انواع تگ های هدر در سئو (سرفصل های H1-H6 توضیح داده شده است)

امیدوارم از این راهنمای توضیح انواع تگ هدر در سئو لذت برده باشید.

H5 تا H6 نمونه های کمتر رایج تگ هدر در سئو هستند زیرا این زیرعنوان ها تاثیری بر رتبه بندی موتورهای جستجو ندارند.

همچنین، از آنجایی که این تگ‌های هدر H5 و H6 در ساختار اطلاعاتی HTML صفحه بسیار پایین هستند، اغلب توسط خزنده‌های موتورهای جستجو برای ارتباط کلمه کلیدی SEO نادیده گرفته می‌شوند. بنابراین، شما می توانید –و باید– هنگام نوشتن محتوای سئو پسند از استفاده از این تگ‌های فرعی صرف نظر کنید.

درباره تگ های هدر بیشتر بدانید

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های هدر بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.

انواع تگ هدر در سئو

انواع تگ هدر در سئو

تگ H1 برای موضوع اصلی سئو

تگ‌های زیرعنوان H2 وزن قابل توجهی برای سئوی درون صفحه دارند زیرا تگ‌های H2 موضوعات کلیدی صفحه را تقویت می‌کنند و خزنده‌های موتورهای جستجو از این اطلاعات برای فهرست‌بندی محتوا برای درخواست‌های جستجوی مرتبط استفاده می‌کنند.

تگ های H5 و H6 نیز زیاد در صفحات وب دیده نمی شوند زیرا اکثر موضوعات فرعی نیازی به عمق پنج یا شش سطح برای خواننده ندارند. محتوایی که به تگ های هدر H5 یا H6 نیاز دارد معمولاً دارای درجه بالایی از پیچیدگی است که اغلب فقط در اسناد بسیار فنی یافت می شود.

همانطور که متوجه شدید، انواع مختلف تگ هدر در زمینه بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. به همین دلیل مهم است که اصطلاحات و تعاریف خاصی از هر نوع تگ هدر را درک کنید تا بدانید که چگونه می توان آنها را به بهترین نحو در استراتژی سئوی خود به کار برد.



منبع

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) انواع مختلف تگ های هدر در سئو را توضیح می دهد.

تگ هدر H1 معمولاً در HTML کدگذاری می شود تا عنوان صفحه یا عنوان پست در یک وب سایت یا وبلاگ برای خواندن کاربران باشد. بنابراین، از میان همه عنوان‌هایی که می‌توانید برای سئو بهینه کنید، تگ H1 بیشترین وزن سئو را دارد و مکانی است که می‌خواهید کلیدواژه اصلی خود را برای افزایش ارتباط و رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) قرار دهید.

بنابراین، اگر به تگ H4 برای کمک به خوانایی یا درک مطلب برای کاربر نیاز ندارید، می توانید با خیال راحت از این تگ های هدر برای اهداف سئو چشم پوشی کنید.

برچسب های H5 و H6 برای ساختارهای پیچیده سئو