با بازاریابی محتوای املاک و مستغلات، دید خود را افزایش دهید [Ebook]


تقریباً هر خرید ملکی به صورت آنلاین آغاز می شود.

اما سفر از مرور تا خرید طولانی، دشوار و احساسی است.

محتوا کلید شما برای ماندن در بالای ذهن مشتریان بالقوه هنگام تصمیم گیری است.

«با تعاملات زیادی که به صورت آنلاین شروع می‌شود، این فرآیند اعتمادسازی قبل از ملاقات یا صحبت با مشتری آغاز می‌شود. چه نتایج جستجوی ارگانیک، چه بازاریابی ایمیلی، چه رسانه‌های اجتماعی یا سایر کانال‌ها، روش تحویل آن مطالب اعتمادساز است. محتوا

طبق گفته Chandal Nolasco da Silva، نویسنده آخرین کتاب الکترونیکی SEJ، “راهنمای بازاریابی محتوا برای املاک و مستغلات”.

در حالی که اصلاح فرآیند بازاریابی محتوای شما حیاتی است، همگام بودن با هر کانال و حفظ محتوای جدید زمان‌بر است.

چگونه از محتوا برای تقویت بازاریابی در همه کانال ها و ایجاد نقاط تماس جدید با مخاطبان به موقع و موثر استفاده می کنید؟

محتوای مناسب، در مکان مناسب، برای مخاطبانی که می دانید کلید اصلی آن است.

در این کتاب الکترونیکی، داسیلوا مفاهیم اصلی مهم در استراتژی های بازاریابی محتوای املاک و مستغلات را تجزیه و تحلیل می کند.

یاد بگیرید چگونه:

لیست بازار برای مکان ها و افراد مرتبط

هر سفر مشتری در املاک و مستغلات در یک مکان به پایان می رسد.

اولین قدم برای بازاریابی محتوای موثر این است که مطمئن شوید که محتوای شما مخاطبان مناسب را هدف قرار می دهد. این فقط در مورد قابل مشاهده بودن نیست، بلکه در مورد استفاده حداکثری از محتوای خود با قابل مشاهده کردن آن به روش صحیح است.

وقتی مردم روی کاناپه دراز می کشند، املاک را مرور می کنند و در مورد خانه بعدی خود رویا می بینند، شما می خواهید در نتایج آنها باشید.

لورن بیکر موسس SEJ می گوید: «فهرست می تواند ارتباط بین یک رویا و یک مکان باشد. Chandal به ما می آموزد که چگونه بفهمیم مردم در مکان های جغرافیایی خاص به دنبال چه چیزی هستند. هدف گذاری محلی خوب کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که محتوایی که روی آن سخت کار می کنید بیشترین تأثیر را داشته باشد.

نشان دهید که مکان و نیازهای مردم را درک می کنید. به این ترتیب یک فهرست می‌تواند شروع به ثبت رویاها کند.»

این رویکرد همچنین برای جذب سرمایه گذاران نهادی مفید است، زیرا بر درک شما از روندهای محلی تأکید می کند.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • از تحقیقات مخاطبان برای ایجاد فهرست بهتر و محتوای هدفمند استفاده کنید.
  • کشف کنید که مخاطبان شما چه نوع محتوایی را ترجیح می دهند و چگونه ترجیح می دهند با شما تعامل داشته باشند.
  • استراتژی محتوای خود را بر اساس اقداماتی که می خواهید مردم انجام دهند، اصلاح و بهبود دهید.

با این کتاب الکترونیکی، قدرت موقعیت مکانی به علاوه مخاطب را یاد بگیرید.

از کانال های مناسب در طرح بازاریابی املاک خود استفاده کنید

محتوا فقط اولین نقطه تماس شما با خریداران و فروشندگان نیست. ممکن است دومین، پنجمین، بیستمین باشد.

حتی اگر ابتدا لیست شما را ببیند، یک مشتری بالقوه ممکن است قبل از تصمیم گیری بارها لیست ها و محتوای رقبای شما را ببیند. تا آن زمان، آنها ممکن است شما را فراموش کرده باشند.

شما باید بدانید که کدام کانال برای چه محتوایی بهترین است و چگونه می توانید کاربران را در مسیر خرید آنها در چندین نقطه جذب کنید.

کتاب الکترونیکی شما را از طریق بهترین استفاده از محتوا در کانال های زیر راهنمایی می کند:

  • محتوای سئو در وب سایت املاک شما.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی برای املاک و مستغلات با استفاده از دارایی های بصری قدرتمند.
  • اینفلوئنسر مارکتینگ برای املاک شما.
  • ایمیل مارکتینگ برای لمس پایگاه با سرنخ های املاک و مستغلات.

اگر آماده ایجاد یک استراتژی جامع بازاریابی املاک و مستغلات در چندین کانال هستید، این کتاب الکترونیکی بازاریابی محتوا می تواند به شما نشان دهد که چگونه شروع کنید.

محتوای املاک و مستغلات ایجاد کنید

شاید شنیده باشید که «محتوا پادشاه است»، اما تولید محتوا زمان‌بر است و مدیریت همه پلتفرم‌های مختلف بسیار دشوار است. محتوای خوب ساخته شده، که در زمان مناسب در کانال مناسب ارائه می شود، بسیار مؤثرتر از تلاش برای حفظ سرعت انتشار ناپایدار در همه آنها است.

محتوای بصری در املاک و مستغلات حیاتی است. اما چیزهای بیشتری به جز عکس های لیست با کیفیت بالا وجود دارد.

خانه ها معاملات بزرگی هستند. آنها بزرگترین خریدها یا فروش هایی هستند که اکثر افراد در طول زندگی انجام می دهند. کارهای زیادی برای آموزش و اطمینان دادن به افراد در مراحل مختلف وجود دارد و ایجاد این اعتماد پاداش خواهد داشت.

داسیلوا با تکیه بر آنچه در فصل های اول کتاب الکترونیکی یاد خواهید گرفت، برای اولویت های تولید محتوا به شما راهنمایی می کند.

اولویت‌های شما و نوع محتوایی که ایجاد می‌کنید بسته به کانال و مرحله خرید مخاطبانتان تغییر می‌کند.

یاد خواهید گرفت:

  • محتوای شما چقدر باید باشد.
  • زمان و مکان برای پست انواع مختلف محتوا.
  • چگونه تصاویر خود را بهینه کنیم این مرحله را نادیده نگیرید!

برنامه ریزی محتوای بازاریابی املاک و مستغلات خود را شروع کنید.

برنامه بازاریابی املاک و مستغلات خود را توسعه و پیگیری کنید

اصلاح بازاریابی محتوای خود برای مدیریت پذیرتر و موثرتر کردن آن نیازمند ردیابی است. ادامه سرمایه گذاری روی استراتژی هایی که کارساز نیستند، منطقی نیست.

بازاریابی محتوا فرآیندی برای بهبود مستمر است. شما باید:

  • KPI و ROI را برای هر قسمت از محتوا و همچنین هر استراتژی و کانال کلی تعریف و اندازه گیری کنید.
  • محتوای خود را آزمایش کنید تا ببینید چقدر خوب عمل می کند و مخاطبان چگونه به آن پاسخ می دهند.
  • تلاش های خود را با تمرکز بر معیارهای قابل ردیابی اصلاح کنید تا بفهمید از بازاریابی محتوای خود چه نتیجه ای می گیرید.

محتوا به این معناست که چگونه رتبه‌بندی جستجوی خود را بهبود می‌بخشید، آگاهی از برند را افزایش می‌دهید و در نهایت مشتریان بیشتری به دست می‌آورید. اما راه های زیادی برای رسیدن به این اهداف و گام های زیادی بین بازاریابی محتوا و فروش وجود دارد.

شکستن این اهداف آخرین مرحله ای است که داسیلوا شما را از آن عبور خواهد داد.

انجام مراحل بالا می تواند به موثرتر بازاریابی محتوای شما کمک کند.

اگر اطلاعات بیشتری در مورد هر بخش از فرآیند می‌خواهید، «راهنمای بازاریابی محتوا برای املاک و مستغلات» را دانلود کنید.

راهنمای بازاریابی محتوا برای املاک و مستغلات





منبع