ارزش کنفرانس بازاریابی و سئو فراتر از اطلاعات است

اگر در یک کنفرانس بازاریابی شرکت کرده اید و احساس می کنید همه چیز زیر سطح دانش شما است یا به سؤالات شما پاسخ داده نشده است، دلیل خوبی برای آن وجود دارد.

همه افراد پیشرفته نیستند و همه مبتدی نیستند.

کنفرانس های ملی تضمین می کنند که سخنرانان به جای افراد خاص در سطوح بالاتر و پایین تر، به استثنای کارگاه های آموزشی قبل از نمایش و آهنگ های سطح مبتدی، به اکثریت گروه پاسخ می دهند.

نکته حرفه ای: در حین پرسش و پاسخ و در نمایشگاه سوال بپرسید. سخنران می تواند و احتمالاً به سؤال سطح پیشرفته شما پاسخ دهد و راه حلی ارائه دهد. آنها پاسخ‌ها را می‌دانند، اما ممکن است آن‌ها را ارائه نکنند، زیرا برای نمایش بسیار پیشرفته هستند، از جمله در آهنگ‌های پیشرفته. اگر نپرسید، جوابی نخواهید گرفت. نترس. به معنای واقعی کلمه این است که چرا شما آنجا هستید و چرا آنها روی صحنه هستند.

اطلاعات تنها دلیل رفتن به یک نمایش نیست. اگر کار خود را شروع می کنید، بله و کاملاً. اگر سطح متوسط ​​یا پیشرفته هستید، با رفتن به کنفرانس ها چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد، حتی اگر اطلاعاتی نباشد. و این همان چیزی است که این پست در مورد آن است.

سه سرصفحه در یک ترتیب خاص قرار دارند، زیرا یکی به دیگری منتهی می شود.

یکی از با ارزش ترین دارایی هایی که از شرکت در کنفرانس ها به دست آوردم این است که بتوانم در عرض چند دقیقه یا چند روز به راه حل دست یابیم، نه اینکه هفته ها تحقیق کنم و امیدوار باشم که پاسخ پیدا کنم.

شبکه شما را برای امنیت شغلی و درآمدی ایجاد می کند

اولین و بزرگترین مزیت کنفرانس ها این است که شما شبکه ای از همتایان خود را ایجاد خواهید کرد. برای بازاریابان، این شامل متخصصان داخلی، آژانس ها و فروشندگان می شود.

وقتی با این افراد اعتماد ایجاد می‌کنید، پیوندها شکل می‌گیرد – و این پیوندها شما را در زمان‌های سخت عبور می‌دهند.

آنها همچنین منجر به افزایش غرامت و عناوین جدید می شوند زیرا فرصت ها در خود شما و شرکت های مختلف در دسترس قرار می گیرند.

یکی از اولین کنفرانس های من در حدود سال 2005 یا 2006 در دانشگاه کمیسیون جانکشن (CJU) بود. نماینده آنجا از آنچه من باید بگویم خوشش آمد، اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در دو شام و یک رویداد شبکه را دید و آن را یادداشت کرد.

وقتی به دفترم در واشنگتن دی سی برگشتم، CJU به من پیشنهاد شغلی از راه دور یا در سانتا باربارا داد. من در شرکت فعلی خود ماندم، اما هنوز هم تقریباً 20 سال بعد با چند نفری که آنجا ملاقات کردم صحبت می کنم.

بعدی Affiliate Summit West در سال 2006 در Bally’s در لاس وگاس بود.

من قبلاً چندین صنعت را از انجمنی به نام ABestWeb.com می‌شناختم، اما کنفرانس همه ما را در یک رویداد غیررسمی در بار پیانو دوئل معرفی کرد – و من هنوز هم امروز با برخی از این افراد کار می‌کنم.

اگر من نمی رفتم، این افراد خاص ممکن بود برنامه های وابسته را که ما مدیریت می کردیم تبلیغ نمی کردند. شرکت‌های وابسته هر روز مطرح می‌شوند، و جنبه حضوری تفاوت زیادی در مورد اینکه با چه کسی کار می‌کنند و چه کسی انجام نمی‌دهند، ایجاد می‌کند.

به‌عنوان مالک آژانس، اگر با شرکت‌های وابسته، بازرگانان، ارائه‌دهندگان راه‌حل و آژانس‌های رقیب ملاقات نکرده بودم، آنها سرنخ‌های سئو، تبدیل و مدیریت وابسته به آژانس من را ارسال نمی‌کردند.

اگر به این دو نمایش بالا نمی رفتم، شبکه حرفه ای من ساخته نمی شد و دسترسی امروزی از جمله نوشتن برای SEJ را نداشتم.

مهمتر از آن، وقتی اوضاع بد می شود، افراد این گروه همیشه به هر نحوی که می توانند کمک می کنند. این شامل ارسال قراردادها به یکدیگر، به اشتراک گذاشتن فرصت های شغلی یا تلاش برای شروع یک تجارت جدید است تا در صورت قوی بودن پیوند، بتوانیم یکدیگر را استخدام کنیم.

گروه ها و جوامع محلی منجر به بازاریابی بهتر می شوند

نمایش‌های ملی مانند Pubcon، Affiliate Summit، SMX و غیره مرا به ملاقات با گروه‌های محلی مانند SEMPDX، اتاق بازرگانی Duluth و AimClear، DFWSEM، گروه بازاریابی هیوستون، Raleigh Tech Triangle، در میان دیگران سوق می‌دهند – که همگی نمایشگاه‌های سالانه محلی دارند و / یا جلسات ماهانه

توانایی کاوش و سخنرانی در گروه‌های محلی به من فرصت‌های شغلی و اطلاعاتی داد که اگر سخنرانی و حضور در نمایش‌های ملی هرگز اتفاق نمی‌افتاد هرگز نمی‌توانستم یاد بگیرم.

فرهنگ ها و آداب و رسوم محلی

تعامل حتی برای یک هفته به من این امکان را می دهد که سئو محلی، رسانه های وابسته و رسانه های پولی را هدف قرار دهم و بازاریابی کنم.

با توریست بودن، با مکان‌های دیدنی آشنا شدم، حضور در آن‌ها چگونه است، و مهم‌تر از همه، آن‌هایی که برای مردم محلی مهم‌ترند، زیرا آن‌ها به سؤالات من در مورد اینکه چه کاری و چرا باید انجام دهم پاسخ می‌دهند.

عامیانه و توصیه های آنها به شما کمک می کند به زبان آنها صحبت کنید و با استفاده از کلمات خودشان در مقابل نظر یک نفر به جوامع آنها ارجاع دهید.

نمایش اندازه به معنای شبکه سازی بهتر است

وقتی افراد کمتری در آن شرکت می‌کنند، زمان بیشتری برای یادگیری آنچه دیگران انجام می‌دهند، خواهید داشت.

کمتر احساس عجله و شلوغی وجود دارد و بیشتر فضای آرامی وجود دارد که در آن با یکدیگر درگیر شوید.

این پیوندها به اندازه پیوندهای بلندمدت قوی هستند، و اگر بلندگوها و برندهایی که می‌خواهید ملاقات کنید، زمان بیشتری برای گفتن سلام در مقابل دست دادن دارید.

این کار تا حد زیادی با ایجاد رابطه پیش می رود.

شبکه سازی با هزینه کمتر و بیشتر

هزینه نمایش های محلی بسیار کمتر از نمایش های ملی است زیرا هزینه کمتری برای اجرای آنها دارد.

کیفیت سخنرانان و اطلاعات اگر نگوییم بهتر است و می توان آن را برای مخاطبان سفارشی کرد.

من فقط در پورتلند ارائه کردم و از نمونه‌هایی استفاده کردم که بر اساس شرکت‌هایی که در آن شرکت می‌کردند چه کاری باید انجام داد تا بتوانند با موارد قابل اجرا خارج شوند.

در Zenith در Duluth و باربادوس سئو، شما تعدادی از پرطرفدارترین متخصصان سئو در جهان را با کسری از هزینه معمول داشتید، از جمله Lily Ray، Michael Icon King، Aleyda Solis، Purna Virji، Andrew Shotland و Cindy Krum. .

من همچنین توانستم با افراد جدیدی آشنا شوم و چیزهای جدیدی از افرادی مانند Isa Lavahun و Apurva Bose یاد بگیرم.

هزینه بلیط کسری از نمایش های ملی است، اما کیفیت بلندگو یکسان بود (اگر نه بیشتر).

من به شبکه و پیوندهای این نمایش های محلی در بالا اشاره کردم. در اینجا یکی از نمونه‌های متعددی است که نشان می‌دهد چگونه نمایش‌های محلی به روابط بین‌المللی منجر می‌شود.

در یک کنفرانس محلی جستجوی وضعیت، من و آرسن رابینوویچ هر دو صحبت می کردیم و برای اولین بار همدیگر را ملاقات کردیم. او مرا برای پیتزا (غذای مورد علاقه من) بیرون دعوت کرد و با هم قرار گرفتیم.

چند سال بعد، او مرا مجبور کرد که پشت میز بلک جک بنشینم (من از بازی با ورق متنفرم)، و این زمانی بود که با بازیکنان دیگری آشنا شدم که شامل آلیدا سولیس (اسپانیا)، داون اندرسون (انگلیس)، لیلی ری (نیویورک) می‌شد. ).

اگر در آن State of Search نبودم، فرصت بعدی (یا آن پیتزای واقعاً خوب) را نداشتم، و هر یک از این افراد روی حرفه و صحبت کردن من در مقاطع زمانی مختلف در حال حاضر تأثیر گذاشته اند.

دریافت پاسخ به سوالات دشوار و غیرممکن

هنگامی که روابط ایجاد شد و مردم به من اعتماد کردند، متوجه شدم که به انجمن‌های خصوصی که در URLهای سفارشی، فیس‌بوک و غیره میزبانی می‌شوند دعوت شده‌ام.

از آنجایی که من در کنفرانس های بازاریابی شرکت کردم، بیشترین ارزش از اینجا حاصل شد. این گروه‌ها به دقت بررسی می‌شوند و می‌توانید پاسخ‌های دقیق با داده‌های واقعی بر اساس تجربه واقعی دریافت کنید.

همه ما با موقعیت‌هایی مواجه می‌شویم که پاسخی برای آنها نداریم و نمی‌توانیم به طور عمومی از آنها بپرسیم – آیا NDA است یا شرکت شما اشتراک‌گذاری مشکلات خارج از سازمان را ممنوع می‌کند.

این گروه‌ها جایی هستند که می‌توانید تا جایی که می‌توانید بپرسید و به اشتراک بگذارید، و دیگران با آنچه انجام داده‌اند یا چگونه مشکل را حل کرده‌اند، پاسخ خواهند داد.

اگر هیچ کس قبلاً مشکل را حل نکرده باشد، افراد در گروه ها اغلب به دنبال راه حل هستند یا آزمایشاتی را در وب سایت ها و پلتفرم های خود انجام می دهند تا ببینند آیا می توانند مشکل را تکرار کنند و سپس آن را برطرف کنند.

زمانی که من راه حل نرم افزاری برای کانال های دیگر نداشتم، شخص دیگری در این گروه ها داشت.

مزیت افزوده حضور در گروه خصوصی این است که این افراد مسائل واقعی خود را با محصولات به صورت عمومی بیان نمی کنند، اما در مورد مواردی که باید اجتناب کنند و دلایل آن را به جزئیات می پردازند.

این به من کمک کرد تا زمانی که مشتریان من در شرف سرمایه‌گذاری در ابزارهای جدید و پشته‌های فناوری بودند، از تله‌ها اجتناب کنم.

یکی از با ارزش ترین دارایی هایی که از شرکت در کنفرانس ها به دست آوردم این است که بتوانم در عرض چند دقیقه یا چند روز به راه حل دست یابیم، نه اینکه هفته ها تحقیق کنم و امیدوار باشم که پاسخ پیدا کنم.

اگر من به بزرگ‌ها نمی‌رفتم و برای سخنرانی در آن‌ها دعوت نمی‌شدم، با این گروه‌های محلی از سراسر کشور و جهان ملاقات نمی‌کردم.

اگر در آن‌ها شرکت نمی‌کردم، نمی‌توانستم به‌اندازه محلی مؤثر بازاریابی کنم که بر کمپین‌های بازاریابی محلی و ملی تأثیر می‌گذارد.

مهمتر از همه، من به جوامع و گروه هایی که به من در حل مشکلات کمک می کنند، دسترسی ندارم.

شرکت در کنفرانس ها به من کمک کرد تا روابط اساسی ایجاد کنم

کنفرانس ها، چه بازاریابی، چه منابع انسانی، IT، یا حتی نمایش های لوازم خانگی و عکاسی، ارزش بیشتری نسبت به کمی اطلاعات در یک جلسه دارند.

این شبکه ای است که ایجاد می کنید، روابطی که ایجاد می کنید و قدرتی است که آنها به رفاه شغلی، مالی و روانی شما می افزایند.

اگر از منطقه آسایش خود خارج نمی شدم و شروع به شرکت، سخنرانی و در برخی موارد نمایش در این نمایشگاه ها نمی کردم، زندگی بسیار سخت تر می شد.

من هنوز هم مانند همه افراد با مشکلاتی روبرو هستم، اما شبکه و جامعه ای دارم که به لطف حضور در کنفرانس ها به من کمک می کند.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: جیکوب لوند/شاتراستاک

منبع