اینستاگرام اکنون تبلیغات را در فید پروفایل شما قرار می دهد


در مجموعه ای از به روز رسانی های تبلیغات اینستاگرام، این برنامه تبلیغات را در مکان های بیشتری مانند نمایه های عمومی و تب کاوش نشان می دهد.

به روز رسانی های اضافی شامل تبلیغات واقعیت افزوده (AR) و تبلیغات چند تبلیغ کننده است.

در نهایت، اینستاگرام به تبلیغ‌کنندگان مجموعه‌ای از موسیقی‌های رایگان را می‌دهد تا با تبلیغات Reels از آنها استفاده کنند.

در اینجا تمام جزئیات مربوط به آخرین به روز رسانی تبلیغات اینستاگرام وجود دارد.

تبلیغات اینستاگرام در نمایه ها و فید کاوش

اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغات در نمایه های کاربران است، اگرچه فقط سازندگان منتخب درآمدی از آن خواهند دید.

تبلیغات در فیدهای پروفایل برای اکانت های عمومی اینستاگرام کاربران بالای 18 سال نشان داده می شود.

نمایه خوراک به تجربه پیمایش عمودی اشاره دارد که زمانی فعال می شود که شخصی روی یک تصویر کوچک در نمایه کاربر ضربه می زند. به نمایه اشاره نمی کند توری، که عاری از تبلیغات خواهد ماند.

اینستاگرام در حال آزمایش توانایی اشتراک‌گذاری درآمد حاصل از تبلیغات پروفایل با سازندگان است، اگرچه به نظر نمی‌رسد این گزینه به طور گسترده در دسترس باشد.

اینستاگرام در اطلاعیه ای اعلام کرد:

“به عنوان بخشی از این آزمایش، ما فرصتی برای کسب درآمد را آزمایش خواهیم کرد که به سازندگان واجد شرایط اجازه می دهد تا از تبلیغات نمایش داده شده در فیدهای نمایه خود درآمد اضافی کسب کنند و از سازندگان منتخب ایالات متحده شروع شود.”

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد معیارهای واجد شرایط بودن یا اشتراک درآمد در دسترس نیست.

یکی دیگر از سطوح جدیدی که اینستاگرام در آن تبلیغات را درج می کند، فید خانه کاوش است، که شبکه اولیه ای است که هنگام انتخاب برگه جستجو روی آن قرار می گیرید.

در مثال زیر ببینید تبلیغات کاوش جدید چگونه خواهد بود:

اینستاگرام اکنون تبلیغات را در فید پروفایل شما قرار می دهداسکرین شات از: business.instagram.com/blog/new-instagram-ads-help-businesses، اکتبر 2022.

تبلیغات چند آگهی دهنده

قالب جدید چند تبلیغ‌کننده اینستاگرام، تبلیغات را واجد شرایط نشان دادن در کنار تبلیغات سایر تبلیغ‌کنندگان می‌کند.

این شامل، در برخی موارد، تبلیغات از مشاغل مرتبط یا مکمل است. به عنوان مثال، یک تبلیغ برای لباس عروس ممکن است در کنار آگهی یک کیک عروسی ظاهر شود.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به طور خودکار گروه بندی تبلیغات را تعیین می کنند.

برای تبلیغ‌کنندگانی که ترجیح می‌دهند تبلیغاتشان در چرخ و فلک با سایر مشاغل نمایش داده نشود، اینستاگرام امکان انصراف از تبلیغات چند تبلیغ‌کننده را ارائه می‌دهد.

تبلیغات AR

اینستاگرام در حال راه اندازی نسخه بتای باز تبلیغات AR در فید اصلی و Stories است.

از طریق تجربه AR که توسط Spark AR ارائه می‌شود، برندها می‌توانند افراد را تشویق کنند تا از طریق محیط اطراف خود با این اثر تعامل کنند.

یک مثال در زیر نشان داده شده است:

اینستاگرام اکنون تبلیغات را در فید پروفایل شما قرار می دهداسکرین شات از: business.instagram.com/blog/new-instagram-ads-help-businesses، اکتبر 2022.

استفاده رایگان از موسیقی برای تبلیغات قرقره

اینستاگرام به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد از مجموعه ای از موسیقی های بدون حق امتیاز در تبلیغات Reels استفاده کنند.

موسیقی رایگان و با کیفیت بالا از کتابخانه Meta Sound Collection اکنون می تواند به تبلیغات چرخ و فلک در Reels اضافه شود.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند آهنگ‌ها را به‌صورت دستی انتخاب کنند یا به اینستاگرام اجازه دهند تا به‌طور خودکار بهترین موسیقی را برای یک تبلیغ بر اساس محتوای آن انتخاب کند.


منبع: اینستاگرام

تصویر ویژه: AmbrosiniV/Shutterstock





منبع