از سوی دیگر برخی صفحات نرخ تبدیل خوبی دارند. وقتی کاربران از یک سایت تجربه خوبی به دست آورند بیشتر جذب می شود و اعتبار سایت افزایش می یابد. با اینکار شما می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای طراحی سایت شما به خوبی سازماندهی شده است و دستیابی به مطالب برای کاربران و خزنده های موتور های جستجو آسان است. به کاربران خود فکر کنید. از این رو اصول سئو به طور مستمر در حال تغییر است. موضوعات مهم تر را در بالای سلسله قرار دهید و به همین ترتیب موضوعات کم اهمیت تر را در رده های پایین تر. می توانید مطالب را بر اساس موضوعات به صورت سلسله مراتبی مرتب کنید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات فروش لینک های CTA دارند. انجام این کار در وب سایت های تجارت الکترونیک که محصولات زیادی از یک دسته دارند شاید کمی مشکل باشد. صفحات مختلف در یک دامنه ارزش های متفاوتی دارند. اکنون گوگل لینک هایی با برچسب nofollow را یک لینک در نظر می گیرد و آن را ارزش گذاری می کند. محتوا پادشاه است. کاربران برای دریافت اطلاعات به وب سایت ها مراجعه می کنند. دریافت لینک از وب سایت های معتبر به جلب اعتماد کاربران و موتور های جستجو کمک زیادی می کند.
خیلی از متخصصین سئو معتقدند که لینک سازی های داخل بدنه سایت وزن بیشتری نسبت به لینک های فوتر و یا منو پیمایش دارد. اگر یک پست قدیمی دارید که هنوز از موتور های جستجو ترافیک به دست می آورد و یا پست جدید با کیفیت و خوبی در سایت خود اضافه کرده اید، لینک سازی را فراموش نکنید. لینک سازی داخلی اگر به خوبی انجام شود به بهبود سئو سایت و کسب رتبه های بالاتر موتور های جستجو کمک زیادی می کند. بدین معنا که اگر یک صفحه لینک های داخلی بیشتری داشته باشد، رتبه ی آن صفحه بالاتر خواهد بود. اگر از یک صفحه به یک پست یا صفحه ی نامرتبط لینک سازی شود، ارزش آن صفحه کم می شود. برچسب noindex به موتور های جستجو می گوید که نباید صفحه و یا پست مربوطه را فهرست بندی نکنند. لازم به ذکر است که استفاده تنها از برچسب nofollow به این معنا نیست که آن صفحه یا پست در نتایج گوگل فهرست بندی نمی شود. بعلاوه بر اساس گزارشات، طراحی سایت های ریسپانسیو برای رتبه بندی در اولویت هستند.
موتور های جستجو از جمله گوگل از پیوند های داخلی برای یافتن محتوای یک وب سایت استفاده می کنند. هر چه تعداد پیوند ها به یک صفحه بیشتر باشد موتور های جستجو اینطور برداشت می کنند که آن صفحه مهمتر است. با لینک سازی های داخلی خوب می توان موتور های جستجو و کاربران را به مطالب مهم سایت هدایت کرد. پیوند این صفحات به یکدیگر به می تواند تأثیرات مثبت زیادی بر سایت شما داشته باشد. پیوند های داخلی محتوای صفحات مختلف یک دامنه را به یکدیگر سئو جزیره متصل می کنند. با استفاده از این کلمات کلیدی مطالب را به یکدیگر ربط دهید. بنابراین بهتر است به جای استفاده از برچسب nofollow برای برخی از لینک ها، از لینک سازی های کمتری استفاده کنید. در هر صفحه می توانید از کلمات کلیدی مرتبط و ثانویه استفاده کنید. بازاریابی رسانه های اجتماعی به معنای استفاده از بستر رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری و فروش بیشتر می باشد. بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟ برخی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی عبارتند از فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و … برخی از کاربران در صفحات خود لینک هایی دارند که برای سئو مهم نیست.
پیروی از این استراتژی به بهبود سئو سایت کمک زیادی می کند. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از کاربران از گوشی های همراه خود برای مرور سایت ها استفاده می کنند، ریسپانسیو سازی به ارائه ی UX بهتر و جذب کاربر منجر می شود. مرتب کردن محتوا به صورت سلسله مراتبی باعث جلب رضایت کاربران و موتور های جستجو می شود. به طور مثال اضافه کردن لینک ها در دکمه های CTA می تواند سودمند باشد. برای اینگونه لینک ها می توانید از برچسب nofollow استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لینک سازی داخلی در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه کار، ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت و سئو سایت برای صنایع مختلف می باشد. برای اینکه بتوانید با لینک سازی داخلی سئو سایتتان را بهبود دهید بایستی لینک سازی را به درستی انجام دهید. لینک سازی داخلی بر روی سئو سایت تأثیر زیادی دارد.