بینش های کلیدی برای اطلاع رسانی استراتژی 2023 شما


آینده برای متخصصان سئو داخلی روشن به نظر می رسد، علیرغم بیرون آمدن از یک دوره طولانی عدم قطعیت با تغییرات مکرر الگوریتم و اخراج کارکنان.

روندهای اخیر نشان می دهد که کسب و کارها به طور فزاینده ای به دنبال ادغام SEO در تلاش های بازاریابی گسترده تر خود هستند و متخصصان SEO داخلی حقوق رقابتی را دریافت می کنند.

اما این بدان معنا نیست که این صنعت بدون اشکال است – متخصصان سئو داخلی هنوز با مجموعه ای از چالش های منحصر به فرد در این زمینه مواجه هستند.

و اگر به دنبال تعیین استراتژی خود برای سال آینده هستید، باید بدانید که آنها چه هستند و چگونه می توانند بر تلاش های شما تأثیر بگذارند.

خوشبختانه، ما وضعیت سئو گزارش شکست، تمام بینش‌های سئو داخلی را که برای پیشبرد نیاز دارید، دارد.

در داخل، تعداد زیادی از داده های شخص اول را برای اطلاع از استراتژی سئوی خود و افزایش عملکرد بخش خود در سال 2023 خواهید یافت.

ما اطلاعاتی را از متخصصان سئو مانند شما در موضوعاتی مانند:

  • حقوق و دستمزد
  • بودجه ها
  • استراتژی های جدید کسب و کار
  • معیارهای موفقیت
  • بازگشت سرمایه

گزارش سئوی داخلی اختصاصی ما را دانلود کنید و بیاموزید که چگونه تیم خود را برای موفقیت در سال آینده تنظیم کنید.

بینش های داخلی برتر از وضعیت سئو

  • رقابت برای متخصصان با تجربه سئو داخلی که حقوق بالایی دریافت می کنند بالا است.
  • متخصصان سئو داخلی با چالش های منحصر به فردی در نقش خود در شرکت های بزرگتر روبرو هستند.
  • سرنخ ها به خوبی درک نشده اند و اثبات بازگشت سرمایه می تواند دشوار باشد.

روندهای بودجه سئو داخلی

بیش از 50٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما گفتند که با بودجه های 5000 دلار یا کمتر کار می کنند. فراتر از آن، بودجه برای تیم های سئو داخلی به طور قابل توجهی متفاوت است.

در حالی که تیم های داخلی کسب و کار (B2B) به طور متوسط ​​​​2628.54 دلار بودجه داشتند، تیم های تجارت به مصرف کننده (B2C) و تجارت الکترونیک تقریباً 1000 دلار بیشتر برای کار داشتند.

نحوه تخصیص بودجه داخلی

صرف نظر از اندازه بودجه، پنج حوزه برتر که در آن متخصصان سئو داخلی B2B و B2C هزینه های خود را اختصاص دادند عبارتند از:

  • سئوی درون صفحه (14.8%).
  • بازاریابی محتوا (12.5%).
  • سئو فنی (12.4%).
  • توسعه وب (9.6%).
  • لینک سازی (9.0%).

تیم های داخلی بودجه خود را کجا تخصیص می دادند؟

برای روندهای بیشتر بودجه در فضای سئو داخلی، گزارش تکمیلی کامل را بررسی کنید.

بزرگترین چالش ها برای متخصصان سئو داخلی

طبق نتایج نظرسنجی ما، 73.8 درصد از متخصصان سئو داخلی برای تلاش های خود در سال جاری افزایش بازگشت سرمایه را تجربه کردند. با این حال، این بدان معنا نیست که امسال بدون چالش بود.

بسیاری از متخصصان سئو می گویند که با مواردی مانند مسائل استراتژی، همسویی با سایر بخش ها و مقیاس بندی استراتژی های خود دست و پنجه نرم کرده اند – اما بزرگترین مانعی که در سال جاری برای متخصصان سئو داخلی با آن مواجه شده است؟ کمبود منابع

در واقع، 21.0٪ از متخصصان سئو داخلی محدودیت منابع را به عنوان یک چالش بزرگ ذکر کردند.

امسال با چه چالش هایی روبرو شدید؟

آماده برداشتن گام بعدی هستید؟

اگر شما یک متخصص سئو داخلی هستید که سعی می‌کنید در رقابت در سال 2023 پیشی بگیرید، وقت آن رسیده است که برنامه‌ریزی حرکت بعدی خود را شروع کنید – و با گزارش وضعیت سئو: گزارش داخلی ما، همه داده‌ها را در اختیار خواهید داشت. شما در نوک انگشتان خود نیاز دارید

آیا می خواهید در مورد وضعیت فعلی سئو داخلی اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای اطلاع از استراتژی خود برای سال آینده، گزارش اختصاصی را بخوانید.

دانلود Stae Of SEO: In-House Report





منبع