از محتوای تکراری در پست های نمایه کسب و کار خودداری کنید


طبق یک سند به روز شده در مورد خط‌مشی‌های محتوا، محتوای تکراری در پست‌های منتشر شده توسط Google Business Profiles اکنون هرزنامه محسوب می‌شود.

گوگل خطی به خط مشی محتوای پست های نمایه کسب و کار خود اضافه کرد که در آن به کاربران هشدار می دهد از هرزنامه اجتناب کنند.

در میان فهرست محتوایی که کاربران باید از ارسال در نمایه کسب و کار خود اجتناب کنند، گوگل خط زیر را اضافه کرد:

  • عکس ها، پست ها، ویدئوها و لوگوهای تکراری

این به روز رسانی توسط کولان نیلسن کشف شد که یافته های خود را در توییتر به اشتراک گذاشت:

مهم است که از معنای این تغییر برای استراتژی محتوای خود آگاه باشید تا متوجه نشوید که خط مشی به روز شده را نقض می کنید.

بدون محتوای تکراری در Google Posts

با این خط‌مشی محتوای به‌روز شده، Google پیامی واضح ارسال می‌کند که از کسب‌وکارها می‌خواهد محتوای منحصربه‌فرد پست کنند.

پست کردن همان عکس، ویدیو یا بلوک متنی مجاز نیست.

اگر مراقب نباشید، شکستن قانون جدید گوگل امکان پذیر است، حتی اگر سعی در ارسال هرزنامه نداشته باشید.

فرض کنید یک نمایه کسب‌وکار Google برای رستورانی اجرا می‌کنید و هر هفته همان گرافیک‌ها را برای تبلیغ محصولات ویژه خود پست می‌کنید. این یک استفاده صادقانه از محتوای تکراری است که ممکن است تحت دستورالعمل های جدید Google شما را با مشکل مواجه کند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که گوگل از کسب‌وکارها می‌خواهد استفاده از لوگوها را محدود کنند. برای مثال، قرار دادن لوگو روی هر عکس ممکن است شما را به دردسر بیاندازد.

بهترین راه برای ماندن در دستورالعمل های جدید این است که مطمئن شوید هر پست منتشر شده توسط نمایه کسب و کار Google شما منحصر به فرد است.

اگر این کار را انجام دهید و از قرار دادن لوگوی خود بر روی هر عکس و ویدیو خودداری کنید، کاملاً خوب خواهید بود.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: Piscine26/Shutterstock





منبع