لینکدین دادههای تحلیلی جدیدی را برای کاربرانی که بینش بیشتری نسبت به دنبالکنندگان و پستهای با عملکرد برتر دارند منتشر میکند.
این به روز رسانی ها در تجزیه و تحلیل سازندگان معرفی شده در اوایل سال گسترش می یابد و به کاربران دسترسی بیشتری به داده های عملی می دهد.
در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد دادههای جدیدی که امروز منتشر میشوند و کجا میتوان آنها را پیدا کرد، آورده شده است.
رشد فالوور در طول زمان

رشد فالوورهای خود را در طول زمان با داده های جدید موجود در برگه مخاطب دنبال کنید.
لینکدین خاطرنشان می کند که می توانید از این داده ها برای تعیین اینکه چه چیزی باعث رشد فالوورها می شود استفاده کنید. برای مثال، ممکن است هر بار که فرصت صحبت دارید، دنبال کنندگان لینکدین خود را افزایش دهید.
این اطلاعات میتواند به آنها کمک کند تا تشخیص دهند که آیا موضوع مکالمه، قالب بصری جدید، یا فرصتهای گفتاری ممکن است بر رشد فالوورهای آنها تأثیر گذاشته باشد یا خیر، و به آنها کمک میکند تا استراتژی خود را برای حرکت رو به جلو اطلاع دهند.»
ابزارهای جمعیتی جدید
در زیر بخش رشد فالوور جدید در تب Audience، بخش جدیدی به نام جمعیتشناسی را خواهید دید.
بخش دموگرافیک پایه فالوورهای شما را خلاصه می کند، عنوان شغل، مکان، صنایع، سابقه کار، اندازه شرکت و نام شرکت را فهرست می کند.
این دادهها میتوانند درک عمیقتری از مخاطبانی که برایشان محتوا ایجاد میکنید، ارائه دهند که میتواند به ایجاد پستهای موفقتر کمک کند.
از طرف دیگر، ممکن است متوجه شوید که مخاطب مورد نظر را جذب نمی کنید، که نشانه ای برای تنظیم استراتژی محتوای شما است.
پست های با عملکرد برتر

حداکثر سه مورد از پست های با عملکرد برتر خود را در برگه پست ها مشاهده کنید.
پستهای برتر بر اساس نمایشها یا تعامل در محدوده تاریخ انتخابی رتبهبندی میشوند.
این داده ها بینشی را در مورد محتوایی که با مخاطبان شما طنین انداز می شود ارائه می دهد، بنابراین می توانید موارد بیشتری را شناسایی کرده و به اشتراک بگذارید.
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock
window.addEventListener( 'load', function() { setTimeout(function(){ striggerEvent( 'load2' ); }, 2000); });
window.addEventListener( 'load2', function() {
if( sopp != 'yes' && addtl_consent != '1~' && !ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'new-linkedin-analytics-more-insight-into-followers-top-posts', content_category: 'linkedin news' }); } });