اپل تبلیغات جدیدی را در اپ استور ارائه می دهد


اوایل گذشته ماه، اپل در یک دعوت نامه ایمیلی از توسعه دهندگان، به مکان های جدید و مورد علاقه در فروشگاه برنامه اپل اشاره کرد.

شایعات درست هستند – اپل رسماً دو مکان تبلیغاتی جدید را اعلام کرد: برگه امروز و قرار دادن تبلیغات صفحه محصول

با تبلیغات تب امروزی دسترسی خود را افزایش دهید

با شروع فورا، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برنامه خود را در صفحه اول فروشگاه برنامه اپل به نمایش بگذارند – جایی که اعضای تحریریه فروشگاه App قبلاً آن را انتخاب کرده بودند.

چرا این مهم است؟

تا پیش از این، موجودی تبلیغات اپل بر روی کمپین‌های جستجو متمرکز بود، جایی که تقاضا فقط با حجم جستجو و انواع تطابق کلمات کلیدی قابل دریافت بود.

برگه Today می تواند یکی از اولین مکان هایی باشد که کاربران هنگام بازدید از اپ استور وارد آن می شوند. در ایجاد آگاهی از برند، جلو و محور بودن یک کاربر جدید بالقوه بسیار مهم است.

قرار دادن تبلیغات برگه Today به بازاریابان این امکان را می دهد که بودجه های تبلیغاتی را برای ایجاد آگاهی بیشتر متنوع کنند.

بنابراین، این قرار دادن آگهی جدید چگونه خواهد بود؟

در برگه امروز، زمانی که کاربر در فید «امروز» خود پیمایش می‌کند، مکان‌های تبلیغات به این شکل به نظر می‌رسند:

تبلیغات جدید در حال حاضر در فروشگاه اپل در آیفون در دسترس است.اعتبار تصویر: Searchads.apple.com، اکتبر 2022

بازاریابان باید ابتدا یک صفحه محصول سفارشی را در App Store Connect راه‌اندازی کنند تا از تبلیغات تب Today استفاده کنند.

الزامات اضافی برای صفحه محصول سفارشی برای ارائه تبلیغات در برگه Today وجود دارد:

  • شامل حداقل چهار (4) دارایی پرتره، OR
  • شامل حداقل پنج (5) دارایی چشم انداز

هنگامی که صفحه محصول سفارشی شما در App Store Connect تأیید شد، از طریق تأیید ثانویه در Apple Search Ads برای استفاده برای مقاصد تبلیغاتی انجام می شود.

برای بازی با قرار دادن تبلیغات صفحه محصول پرداخت کنید

این مکان تبلیغاتی جدید جایی است که چیزها شروع به جالب شدن می کنند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برنامه‌های خود را در صفحات تک محصولی در فروشگاه اپلیکیشن اپل به نمایش بگذارند.

در حالی که کاربران در حال مرور صفحه محصول یک برنامه خاص هستند، یک آگهی جدید در قسمت پایین در قسمتی به نام «شما ممکن است دوست داشته باشید» ظاهر می شود.

نمونه ای از این تبلیغات در زیر آمده است:

قرار دادن تبلیغات صفحه محصول جدید اپل در بخش You Might Also Like نشان داده می شود.اعتبار تصویر: Searchads.apple.com، اکتبر 2022

در حال حاضر، این درج آگهی برای همه کشورها به جز چین در دسترس است.

راه‌اندازی آگهی‌های صفحه محصول مشابه انواع آگهی‌های موجود مانند کمپین‌های «جستجو» یا «برگه جستجو» عمل می‌کند – تبلیغات بر اساس دارایی‌هایی که در حال حاضر در صفحه محصول برنامه شما هستند، از جمله نام برنامه، نماد و زیرنویس تنظیم می‌شوند.

آگهی‌های صفحه محصول می‌توانند در همه دسته‌ها اجرا شوند، یا می‌توانید آن‌ها را طوری اصلاح کنید که دسته‌های خاصی را که انتخاب می‌کنید شامل شود.

بنابراین، چه چیزی این قرار دادن آگهی را تا این حد بحث برانگیز می کند؟

برخی از کاربران، از جمله یک توییت از فلوریان مولر، به سرعت از این حرکت قدرتمند اپل انتقاد کردند و اظهار داشتند که این روش دیگری است که تبلیغ کنندگان باید برای شرایط نام تجاری خود برای نشان دادن آگهی در صفحه محصول خود هزینه کنند تا از آن در برابر رقبا محافظت کنند.

اپل می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک درآمد تبلیغاتی خود را سه برابر کند و یکی از راه‌های مطمئن برای رسیدن به آن می‌تواند این باشد که برندها بر اساس شرایط خودشان مناقصه بدهند و فضای رقابتی‌تر را افزایش دهند.

بررسی های بیشتر در مورد گسترش تبلیغات اپل توسط متا انجام می شود. شرکت مادر فیس‌بوک استراتژی اپل را برای معرفی ویژگی‌های حریم خصوصی پیشرفته‌ای که از ردیابی دقیق عملکرد تبلیغات توسط اشخاص ثالث جلوگیری می‌کند، به طور علنی بررسی کرده است، در حالی که تجارت تبلیغاتی خود را گسترش می‌دهد.

خلاصه

گسترش تبلیغات اپل اکنون گزینه های موجودی تبلیغات آن را دو برابر کرده است. در حالی که این حرکت به بازاریابان کمک می کند تا استراتژی بازاریابی خود را متنوع کنند، اما بدون هزینه نیست.

این سوال پیش می‌آید که آیا پیشرفت‌های حریم خصوصی اپل صرفاً بر حریم خصوصی کاربر متمرکز است یا شبکه تبلیغاتی خود را برای کسب سود بی‌سابقه تقویت می‌کند.

به ما بگویید – آیا قرار دادن تبلیغات جدید اپل را امتحان خواهید کرد؟ چرا و چرا نه؟


تصویر ویژه: پریماکوف/شاتراستاک





منبع