دیجیتال ترکیب کنید که مکمل یکدیگر هستند و به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی خود کمک می کنند. در غیر این صورت، کسب و کار شما ممکن است آنطور که انتظار می رود رشد نکند.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
سئو می تواند به شما کمک کند تا ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید، اما ترافیک به تنهایی برای رشد کسب و کار شما کافی نیست. شما باید بازدیدکنندگان خود را به سرنخ و مشتری تبدیل کنید. و برای آن، شما به چیزی بیش از SEO به عنوان استراتژی بازاریابی خود نیاز دارید.
- شما باید یک پیشنهاد ارزشی واضح داشته باشید که آنچه را که ارائه میدهید و دلیل تفاوت شما با دیگران را به شما نشان دهد.
- شما باید یک نسخه قانع کننده داشته باشید که بازدیدکنندگان شما را متقاعد کند که اقدام کنند.
- شما باید یک تماس برای اقدام قوی داشته باشید که بازدیدکنندگان شما را به مرحله بعدی راهنمایی کند.
- شما باید یک طراحی کاربرپسند داشته باشید که بازدیدکنندگان شما را آسان کند تا بتوانند به دنبال آن باشند.
- شما باید یک وبسایت با بارگذاری سریع داشته باشید که بازدیدکنندگان شما را ناامید نکند یا آنها را پرش کند.
ارائه بهترین نکات سئو …