افزایش تخصص: لبه گردهمایی های صمیمی و جلسات مشارکتی برای بازاریابان دیجیتال
شبکه یکی از بهترین بخش های هر کنفرانسی است. اما، رویدادهای بزرگتر ممکن است بهترین فرصت را برای بهبود مهارتهای خود و گسترش شبکهتان آنطور که میخواهید به شما ندهند.
رویدادها و مغز متفکران در مقیاس کوچکتر میتوانند مزایای منحصربهفردی را با فرصتهای شبکهسازی صمیمیتر، تجربیات یادگیری شخصیشده و فرصت تعامل با کارشناسان صنعت به صورت یک به یک ارائه دهند.
به ما بپیوندید تا بیاموزید که چگونه رویدادهای کوچکتر می توانند به تبادل ایده و همکاری با افراد همفکری که می توانند به شما انگیزه و الهام بخشند کمک کنند.
جیم کریستین، یک بازاریاب دیجیتال باتجربه با بیش از 26 سال تجربه و بنیانگذار سازمان بازاریابی دیجیتال، و استفانی سولهایم، رهبر پویا در صنعت سئو و یکی از بنیانگذاران Mastermind Mansion، در SEJShow به من پیوستند تا بینش خود را در مورد این موضوع به اشتراک بگذارند. ارزش رویدادها و مغز متفکران سئو کوچکتر و اینکه چگونه می توانند به حرفه ای ها کمک کنند تا به پتانسیل کامل خود دست یابند.
شما در حال ایجاد آن روابطی هستید که وقتی در یک رویداد بزرگتر هستید، لزوماً فرصت ایجاد آنها را ندارید. شما به افرادی که می خواهید با آنها صحبت کنید دسترسی دارید. بنابراین در آستین، این ممکن است به این معنی باشد که من میخواهم نیمهشب با تعدادی از دوستانم همبرگر بگیرم تا در مورد نرمافزار جدید دوستم صحبت کنیم. این عالی است، می دانید. ما رویدادهایمان را احتمالاً 40 نفر در نظر داریم. – استفانی سولهایم، 6:45
مردم رویدادی را که برای آن اینجا آمده اند به خاطر خواهند آورد، اما قرار نیست همه آن را به خاطر بسپارند. آنها ممکن است احساس کنند که یک سخنران و چند نکته و ترفند دارند. با این حال، چیزی که آنها قرار است به خاطر بسپارند این است که حضور در این بالکن در طبقه 60 هتل Cosmo را به خاطر خواهند آورد. آنها همه افرادی را که در این اتاق بودند به خاطر خواهند آورد، و آن مکالمات را به خاطر خواهند آورد، و اینها چیزهایی است که با خود خواهند برد. چیزی که ارزش دارد، جنبه شبکه های اجتماعی است. و بنابراین، برای ما، مربیگری هرگز در این رویداد متوقف نمی شود. رویداد تازه شروع است. پس از آن، همه چیز در مورد حفظ این ارتباطات و آوردن همه افراد به جامعه و اشتراک گذاری با مخاطبان بزرگتر است. -جیم کریستین، 34:54
همه اهل مکالمه طبیعی نیستند. رفتن به اتاقی در یک رویداد بعد از ساعت کاری در نیویورک یا یک رویداد بزرگتر در وگاس با صدها نفر می تواند بسیار سخت باشد. ایجاد مکالمه با افرادی که نمیشناسید چالش برانگیز است، به خصوص زمانی که نمیتوانید تشخیص دهید که آیا فردی فروشنده است یا خیر. در نمایشگاههای تجاری، نمایشگاهها یا رویدادهای آموزشی، ممکن است یک سخنران مطالب عالی ارائه دهد، اما به عنوان یکی از صدها نفر در اتاق، ممکن است تعامل با آنها دشوار باشد. با وجود چندین آهنگ به طور همزمان، مکالمه با گوینده پس از آن تقریباً غیرممکن است. -لورن بیکر، 7:23
[00:00] – درباره جیم و استفانی
[07:53]- چگونه موانع در رویدادهای بزرگ در رویدادهای کوچکتر برداشته می شوند؟
[12:08] – آیا رویدادهای کوچکتر به شرکت شما ROI بیشتری می دهد؟
[18:17] – نحوه ایجاد جامعه پس از رویداد
[21:35] – مبارزاتی که اکنون رویدادهای بزرگتر با آن روبرو هستند.
[30:33] – مزایای گنجاندن افراد غیرجستجو در رویدادهای سئو.
[33:51] – Mastermind Mansion چگونه شروع شد؟
[34:50] – نحوه عملکرد مربیگری در رویدادهایی که آنها انجام می دهند.
[37:08] – نکاتی که در هنگام تبلیغ رویدادها یاد گرفته اند.
[40:42] – چگونه مطمئن می شوید که موضوعات مرتبط با برنامه ریزی قبلی باقی می مانند؟
[44:02] – فروش بلیت در مقابل لیست انتظار: کدام بهتر عمل می کند؟
منابع ذکر شده:
سازمان بازاریابی دیجیتال (DMO) پیشرفته – https://digitalmarketers.org/pages/dmo-advanced
عمارت Mastermind – https://mastermindmansion.com/
ما سعی می کنیم افراد را از همه اقشار مختلف در رابطه با بازاریابی دیجیتال جذب کنیم و سپس آنها را در گروهی قرار دهیم که برای تسریع رشد و یادگیری طراحی شده است. -جیم کریستین، 16:33
هر بار که به رویدادم می روم، حداقل دو راه جایگزین برای انجام کارآمدتر فرآیندهایم پیدا می کنم. و با کسی که می تواند از خدمات من استفاده کند یا با کسی که می توانم وقتی در مورد چیزی به کمک نیاز دارم با او تماس بگیرم کنار می روم. من می دانم که این اتفاق در سراسر جهان می افتد. منظورم این است که شما آن ارتباطات و درک عمیق شخصی را در سطحی بالاتر ایجاد می کنید. – استفانی سولهایم، 12:19
چیزی که ما ارائه می کنیم واقعاً یک تجربه برند خوب است. بلیط نوشیدنی وجود ندارد، بنابراین ما بیرون می رویم و اوقات خوبی را سپری می کنیم. و محدودیتی وجود ندارد یا دوباره، میتوانیم شما را به یک سفر بسیار جالب ببریم که اگر 2000 نفر داشتید نمیتوانید انجام دهید. -جیم کریستین، 25:22
برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
ارتباط با جیم کریستین:
جیم کریستین با بیش از 26 سال تجربه، یک بازاریاب دیجیتال ماهر است که علاقه مند به هدایت موفقیت مشتری از طریق استراتژی های سفارشی و مبتنی بر عملکرد است. او در صنایع مختلفی از جمله B2B، B2C، مسافرت، لوکس، تجارت الکترونیک و خرده فروشی کار کرده است.
جیم کار خود را در سال 1997 آغاز کرد و در نهایت مدیر SEO GoDaddy شد و یک کانال فروش 40 میلیون دلاری را مدیریت کرد. بعداً، Blush Digital را تأسیس کرد، یک آژانس بازاریابی دیجیتال که به شرکت های بزرگ و برندهای جهانی کمک می کند. او سازمان بازاریابی دیجیتال (DMO) را تأسیس کرد، جامعه ای از رهبران فکری که میزبان کنفرانس ها و مغز متفکران در سراسر آمریکای شمالی هستند.
با جیم در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/mrjimchristian/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/jim_christian
ارتباط با استفانی سولهایم:
استفانی سولهایم، یک رهبر پویا در بازاریابی دیجیتال و سئو، مالک Grow With Meerkat، یک آژانس خدمات کامل است که به دلیل رویکرد نوآورانهاش شناخته شده است. او به عنوان بنیانگذار زنان در بازاریابی و یکی از والدین خواهران در سئو، زنان را در این صنعت توانمند می کند. شخصیت دوستانه استفانی در رویدادهای Mastermind Mansion Brand می درخشد، جایی که کارشناسان برتر SEO بینشهای خود را به اشتراک میگذارند.
او که یک مربی فعال است، در انجمن “Attagirl” شرکت می کند و از اشتراک گذاری مطالب طنز لذت می برد. استفانی که علاقه زیادی به هوش مصنوعی و مهندسی سریع داشت، توسط The Content Factory به عنوان یکی از 12 زن قدرتمندی که باید بشناسید شناخته شد.
ارتباط با استفانی در لینکدین: https://www.linkedin.com/in/stephaniesolheim/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/solheimsteph
با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:
او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker