اینستاگرام کشف مشاغل محلی را آسان تر می کند
انتشار: تیر 29، 1401
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404

اینستاگرام کشف مشاغل محلی را آسان تر می کند


نقشه های موقعیت مکانی اینستاگرام اکنون قابل جستجو هستند و کشف مکان ها و مشاغل در منطقه جغرافیایی شما را آسان تر می کنند.

این به روزرسانی نقشه های اینستاگرام، یافتن موسسات محبوب در نزدیکی شما و فیلتر کردن مشاغل بر اساس دسته بندی را ممکن می سازد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، نمونه ای از تجربه نقشه های جدید را به اشتراک می گذارد که می توانید در زیر مشاهده کنید:

اینستاگرام کشف مشاغل محلی را آسان تر می کنداسکرین شات از Instagram.com/Zuck، ژوئیه ۲۰۲۲.

پیش از این، تجربه نقشه در اینستاگرام به کشف پست های برچسب گذاری شده با مکان های نزدیک محدود می شد.

اکنون می توانید اکانت های رسمی اینستاگرام نقاط مورد علاقه را در سراسر نقشه کشف کنید.

یافتن مشاغل در نقشه اینستاگرام به سادگی جستجوی نام یک شهر و کشیدن نقشه به اطراف است.

وقتی مکانی را پیدا کردید که به آن علاقه دارید، می توانید آن را برای مراجعات بعدی ذخیره کنید یا حساب اینستاگرام را دنبال کنید تا آن را در ذهن خود نگه دارید.

این به روز رسانی به کسب و کارها انگیزه ای برای ایجاد و حفظ حضور فعال در اینستاگرام می دهد.

مکان ها مانند Google Maps از قبل جمع شده یا توسط کاربر ارسال نشده اند. به عنوان یک کسب و کار، تنها راه یافتن روی نقشه اینستاگرام این است که یک حساب کاربری حرفه ای با اطلاعات تماس خود پر کنید.

نقشه های قابل جستجو اینستاگرام در مقابل. نمایه های کسب و کار گوگل

در عمل، تجربه جدید نقشه های اینستاگرام شبیه به کشف نمایه های کسب و کار گوگل در نقشه های گوگل است.

تجربه اینستاگرام از برخی جهات جذاب تر است، زیرا می توانید انواع محتوای بصری منتشر شده توسط کسب وکار را ببینید و مستقیماً با آنها در تعامل باشید.

حتی می توانید محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط سایر مشتریان را مشاهده کنید، به شرطی که آنها برچسب موقعیت مکانی مناسب را اضافه کنند. تنها چیزی که از تجربه کم است، نظرات مشتریان است.

جستجوی نقشه های اینستاگرام یک به روز رسانی قابل توجه برای مشاغل است. این زمانی اتفاق می افتد که کاربران جوان وب به طور فزاینده ای برای نیازهای جستجوی خود به جایگزین های Google روی می آورند.

حتی گوگل نیز تغییر رفتار جستجو را تایید می کند. پرابهاکار راغوان، معاون ارشد گوگل در کنفرانسی در اوایل این ماه اظهار داشت:

«در مطالعات ما، تقریباً 40 درصد از جوانان، وقتی به دنبال مکانی برای ناهار هستند، به Google Maps یا جستجو نمی روند. آنها به تیک تاک یا اینستاگرام می روند."

شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و TikTok به سرعت در حال تبدیل شدن به موتورهای جستجو هستند و زمینه کسب و کار برای استفاده از رسانه های اجتماعی را حتی قوی تر می کنند.

اگر ناگهان هجوم مشتریان جدیدی را مشاهده کردید که وارد مؤسسه شما می شوند، ممکن است شما را در نقشه اینستاگرام پیدا کنند.


تصویر ویژه: Worawee Meepian/Shutterstock



منبع