ابزار جدید TikTok به کسب و کارها بینش مفیدی برای مخاطبان می دهد


یک ابزار تجاری جدید از TikTok بینش های مخاطب را آشکار می کند که می تواند به برنامه ریزی استراتژی های محتوای پولی و ارگانیک کمک کند.

ابزار بینش مخاطب با هدف تبلیغ‌کنندگان، در TikTok Ads Manager قرار دارد. با این حال، برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه تبلیغاتی ندارید.

بینش‌های این ابزار می‌تواند به راهنمایی برنامه‌های محتوای ارگانیک و پولی کمک کند، زیرا آنها بر اساس داده‌های همه کاربران در سراسر TikTok هستند. می‌توانید علایق، رفتارها و جمعیت‌شناسی کاربر را کشف کنید تا راه‌های جدیدی برای دستیابی به مشتریان خود بیابید.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن، امکان کشف ده هشتگ برتر است که مخاطبان شما با آن‌ها درگیر می‌شوند. برای افزایش سریع و آسان تعامل، می‌توانید آن هشتگ‌ها را به ویدیوهای خود اضافه کنید.

علاوه بر این، می توانید مخاطبان خود را تعریف کنید و اطلاعات را با استفاده از مجموعه ای قوی از فیلترها فیلتر کنید.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد داده های ارائه شده توسط TikTok Audience Insights آورده شده است.

بینش مخاطبان TikTok در مدیر تبلیغات TikTok

TikTok Audience Insights که از طریق مدیر تبلیغات TikTok قابل دسترسی است، اطلاعات انبوهی درباره کاربرانی که در 30 روز گذشته فعال بوده اند ارائه می دهد.

با رفتن به Ads Manager، انتخاب «گزارش» در منوی پیمایش بالا و کلیک کردن روی «Audience Insights» به ابزار دسترسی پیدا کنید.

ابزار جدید TikTok به کسب و کارها بینش مفیدی برای مخاطبان می دهداسکرین شات از: ads.tiktok.com/help/article?aid=10013890، نوامبر 2022.

مخاطب خود را تعریف کنید

پیکربندی مخاطبان خود را با استفاده از پانل سمت چپ شروع کنید.

با سفارشی کردن فیلترهای زیر می توانید مخاطبان خود را مشخص کنید:

  • مکان ها
  • زبان ها
  • جمعیت شناسی
  • علایق و رفتارها – شامل فیلترهای فرعی اختیاری است:
    • دسته بندی های علاقه مندی آگهی: مخاطبان خود را با افرادی که با دسته های خاصی از تبلیغات تعامل داشته اند، اصلاح کنید.
    • تعاملات ویدیویی: مخاطبان خود را با افرادی که ویدیوها را مشاهده کرده اند و با آنها درگیر شده اند، اصلاح کنید.
    • تعاملات سازنده: مخاطبان خود را با انواع سازندگانی که با آنها تعامل داشته اند، اصلاح کنید.
    • تعاملات هشتگ: مخاطبان خود را با افرادی که ویدیوها را با یک هشتگ خاص تماشا کرده اند اصلاح کنید.
  • دستگاه ها

نمای کلی مخاطب

اولین برگه ای که پس از تعریف مخاطب خود مشاهده خواهید کرد، تب نمای کلی مخاطب است.

ابزار جدید TikTok به کسب و کارها بینش مفیدی برای مخاطبان می دهداسکرین شات از: ads.tiktok.com/help/article?aid=10013890، نوامبر 2022.

در تب نمای کلی مخاطب، می توانید ترکیب زیر از مخاطبان خود را مشاهده کنید:

  • سن
  • جنسیت
  • کشور
  • دولت
  • سیستم عامل دستگاه
  • قیمت دستگاه (دلار): قیمت دستگاه فقط به دلار آمریکا موجود است.
  • 10 علاقه برتر
  • 10 مورد پایین

علایق مخاطب

در کنار برگه نمای کلی، علایق مخاطب قرار دارد، جایی که می‌توانید نوع محتوا و تبلیغاتی را که مخاطبان شما با آنها درگیر می‌شوند، پیدا کنید.

ابزار جدید TikTok به کسب و کارها بینش مفیدی برای مخاطبان می دهداسکرین شات از: ads.tiktok.com/help/article?aid=10013890، نوامبر 2022.

برگه علایق شامل این بخش‌ها می‌شود:

  • هشتگ های برتر: 10 هشتگ برتر را که با مخاطبان شما طنین انداز می شوند را مشاهده کنید.
  • دسته بندی های علاقه مندی آگهی: دسته بندی تبلیغاتی را که مخاطبان شما با آنها تعامل داشته اند را ببینید.

داده های مخاطب را دانلود کنید

با استفاده از عملکرد “Export All”، بینش مخاطبانی را که کشف می کنید به راحتی به یاد بیاورید. این داده ها را در اکسل بارگیری می کند تا در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید.


منبع: TikTok

تصویر ویژه: دیگو تومازینی/ شاتر استوک





منبع