ارائه وعده از آگهی تا صفحه فرود [Podcast]


ROI خود را با بینش عملی در مورد ساده‌سازی فرآیند کلیک به تبدیل افزایش دهید

به دنبال چند نکته عالی برای بهینه سازی نرخ تبدیل PPC هستید؟

ناوا هاپکینز، کارشناس PPC و مشارکت کننده SEJ، در SEJShow به من می پیوندد، جایی که هنر و علم تبدیل کلیک های تبلیغاتی به تبدیل های ارزشمند را بررسی می کنیم. او در سفر حیاتی از تبلیغات تا مسابقه فرود بررسی می‌کند و استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی را به اشتراک می‌گذارد تا به شما کمک کند تا به وعده‌های داده شده در تبلیغات خود عمل کنید.

چه یک حرفه ای باتجربه یا تازه وارد باشید، این قسمت پادکست برای هر کسی که به دنبال بالا بردن نرخ تبدیل خود به بالاترین سطح است، باید گوش کند.

ناوا هاپکینز بشارت دهنده Optmyzr است. او که کهنه کار صنعت بازاریابی دیجیتال است، در سال 2008 به عنوان یک SEO کار را آغاز کرد و در سال 2012 به PPC منتقل شد. در سال 2019، او یکی از اعضای موسس انجمن جستجوی پولی شد، گروهی که به توانمندسازی نسل بعدی متخصصان PPC و خدمت به عنوان منبعی برای همه تمرین‌کنندگان که از آن یاد بگیرند و با جامعه به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر، تجربه صفحه فرود جزء اصلی امتیاز کیفیت است، که جزء اصلی رتبه آگهی است که بر هزینه هر کلیک شما در حداقل کمپین های Google و Microsoft PPC تأثیر می گذارد. و آنچه جالب است این است که تجربه صفحه فرود یک قطعه دو قسمتی است: اولین مورد این است که صفحه فرود چقدر به قولی که در تبلیغ خود داده اید پاسخ می دهد و این به کلمات کلیدی مورد نظر شما یا مخاطبانی که شما هدف قرار داده اید مربوط می شود. . بخش دیگر کمی فنی است، و جایی که ممکن است لازم باشد با دوستان SEO خود شریک شوید یا از ابزاری استفاده کنید که برخی از این موارد را در خود جای داده است. آیا ربات تبلیغاتی می‌تواند صفحه فرود شما را برای ایجاد امتیاز کیفیت بخزد؟ آیا قرار است پنجره‌هایی به سمت چپ، راست و مرکز داشته باشید؟ آیا قرار است ماژول هایی داشته باشید که ممکن است لزوماً رفتاری نداشته باشند؟ بنابراین، یک جزء فنی وجود دارد، و سپس جزء محتوا وجود دارد. و چیزی که من فکر می کنم بسیاری از PPC ها، ممکن است نیاز به یادآوری در مورد آن داشته باشند، جزء فنی است. – نواه هاپکینز، 04:47

من همیشه استفاده از سئو یا صفحات عادی سایت را به عنوان مزاحمت های بزرگ برای کمپین های PPC در نظر گرفته ام. به طور معمول با کمپین های PPC، کسی می داند که قرار است به کجا برود. شما می خواهید آنها را در آن قیف نگه دارید و آن فراخوان را دنبال کنید، بنابراین آنها این خرید را انجام می دهند. اما به نظر می‌رسد که در PPC، می‌توانید کسی را به انجام آن دعوت به اقدام هدایت کنید. در حالی که SEO، ما دقیقا برعکس عمل می کنیم. ما این شبکه حواس‌پرتی را در هم می‌پیوندیم تا نشان دهیم که این یک اقتدار است، و بررسی‌ها، پرسش‌های متداول، و طرح‌واره وجود دارد، و هر چیز دیگری، مانند همه چیز در سراسر صفحه، پیوندهای درونی و پیمایش وجود دارد. -لورن بیکر، 10:07

اگر ما می خواهیم تجربیاتی را داشته باشیم که ادغام شده باشند، باید بدانیم چگونه بله بگوییم. زیرا این یک چیز دیگر است: آن تجربه چگونه به نظر می رسد؟ و می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم که رضایت کوکی در صفحه فرود چگونه است. نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که اگر نه گفتن به ردیابی را انتخاب کردید، که یک انتخاب معتبر است، فقط انتظار داشته باشید تبلیغاتی را ببینید که معتبر نیستند. – نواه هاپکینز، 18:00

[00:00] – درباره ناوا
[03:35] – تجربه صفحه فرود چیست و چگونه بر عملکرد کلی PPC تأثیر می گذارد؟
[12:52] – رعایت صفحه فرود برای مرورگرهای درون برنامه چقدر مهم است؟
[19:32] – کدام بدتر است، کلیک های خشم یا چرخ دستی های رها شده؟
[24:02] – معیارهای مربوط به صفحات فرود.
[27:45] – پرفورمنس مکس چیست؟
[32:23] – فرصت ها در هوش مصنوعی
[35:43] – نکاتی برای مدیریت کمپین ها و صفحات متعدد.

منابع ذکر شده:

حداکثر عملکرد: https://support.google.com/google-ads/answer/10724817?hl=fa
Google IO: https://io.google/2023/

نکته جالب این است که اگر می بینید که اکثر نمایشگرهای یوتیوب و دیگران سهم بزرگی از بودجه شما را به خود اختصاص می دهند، احتمال اینکه بودجه کافی برای جستجوی تراکنشی را نداشته باشید، وجود دارد. مهمتر از آن، صفحات فرود شما احتمالاً به افرادی ارائه می شود که چندان مرتبط نیستند. پس قطعاً مطمئن شوید که در حین ایجاد کمپین های P-max خود، برخی از وب سایت های رقیب خود را به عنوان سیگنال مخاطب در نظر بگیرید. – نواه هاپکینز، 31:17

یکی از چیزهایی که من هر مصرف کننده را تشویق می کنم به آن فکر کند این است که آیا می خواهید تجربه پیاده روی در شهر نیویورک را داشته باشید و همه جا بیلبوردهایی را می بینید. یا اینکه می‌خواهید تجربه‌ای داشته باشید، «من به یک فروشگاه پاپ‌آپ رفتم که به دنبال آن بودم، و این تجربه خرید را به‌طور خاص برای خودم دارم.» هیچ قضاوتی در هیچ موردی وجود ندارد، اما به خاطر داشته باشید که تبلیغ‌کنندگان و سئوکارها فقط داده‌هایی را دارند که ما رضایت داده‌ایم. بنابراین باید آن داده‌ها را به اشتراک بگذارید تا انتظار داشته باشید صفحات فرود کاملاً مطابقت داشته باشند. – نواه هاپکینز، 14:34

فکر می‌کنم این دوره بصری جدید هیجان‌انگیز و جالب است، اما این یکی از زمینه‌هایی است که در آن زمان خوبی برای شکست سریع و آزمایش بازی با ویدیو، بازی با نمایش، تبلیغات و محتوا است. ببینید چگونه می توانید صفحات فرود خود را برای استفاده از آن تنظیم کنید. از آنجا که اگر صفحات فرود خود را که از منابع فنی تهیه شده‌اند مانند تصاویر بصری رفتار می‌کنید، احتمالاً باید چند فرصت را برای ارتباط با مصرف‌کننده خود در نظر بگیرید.– نواه هاپکینز، 11:53

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

ارتباط با ناوا هاپکینز:

با نوا هاپکینز، انجیلیست برای Optmyzr آشنا شوید. او با بیش از یک دهه تجربه در بازاریابی دیجیتال، جزئیات سئو و PPC را به خوبی می داند.

Navah همه چیز در مورد به اشتراک گذاری دانش و گسترش عشق به جستجوی پولی است. او یکی از همکاران مکرر SEJ، SEMrush و WordStream است. به علاوه، او یک سخنران مورد توجه است و خرد خود را با مخاطبان در سراسر جهان به اشتراک می گذارد.

در واقع، ناوا آنقدر PPC را دوست دارد که یکی از بنیانگذاران انجمن جستجوی پولی است. او همراه با اعضای دیگرش، به پرورش نسل بعدی متخصصان PPC و ایجاد جامعه ای از همکاری و یادگیری اختصاص دارد.

ارتباط با Navah در لینکدین: https://www.linkedin.com/in/navahhopkins/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/navahf

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker





منبع