ابزار ایجاد تبلیغات بامپر گوگل به طور گسترده در دسترس است


ابزار تبلیغات بامپر گوگل، که ویدیوهای طولانی تر را به تبلیغات بامپر شش ثانیه ای کوتاه می کند، اکنون به طور گسترده در دسترس است. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از آن وجود دارد.

این ابزار که قبلاً با نام Bumper Machine شناخته می‌شد، از سال 2019 در حال آزمایش بوده است. این ابزار به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا بدون دردسر تبلیغات باپر را برای کمپین‌های دسترسی ویدیویی ایجاد کنند.

در اینجا نحوه توصیف ابزاری که اکنون به نام گوگل شناخته می شود، توضیح داده شده است کوتاه کردن ویدیو:

«ویدئوی برش یک ابزار تولید تبلیغات ویدیویی است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا به سرعت از دارایی‌های ویدیویی طولانی‌تر خود، آگهی‌های باپر جدید ایجاد کنند. Trim video از Google Machine Learning برای ساده‌سازی فرآیند ایجاد آگهی بامپر با شناسایی مهم‌ترین فریم‌ها در یک آگهی طولانی و تبدیل آن‌ها به ویدیوهای ۶ ثانیه‌ای استفاده می‌کند. همچنین دارای ویژگی‌های ویرایش ساده است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد خروجی نهایی را تغییر دهند.»

نسخه‌ای از این ابزار که امروز منتشر شد شامل بهبودهایی مانند یک مدل یادگیری ماشینی پیشرفته است که می‌تواند کلیپ‌ها را بهتر انتخاب کند و رابط بصری‌تری دارد.

من ابزار را آزمایش کردم و می توانم بررسی کنم که کار با آن آسان است. این برای همه طراحی شده است، صرف نظر از تجربه شما در زمینه ویرایش ویدیو.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوندی را به یکی از ویدیوهای YouTube خود بچسبانید یا یکی را از کتابخانه Google Ads خود بردارید و این ابزار چهار تبلیغ مختلف شش ثانیه ای ایجاد می کند.

می توانید ویدیوهای تولید شده به صورت خودکار را مقایسه کنید، آنهایی را که دوست دارید ذخیره کنید یا با انتخاب کلیپ های مختلف آنها را ویرایش کنید.

نحوه استفاده از ابزار Google’s Trim Video Tool

شما می توانید از طریق ابزار trim video دسترسی داشته باشید کتابخانه دارایی در حساب Google Ads شما.

در منوی پیمایش، روی نماد ابزارها و تنظیمات کلیک کنید.

زیر کتابخانه مشترک، کلیک کتابخانه دارایی.

زیر ویدئو، کلیک کوتاه کردن ویدیو و یک ویدیو را انتخاب کنید.

ابزار ایجاد تبلیغات باپر Google به طور گسترده در دسترس استتصویر از: ads.google.com/aw/video/autotrim، اکتبر 2022.

توجه به این نکته مهم است که صفحه راهنمای Google که در بالا لینک کردم می گوید که می توانید از هر منبعی از ویدیو استفاده کنید.

با این حال، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، ابزار trim video از شما می‌خواهد که URL را از YouTube جای‌گذاری کنید.

من پیوندهای ویدیوها را از منابع مختلف آزمایش کردم و می توانم تأیید کنم که فقط پیوندهای YouTube کار می کنند. از طرف دیگر، می‌توانید از یک ویدیو از کتابخانه Google Ads خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که ویدئو باید بین هفت ثانیه تا 140 ثانیه باشد.

پس از چسباندن یک لینک، روی آن کلیک کنید تولید ویدیوها دکمه.

ابزار ایجاد تبلیغات باپر Google به طور گسترده در دسترس استتصویر از: ads.google.com/aw/video/autotrim، اکتبر 2022.

چند دقیقه طول می‌کشد تا کلیپ‌ها تولید شوند، و سپس به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که می‌توانید آن‌ها را پیش‌نمایش یا ویرایش کنید.

ویرایش یک کلیپ به انتخاب مهرهای زمانی مختلف محدود می شود. نمونه زیر را ببینید:

ابزار ایجاد تبلیغات باپر Google به طور گسترده در دسترس استتصویر از: ads.google.com/aw/video/autotrim، اکتبر 2022.

وقتی از کلیپ های خود راضی بودید، روی آن کلیک کنید دکمه آپلود ویدیوهای کوتاه شده.

اکنون آنها در حساب Google Ads شما برای استفاده به عنوان تبلیغات بامپر در دسترس هستند.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: TarikVision/Shutterstock





منبع