ایجاد صفحات فرود بیش از حد محلی PPC در مقیاس (بدون نیاز به کدنویسی)


در بازاری که هزینه به ازای هر کلیک (CPC) تا 16 درصد نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد، باید روی اهرم‌هایی تمرکز کنید که می‌توانید کنترل کنید تا کارایی حساب را بهبود بخشید.

صفحات فرود یک استراتژی بیهوده برای افزایش نرخ تبدیل شما و کاهش هزینه هر عمل (CPA) شما هستند.

اما چگونه می توانید صفحات فرود فوق محلی، شخصی سازی شده و با تبدیل بالا را در مقیاس ایجاد کنید؟

امروز، من به شما نشان خواهم داد که چگونه با این استراتژی صفحه فرود که به راحتی قابل پیاده سازی است، خروجی حساب خود را به حداکثر برسانید.

شما قادر خواهید بود:

  • با کمی تلاش، تغییرات نامحدودی از صفحات فرود خود ایجاد کنید – صرفه جویی در ده ها ساعت از زمان خود و توسعه دهنده شما.
  • محتوای صفحه را شخصی سازی کنید برای مطابقت با هدف کاربر شما.
  • نرخ تبدیل بالا را حفظ کنید برای کاهش CPA کمپین خود.

با این استراتژی، من نرخ تبدیل 25% را با شرایط غیر مارکی برای خدمات خانگی، نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) و شرکت های خدمات تجاری (B2B) حفظ کرده ام.

چرا از صفحات فرود در وب سایت خود استفاده کنید؟

صفحات فرود با استفاده از محتوا و طراحی متمرکز بر تبدیل، پتانسیل حساب شما را باز می کنند.

فرستادن کاربران به صفحه اصلی به احتمال زیاد تصمیم بدی است.

چرا؟

  • اصطکاک بیشتر. اگر چندین پیشنهاد دارید، کاربران را مجبور می‌کنید تا وب‌سایت شما را جستجو و پیمایش کنند تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. اصطکاک بیشتر = نرخ پرش بالاتر.
  • با هدف کاربر مطابقت ندارد. بسته به منبع ترافیک، هدف کاربر متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، شخصی که از قبل همه چیزهایی را که برای تصمیم گیری خرید نیاز دارد می داند در مقابل ترافیکی که از کلمات کلیدی غیر مارکی از طریق جستجوی پولی حاصل می شود که قبلاً نام تجاری شما را نشنیده است.
  • برای تبدیل بهینه نشده است. صفحات اصلی برای ارائه اطلاعات در مورد کارهایی که انجام می‌دهید، نحوه انجام آن و پیشنهادات فروش منحصربه‌فردتان به مردم بسیار عالی هستند. با این حال، آنها معمولاً به اندازه یک صفحه فرود «فروش» و متمرکز بر تبدیل نیستند.

با صفحات فرود، می‌توانید تجربه هر کاربر را بر اساس آنچه که در جستجوی آن است و جایی که در سفر خرید خود هستند، تنظیم کنید.

استراتژی

ما از ویژگی Unbounce’s Dynamic Text Replacement (DTR) برای ایجاد یک صفحه فرود متمرکز بر تبدیل و سپس ایجاد تغییرات نامحدود و شخصی سازی شده استفاده می کنیم.

این به ما امکان می دهد مکان + سرویسی را که افراد در جستجوی آن هستند اضافه کنیم.

این را می توان در مقیاس انجام داد زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که پارامترهایی را به URL صفحه فرود خود اضافه کنید تا سفارشی سازی را اضافه کنید.

ساخت صفحه فرود

اولین چیزی که نیاز دارید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید و برای طرح “بهینه سازی” در Unbounce ثبت نام کنید.

شما به این طرح نیاز دارید زیرا قابلیت DTR را به شما می دهد.

در مرحله بعد، باید صفحه فرود خود را در Unbounce بسازید و پیکربندی کنید – این برای موقعیت شما منحصر به فرد خواهد بود. طراحی صفحه فرود متمرکز بر تبدیل، خود یک مهارت کامل است.

اگر قبلاً هرگز یک صفحه فرود ایجاد نکرده اید، می توانید در مورد نحوه بهترین مقابله با آنچه باید در صفحه فرود خود داشته باشید الهام بگیرید.

برای ساده نگه داشتن این راهنما، از مثال یک تجارت جعلی استفاده می کنم.

در زیر نمونه ای از هدر صفحه فرود است که من برای لوله کشی 24/7 Big Joe ساخته ام (یک شرکت ساخته شده فقط برای این مثال).

مثال فرود خدمات لوله کشی خیالیتصویر ایجاد شده توسط نویسنده، سپتامبر 2022

هنگامی که صفحه فرود متمرکز بر تبدیل شما ساخته شد، وقت آن است که متن جایگزین پویا را تنظیم کنید. سپس می توانیم کپی صفحه فرود را بر اساس آنچه کاربر جستجو می کند شخصی سازی کنیم.

بیایید بگوییم که Big Joe’s 24/7 Plumbing در برکلی، اوکلند، Pleasanton، San Jose و Walnut Creek فعالیت می کند.

اکنون می‌توانیم متن صفحه را در صورت جستجو از «سان فرانسیسکو» به «اوکلند» تغییر دهیم [emergency plumber Oakland].

ابتدا مکان (یا هر متنی را که می خواهید تغییر دهید) برجسته کنید، سپس به آن بروید خواص > عمل > متن پویا در منوی سمت راست

برجسته کردن مکان در صفحه فرودتصویر ایجاد شده توسط نویسنده، سپتامبر 2022

سپس منویی برای پیکربندی متنی که می‌خواهید پویا کنید به شما نشان داده می‌شود.

جایگزینی متن پویااسکرین شات توسط نویسنده، سپتامبر 2022

در اینجا، پارامتر URL را روی “مکان” تنظیم می‌کنم و سبک را طوری پیکربندی می‌کنم که حروف بزرگ باشد تا با طراحی صفحه فرود مطابقت داشته باشد.

اکنون، تنها کاری که باید انجام دهیم برای تغییر مکان در صفحه فرود و تنظیم پارامتر URL به location=oakland.

به عنوان مثال، URL کامل خواهد بود https://bigjoes247plumbling.com/lp?location=oakland

ایجاد صفحات فرود بیش از حد محلی PPC در مقیاس (بدون نیاز به کدنویسی)تصویر ایجاد شده توسط نویسنده، سپتامبر 2022

اکنون برای ایجاد هر تعداد تنوع از صفحه فرود که می خواهید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL های خود را بسازید.

شما می توانید از این الگو (فقط حتماً یک کپی تهیه کنید!) استفاده کنید تا هر تعداد URL که نیاز دارید در مقیاس بسازید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مکان هایی را که می خواهید هدف قرار دهید وارد کنید محل ستون

من معمولاً اینها را از دایرکتوری‌های آنلاین تهیه می‌کنم – به عنوان مثال، اگر می‌خواهید هر حومه سانفرانسیسکو را هدف قرار دهید، می‌توانید با یک جستجوی سریع در گوگل فهرستی را پیدا کنید.

فقط باید آن را طوری قالب بندی کنید که هر حومه منفرد در یک ردیف جدید قرار گیرد محل ستون

اکنون می توانید صدها یا هزاران تنوع صفحه فرود بسازید.

آدرس های صفحات فروداسکرین شات توسط نویسنده، سپتامبر 2022

پیاده سازی صفحه(های) فرود در کمپین های PPC شما

اکنون آدرس های صفحه فرود خود را با متن پویا دارید، زمان آن رسیده که کمپین های خود را بسازید.

با توجه به اینکه Google برای هر قانون گروه تبلیغات یک URL دارد، باید مکان ها را به گروه های تبلیغاتی جداگانه جدا کنیم.

در اینجا می‌توانید از ساخت گروه تبلیغاتی با کلمه کلیدی (SKAG) استفاده کنید که هر گروه تبلیغاتی مکان خاص خود است.

شبیه این خواهد شد:

پویش گروه تبلیغات کلمه کلیدی نوع مطابقت
جستجو | مکان – سانفرانسیسکو اوکلند لوله کش اضطراری اوکلند عبارت
جستجو | مکان – سانفرانسیسکو خوشایندون لوله کش اضطراری خوشایندون عبارت
جستجو | مکان – سانفرانسیسکو سن خوزه لوله کش اورژانس سان خوزه عبارت
جستجو | مکان – سانفرانسیسکو نهر گردو اورژانس لوله کش نهر گردو عبارت

تنها کاری که باید انجام دهید این است که تبلیغات جستجوی واکنشگرا (RSA) خود را به گروه های تبلیغاتی اضافه کنید تا زمانی که کاربر مکان خاصی را جستجو می کند، به تنوع صفحه فرود صحیح ارسال شود.

برداشتن آن یک قدم جلوتر

این استراتژی فقط به سفارشی کردن مکان صفحه فرود شما محدود نمی شود.

شما می توانید از چندین DTR برای سفارشی سازی بهتر صفحه خود برای جستجوی کاربر استفاده کنید.

می توانید مکان + مشکلی که کاربر در جستجوی آن است را ترکیب کنید.

به عنوان مثال – اگر شخصی “بدون زهکشی مسدود شده لوله کش خوشایند” را جستجو کند.

نمونه صفحه فرود برجسته مکانتصویر ایجاد شده توسط نویسنده، سپتامبر 2022

تنها محدودیت شما این است که باید حجم جستجوی کافی برای شما وجود داشته باشد تا بتوانید ترافیک صفحه را دریافت کنید.

بسته بندی آن

شما اکنون توانایی ایجاد صفحات فرود فوق خاص را دارید که به درخواست کاربر سفارشی می شوند.

مزیت استفاده از این ابزار برای انجام این کار این است که به جای نیاز به یک توسعه دهنده برای ایجاد صفحات جداگانه برای هر مکان، سرویس یا ترکیبی از این دو – می توانید یک صفحه ایجاد کنید و آن را با پارامترهای URL سفارشی کنید.

این استراتژی را می توان برای هر صنعت یا کمپین – نه فقط کمپین های خدمات محلی – اعمال کرد.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: Chaosamran_Studio/Shutterstock





منبع