
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404
آیا سئو می تواند رتبه بندی را تضمین کند؟ (جواب داد)
به عنوان مثال، رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی عمومی مانند "کفش" بسیار سخت تر از رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص مانند "کفش چرمی قرمز برای زنان" است. بنابراین، هیچ سئوی نمی تواند رتبه بندی برای هر کلمه کلیدی را بدون اطلاع از زمینه و رقابت تضمین کند.
ادعاهای تضمین شده اغلب از روش های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند
برخی از سئوکاران ممکن است ادعا کنند که با استفاده از روش های قدیمی یا کلاه سیاه سئو که سعی در دستکاری یا فریب موتورهای جستجو برای رتبه بندی بالاتر وب سایت هایشان دارند، رتبه بندی را تضمین می کنند. این روش ها ممکن است شامل پر کردن کلمات کلیدی، متن پنهان، پنهان سازی، مزارع پیوند، ارسال هرزنامه، خراش دادن، هک کردن و غیره باشد.
علاوه بر این، سئو تضمینی برای موفقیت نیست. این قول نمی دهد یا تضمین نمی کند که یک وب سایت در صفحه اول یا در جایگاه برتر نتایج جستجو برای هر کلمه کلیدی یا پرس و جوی قرار می گیرد، فقط به این دلیل که استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو اعمال شده است.
سئو نمی تواند ترافیک را تضمین کند زیرا ترافیک تحت تأثیر عوامل زیادی فراتر از سئو است، مانند رفتار کاربر، ترجیحات، روندها، فصلی بودن و موارد دیگر. سئو می تواند به بهبود دید و ارتباط وب سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک کمک کند، که به طور بالقوه می تواند ترافیک بیشتری را به وب سایت شما برساند.
با این حال، طبق مطالعات و کارشناسان مختلف، معمولا بین 3 تا 6 ماه طول می کشد تا SEO نتایج را برای وب سایت شما نشان دهد. برخی از وب سایت ها بسته به جایگاه، مکان، رقابت و کلمات کلیدی سئوی هدف ممکن است نتایج را سریع تر یا کندتر ببینند.
آیا سئو می تواند ترافیک را تضمین کند؟
در این مقاله توضیح خواهیم داد که آیا سئو می تواند رتبه بندی را تضمین کند و اگر نه، پس چرا برای صاحبان وب سایت و متخصصان سئو چنین است.
منبع
بنابراین، به جای جستجوی تضمین سئو، باید به دنبال آژانس ها یا کارشناسان سئو باشید که بتوانند موارد زیر را به شما ارائه دهند:
- یک استراتژی سئو واقعی و سفارشی که بر اساس اهداف، نیازها و بودجه کسب و کار شما است.
- یک فرآیند سئو شفاف و صادقانه که از بهترین شیوه ها و دستورالعمل های گوگل و سایر موتورهای جستجو پیروی می کند.
- یک رویکرد سئو مبتنی بر داده و مبتنی بر شواهد که از ابزارها و روش های قابل اعتماد برای اندازه گیری و گزارش عملکرد و پیشرفت وب سایت شما استفاده می کند.
- یک مشارکت طولانی مدت و پایدار سئو که متعهد به کمک به رشد حضور آنلاین و دستیابی به اهداف تجاری خود است.
زمانی که با سئو شروع کردم چقدر طول می کشد تا رتبه بندی کنم؟
به دلیل این عوامل، سئو یک راه حل یکباره یا سریع برای تضمین رتبه بندی نیست. این نیاز به تحقیقات مداوم، تجزیه و تحلیل، آزمایش، نظارت و تنظیم دارد تا با تغییرات و چالش های موجود در محیط آنلاین همگام شود.
حتی اگر یک استراتژی سئو سایت شما را در رتبه اول در SERP ها تضمین کند، اگر به رشد مالی برای کسب و کار شما تبدیل نشود، این رتبه بندی بی ارزش است.
ارائه بهترین نکات سئو ...
آیا سئو می تواند رتبه بندی را تضمین کند؟
در پاسخ، گوگل شروع به حذف داده های پرسش های متداول از وب سایت ها در نتایج جستجو کرد، تعداد نتایج پرسش های متداول را برای هر فهرست محدود کرد و سایت هایی را که نشانه هایی از دستکاری این نوع نشانه گذاری داده های ساختاریافته برای کسب رتبه های بالاتر را نشان می دهند جریمه کرد.
سئو یک راه حل یکبار مصرف نیست
سئوی خارج از صفحه می تواند رتبه بندی را بهبود بخشد زیرا الگوریتم های موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی صفحات وب در نتایج جستجو، فاکتورهای خارج از سایت مانند بک لینک ها را در نظر می گیرند. لینک ها مانند رای اعتماد هستند که به موتورهای جستجو نشان می دهند که وب سایت شما قابل اعتماد، ارزشمند و مرتبط با کلمات کلیدی شما است.
خلاصه ای از اگر سئو می تواند رتبه بندی را تضمین کند
گوگل به طور مداوم در حال انجام مجدد طرح های رتبه بندی SEO است. برای مثال، گوگل داده های پرسش های متداول را مستقیماً در SERP ها در فهرست های صفحه وب نشان می داد که از نشانه گذاری داده های ساختاری مناسب استفاده می کردند. با این حال، سئوکاران به این موضوع توجه کردند و با افزودن طرح سؤالات متداول به صفحات وب که واقعاً به آن نیازی ندارند، به عنوان راهی برای ارتقاء فهرست خود در SERP برای جذب نرخ کلیک بالاتر، از این ویژگی سوء استفاده کردند.
گوگل با بیش از 90 درصد از سهم بازار جهانی محبوب ترین و غالب ترین موتور جستجو در جهان است. Google دستورالعمل های واضح و دقیقی برای متخصصان سئو و اعضای برنامه شرکا دارد که آنها را از ارائه ادعاهای نادرست یا گمراه کننده در مورد خدمات یا نتایج خود منع می کند.