آیا سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ (جواب داد)

سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا با رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) اعتماد و اعتبار را با مخاطبان هدف خود ایجاد کند. به گفته WebFX، 75 درصد از کاربران به صفحه اول نتایج جستجو می چسبند، زیرا به موتورهای جستجو برای فیلتر کردن وب سایت های اسپم یا بی کیفیت اعتماد دارند.

سئو می تواند برای هر کسب و کاری که می خواهد به مشتریان بالقوه آنلاین دست یابد، مفید باشد. با این حال، برخی از کسب و کارها بسته به صنعت، مخاطبان هدف، موقعیت مکانی و اهداف خود، ممکن است بیشتر از سایرین از سئو سود ببرند.

همچنین می‌توانید با بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای زبان‌ها یا مکان‌های مختلف، از سئو برای ورود به بازارهای جدید یا گسترش پایگاه مشتریان خود استفاده کنید. این امر سئو را به یک استراتژی بازاریابی شگفت انگیز برای مشاغل در هر اندازه تبدیل می کند: مشاغل کوچک تا شرکت های بزرگ.

آیا سئو برای کسب و کارهای کوچک ارزشش را دارد؟

سئو می تواند به شما کمک کند عملکرد آنلاین کسب و کار خود را با ابزارها و معیارهای مختلف ردیابی و اندازه گیری کنید. می‌توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics، Google Search Console یا Semrush برای نظارت بر ترافیک وب‌سایت، تبدیل‌ها، نرخ پرش، زمان ماندن، نرخ کلیک (CTR) و موارد دیگر استفاده کنید.

این داده ها می توانند به شما کمک کنند تا تشخیص دهید چه چیزی در استراتژی سئوی شما کار می کند و چه چیزی کار نمی کند و بدون حدس زدن تصمیمات مبتنی بر داده را اتخاذ کنید. با دسترسی به این داده ها، می توانید اصل 80/20 را در تلاش های بازاریابی آنلاین خود اعمال کنید تا بتوانید بر روی 20 درصد از روش های SEO تمرکز کنید که 80 درصد از نتایج را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

5. سئو می تواند کسب و کار شما را تمام روز و هر روز ارتقا دهد

با بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی مرتبط، محتوا و عوامل فنی، می توانید به موتورهای جستجو و کاربران نشان دهید که وب سایت شما قابل اعتماد و ارزشمند است. در نتیجه اعتبار وب سایت و برند شما برای مخاطبان هدف شما افزایش می یابد.

3. SEO می تواند ترافیک با کیفیت بالا را به وب سایت شما هدایت کند

برخی از مشاغلی که بیشتر از سئو سود می برند عبارتند از:

  • کسب و کار های محلی
  • مشاغل تجارت الکترونیک
  • مشاغل مبتنی بر خدمات
  • کسب و کارهای مبتنی بر محتوا
  • مشاغل SaaS

خلاصه ای از اگر سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند

سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا با جذب ترافیک ارگانیک (بدون پرداخت) بیشتر به وب سایت شما درآمد بیشتری کسب کند. سئو یک استراتژی بازاریابی عالی برای کاهش هزینه های تبلیغاتی شماست، زیرا زمانی که وب سایت شما در لیست های ارگانیک رتبه بندی می شود، مجبور نیستید برای کلیک یا نمایش در موتورهای جستجو هزینه ای بپردازید.

بهتر از همه، اگر خودتان بهینه سازی وب سایت را انجام دهید، سئو به جز زمانی که برای آن اختصاص داده اید، هیچ هزینه ای برای کسب و کار شما ندارد. با این حال، اگر بودجه ای برای بازاریابی سئو دارید، در دراز مدت برای رشد سریع تر کسب و کار ارزش آن را دارد. راهنمای مرتبط ما را ببینید که به این سوال پاسخ می دهد: “آیا پرداخت برای سئو ارزشش را دارد؟” برای جزئیات بیشتر

سئو می تواند به شما کمک کند بدون صرف هزینه ای برای تبلیغات، به مخاطبان جهانی یا محلی دسترسی پیدا کنید. برخلاف روش‌های بازاریابی سنتی که نیاز به نگهداری و سرمایه‌گذاری مداوم دارند، سئو ۲۴ ساعته برای تبلیغ کسب‌وکار شما به صورت آنلاین کار می‌کند.

سئو می تواند با ایجاد ارزش سهام بلندمدت برای برند شما، بهینه سازی دید آنلاین شما، ارجاع بیشتر ارجاعات و افزایش ترافیک وب سایت در صورت اجرای صحیح، به کسب و کار شما کمک کند. در نتیجه، سئو به کسب و کار شما کمک می کند تا کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کند و منجر به فروش، و تبدیل با کیفیتی شود. بهترین بخش سئو برای کسب و کار این است که یک ماشین بازاریابی بدون وقفه است که می تواند برای جلب توجه مشاغل در هر اندازه ای کار کند: از کوچک تا شرکتی، بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات.



منبع