استراتژی محتوای خود را ارتقا دهید – 5 گام برای موفقیت در سئو


آیا می دانید برای مقیاس بندی و اجرای یک استراتژی سئو سازمانی موفق چه چیزی لازم است؟

درک هدف پشت یک عبارت جستجو و نحوه ارائه محتوای مرتبط یکی از اجزای مهم سئوی موثر است.

برای انجام موفقیت آمیز این کار، به یک استراتژی محتوای متمرکز بر مشتری نیاز دارید.

این کلید به دست آوردن مشتریان بالقوه جدید و متمایز ساختن برند شما در یک بازار به هم ریخته است.

در 25 آگوست، آدیتیا ساکسنا، وین سیچانسکی و مایکل برو را مدیریت کردم.

آنها نشان دادند که برای ارتقاء استراتژی محتوای شما و ایجاد محتوایی که بهترین بازگشت سرمایه را برای تلاش های سئو شما ارائه می دهد، چه چیزی لازم است.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

خوراکی های کلیدی

  • بر توسعه استراتژی محتوای قوی تمرکز کنید.
  • برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری در محتوا، نقشه های راه محتوا را اولویت بندی کنید.
  • چابکی را از طریق فناوری (شبیه سازی، پیش بینی، هدایت یک فرآیند کارآمد) هدایت کنید.
  • اندازه گیری تاثیر

مرحله 1: یک پایه محکم بسازید

بلوک های سازنده اساسی استراتژی محتوا عبارتند از:

  • فهم محصول و خدمات اصلی شما
  • شناسایی راه حل محصول شما با کدام شخصیت ها و سفرهای مشتری مطابقت دارد.
  • دانستن هدف جستجو و آنچه مردم هنگام تلاش برای یافتن محصول شما جستجو می کنند.

هنگامی که این سه مورد را دانستید، می توانید استراتژی اصلی سئو را تعریف کنید.

[Learn How To Put It All Together] دسترسی فوری به وبینار →

استراتژی محتوای خود را ارتقا دهید - 5 گام برای موفقیت در سئوiQuanti، آگوست 2022

به این طیف سرتاسر نگاه کنید. از خود بپرسید که آیا دارایی های محتوای مناسب یا صفحاتی دارید که می توانند به عنوان نقطه شروع مناسب برای سفر عمل کنند.

بعد، محتوای شما باید به یک سوال پاسخ دهد. مال شماست؟

مرحله 2: انجام تجزیه و تحلیل محتوا

برای اینکه بدانید با محتوای خود به چه چیزی می‌خواهید برسید و اگر به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهد، باید شکاف محتوا را محاسبه کنید.

انجام این کار برای درک کل تصویر، آنچه به دنبال آن هستید و ارزش آن برای کسب و کارتان ضروری است.

نحوه محاسبه شکاف محتوا

  • چشم انداز کلمه کلیدی خود را بررسی کنید و کلمات کلیدی خود را گروه بندی کنید.
  • فهرستی از URL های منتشر شده را تهیه کنید.
  • هدف URL منتشر شده را شناسایی کنید.
  • نشانی‌های وب موجود را با تم فرعی مطابق با قصد مطابقت دهید.

[See This Calculation In Action] دسترسی فوری به وبینار →

استراتژی محتوای خود را ارتقا دهید - 5 گام برای موفقیت در سئوiQuanti، آگوست 2022

پس از شناسایی شکاف، می توانید به اولویت بندی بروید.

وقتی صحبت از مشاغل کوچک و متوسط ​​می شود، در اولویت ها تفاوت وجود دارد.

مرحله 3: استراتژی را به عمل تبدیل کنید

پس از تجزیه و تحلیل محتوا، اکنون می توانید یک نقشه راه استراتژی محتوا و تقویم ایجاد کنید:

  1. تراز کردن اولویت های خود و ایجاد نقشه راه برای محتوا و تقویم.
  2. محتوای خود را ایجاد کنید، سپس عملکرد را شبیه سازی و اندازه گیری کنید.
استراتژی محتوای خود را ارتقا دهید - 5 گام برای موفقیت در سئوiQuanti، آگوست 2022

نکته حرفه ای: مطمئن شوید که محتوای شما به نشانگرهای قصدی که قبلاً کشف کرده‌اید، برخورد می‌کند.

برای ایجاد سریعتر محتوای باکیفیت، فرآیند اقدام خود را بهبود دهید

به دنبال ناکارآمدی در فرآیندهای خود باشید و آنها را از بین ببرید.

استراتژی محتوای خود را ارتقا دهید - 5 گام برای موفقیت در سئوiQuanti، آگوست 2022

هرچه سریعتر به بازار بروید، محتوای شما سریعتر دیده می شود.

همکاری کلید ایجاد یک فرآیند خوب و ارتباط عالی است.

مرحله 4: اندازه گیری تاثیر

هنگامی که یک استراتژی دارید، وقت آن است که تأثیر آن را اندازه گیری کنید.

در اینجا آنچه باید هنگام ارزیابی عملکرد و اندازه گیری ROI انجام دهید آورده شده است:

  • یک پایه گزارش جامع بسازید.
  • هزینه ها را تعیین کنید.
  • داده های خود را پاک کنید
  • از تکنولوژی مناسب استفاده کنید.

مرحله 5: اولویت بندی

اولویت بندی ارتباط نزدیکی با بازگشت سرمایه دارد. شما می توانید یک پرونده تجاری بسازید، اما اولویت بندی کلیدی برای سنجش موفقیت در برابر آن مورد تجاری خواهد بود. بنابراین بدانید که برای به حداکثر رساندن سرمایه گذاری خود و انجام کارآمد این کار چه بنویسید.

[Get Prioritization Tips] دسترسی فوری به وبینار →

[Slides] استراتژی محتوای خود را ارتقا دهید – 5 گام برای موفقیت در سئو

در اینجا ارائه است.

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

چگونه سئو را با دقت و شفافیت بهتر پیش بینی کنیم

آیا نیاز به اثبات بازگشت سرمایه سئوی پیشنهادی خود دارید؟ اینجاست که پیش‌بینی قابل اعتماد سئو مفید است.

به وبینار ما بپیوندید تا یاد بگیرید که چگونه استراتژی سئوی خود را پیش بینی کنید، استراتژی که سهامداران شما می توانند به آن اعتماد کنند و ارزش سئوی شما را تایید کند.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع