ایجاد اعتماد و افزایش تبدیل با 6 اصل کلیدی [Webinar]


چشم انداز دیجیتال به شدت رقابتی و به شدت اشباع شده است.

و وقتی نوبت به بازاریابی دیجیتال می رسد، چگونه می توانید کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید و توجه مخاطبان هدف خود را به خود جلب کنید؟

چند تاکتیک موثر برای ایجاد کمپین های متقاعد کننده که مطمئناً برجسته می شوند چیست؟

پاسخ: درک سطوح اعتمادی که به ایجاد یک پایه بازاریابی قوی کمک می کند.

ایجاد اعتماد با آژانس یا تیم بازاریابی منتخب و ایجاد یک پایه بازاریابی قوی برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است.

برای وبینار ما ثبت نام کنید، 6 کلیدی که کسب و کار شما برای برنده شدن با آژانس بازاریابی شما نیاز داردو چگونگی ایجاد روابط و ایجاد کمپین های مؤثری را که علاقه واقعی ایجاد می کند و توجه را به تبدیل تبدیل می کند، کشف کنید.

1. اهداف خود را هماهنگ کنید

در این جلسه زنده، حوزه‌های کلیدی را که آژانس شما باید با اهداف شما هماهنگ باشد، یاد خواهید گرفت:

  • شفافیت: چگونه شفافیت 100% را در هر دلاری که سرمایه گذاری می کنید تنها با یک هدف در ذهن داشته باشید: ارائه بازگشت سرمایه واقعی (ROI).
  • سرمایه گذاری ها: چگونه به سرمایه گذاری های رسانه های دیجیتال خود مانند سرمایه گذاری های مالی سنتی احترام بگذارید.
  • مدل های سرمایه گذاری: درک اینکه ریاضیات همیشه باید منطقی باشد تا اطمینان حاصل شود که مدل های سرمایه گذاری در حال اجرا، برنامه هایی را برای موفقیت تنظیم می کنند.
  • انتظارات: چگونه برای تعیین انتظارات واقع بینانه از نظر سطح سرمایه گذاری و بازده سرمایه گذاری با یکدیگر کار کنیم.
  • ردیابی: یادگیری ردیابی همه چیز – داده ها همیشه داستان واقعی را بیان می کنند.
  • نتایج: درک متقابل که اگر کسب و کار شما برنده شود، آژانس/تیم شما نیز برنده می شود!

تاثیرگذارترین استراتژی های دیجیتال آنهایی هستند که بر شفافیت با تیم بازاریابی شما و ایجاد ارزش برای کاربران تمرکز دارند.

در این وبینار، اریک و ارین وایلدر، بنیانگذاران 81 و سانی، در مورد این اصول و اینکه چگونه می توانند به شما در رسیدن به نتایج کمک کنند، عمیقاً توضیح دهید.

کلید موفقیت آنلاین با آژانس از درک تعادل ظریف اهداف شما، تعیین انتظارات واقع بینانه و اطمینان از اجرای مدل های سرمایه گذاری به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید.

«این در مورد پیروی از قیف بازاریابی سنتی (آگاهی → توجه → تبدیل) نیست، زیرا این دانش رایج در بین همه بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان است. همه چیز در مورد نحوه اجرای یک بازاریاب در داخل قیف بازاریابی است، با توجه به اهداف مشتری و منابع موجود، که یک مشارکت را مقیاس پذیر و موفق می کند.

– 81 و آفتابی

2. کسب و کار خود را درک کنید

هنگام اجرای یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار خود، از خود بپرسید:

  • برای دستیابی به اهداف شرکت باید روی کدام پلتفرم ها سرمایه گذاری کنم؟
  • کدام پلتفرم ها بالاترین کیفیت را از نسبت تبدیل به فروش تولید می کنند یا بیشترین فروش آنلاین را دارند؟
  • کدام پلتفرم برای کسب و کار من کارآمدتر است یا سودآورتر است؟
  • آیا کمیت یا کیفیت سرب برای مدل کسب و کار من مناسب تر است؟
  • آیا می توانم یک استراتژی چند کاناله را بپردازم و همچنان سودآور باشم؟
  • آیا برای رقابت با رقبای خود یا شکست دادن آن به اندازه کافی سرمایه گذاری می کنم؟

پیشروی در این بازار بیش از حد اشباع با همسویی اهداف با آژانس شما و ایجاد ارزش برای مخاطبان شروع می شود.

آیا به دنبال عملکرد بهتر از رقبای خود و افزایش تبدیل های ارگانیک هستید؟

به ما و مهمانان ویژه ما بپیوندید 12 اکتبر ساعت 2 بعد از ظهرو بیاموزید که برای توسعه یک استراتژی دیجیتال برنده برای کسب و کار شما چه چیزی لازم است.

شما این فرصت را خواهید داشت که در یک جلسه پرسش و پاسخ زنده در مورد وضعیت منحصر به فرد خود نیز بپرسید.

نمی توانید وبینار را زنده کنید؟ اکنون ثبت نام کنید و ما نسخه درخواستی را پس از رویداد برای شما ارسال خواهیم کرد.





منبع