ترندهای TikTok در حال حاضر: پاییز 2022


1 میلیارد کاربر فعال در TikTok وجود دارد.

و بیش از 136.5 میلیون کاربر تنها در ایالات متحده وجود دارد که باید آنها را به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود در نظر بگیرید.

گفتن درگیر شدن آسان‌تر از انجام آن است زیرا روندها خیلی سریع می‌آیند و می‌روند.

پس چگونه این کار را انجام می دهید؟

در حالی که پلتفرم بصری ساخت یک ویدیو یا پخش زنده را برای هر کاربر ساده می کند، سخت است که با محتوای عالی که واقعاً با مخاطبان هدف شما ارتباط برقرار می کند متمایز شوید.

خبر خوب این است که الهام گرفتن از مرکز خلاق TikTok برای مشاغل آسان است، اگرچه ممکن است چند ساعت طول بکشد تا یک کلیپ 15 ثانیه ای برای شما مفید باشد.

خبر بد این است که نمی‌خواهید ساعت‌ها از زندگی خود را در برنامه از دست بدهید و به ویدیوهای سرگرم‌کننده اما غیرمعقول که با هویت برند شما همخوانی ندارد، سوق پیدا کنید.

مرور هشتگ‌های متعدد می‌تواند طاقت‌فرسا باشد، به‌ویژه اگر تازه وارد برنامه شده باشید.

ناگفته نماند که TikTok به طور دوره‌ای ویژگی‌های پلتفرم خود را تغییر می‌دهد (مانند نحوه حذف برگه Discover و امتحان کردن تب Friends)، که بازاریابان رسانه‌های اجتماعی و کاربران عادی را در همه جا ناراضی می‌کند.

اگر روی ایده ها گیر کرده اید و برای زمان تحقیق تحت فشار هستید، ما شما را با این مقاله پوشش داده ایم.

از آنجایی که من زمان شرم‌آوری را صرف TikTok می‌کنم، کار را برای شما انجام داده‌ام و پنج روند برتر را برای پاییز امسال و بعد از آن جمع‌آوری کرده‌ام.

توجه: این فهرست به‌طور دوره‌ای به‌روزرسانی می‌شود، بنابراین این فهرست را برای آخرین پنج روند در ایالات متحده در اوج محبوبیت خود نشانک‌گذاری کنید.

روند شماره 1: این ذرت است!

این روند شامل جفت کردن چیزی است که به عنوان کلیپ صوتی “It’s Corn” شناخته می شود با چیزی که شما (یا نام تجاری شما) دوست دارید، با استفاده از متن برای فهرست کردن چیزهایی که در مورد آن دوست دارید.

می توانید از آن برای نشان دادن نام تجاری خود استفاده کنید: نماد، محصول یا فعالیت.

این مثال از استفاده “مارک” از این گرایش را با استفاده از ابزار نوشتاری بررسی کنید.

روند شماره 2: بچه های باحال (نسخه سریع)

این روند حول یک نسخه با صدای بالا از آهنگ محبوب Echosmith می چرخد، که در آن سازندگان هک های غیرمعمول (اما جالب و آرزویی) DIY یا یافته های نوستالژیک را به نمایش می گذارند.

این کلیپ صوتی بسیار محبوب برای هر نگاه اجمالی از پشت صحنه زندگی روزمره شما، از دستور العمل ها گرفته تا آموزش ها و ویدیوهای بهبود، کار می کند – تا زمانی که این کلیپ عجیب و غریب را داشته باشد، هیپستر حس درونی.

همچنین اغلب با متن “کوچکتر اگر ببیند من چه شکلی هستم، ذهن خود را از دست می دهم” جفت می شود، که می تواند برای زیبایی و مارک های مشابه فوق العاده باشد.

روند شماره 3: من تو را طلسم کردم

این روند TikTok بازگشته است! این یکی شامل نمایش دادن کارها یا ترفندهای هالووین (و خوراکی‌های خود) در آماده‌سازی برای هالووین به کلیپ صوتی Working with Lemons «I Put A Spell On You» است.

(واقعیت جالب: کار با لیمونز یک خانواده موسیقی آمریکایی مستقر در یوتا است.)

این کلیپ صوتی جادویی می تواند به شما کمک کند تا برند خود را در تهیه دکوراسیون خلاقانه شبح وار و ایده های لباس برجسته کنید.

استفاده از متن به گفتار یا متن ساده هر دو کار می کنند.

برای اینکه تماشاگرانتان را سرگرم‌کننده‌تر کنید، اگر آموزش لباس‌های هالووین را انجام می‌دهید، تا زمانی که متن ترانه «سلام، سالم» منتشر شود، از لباس‌های ساده به یک تغییر کامل در هالووین کار کنید. نمایشنامه.

همچنین انتخاب عالی برای برندهای محلی است که اقلام تخصصی مختلفی را ارائه کنند که می توانید از ابتدا با اقلام خرده فروشی مانند سرامیک و شمع های تیره رنگ تهیه کنید.

روند شماره 4: لالایی جی

این روند شامل داستان سرایی سازنده با استفاده از لالایی زمزمه‌ای همراه با گیتار آکوستیک ملایم است که قلب بینندگان شما را گرم می‌کند. معمولاً فعالیت‌های مربوط به عروسی یا داستان عشق را نشان می‌دهند، بنابراین این فرصت خوبی برای نشان دادن جنبه احساسی برند شما است.

لازم نیست رمانتیک هم باشد. هر چیزی از تکان دهنده توصیفات مشتری گرفته تا کار برند شما در جامعه با این کلیپ صوتی پرطرفدار مطابقت دارد.

آسیب پذیر بودن می تواند نتیجه دهد و افراد بیشتری با برند شما ارتباط برقرار کنند، بنابراین ادامه دهید و یک داستان یا هدف انسانی را به اشتراک بگذارید که 100٪ از آن حمایت می کنید.

همچنین می توانید از این کلیپ برای داستانی استفاده کنید که در آن یک هدیه شگفت انگیز دوست داشتنی برای تشکر از بزرگترین طرفداران یا مشتریان وفادار برند خود ساخته اید.

روند شماره 5: آخر هفته روز کارگر

درست است: آخر هفته روز کارگر در ایالات متحده آمده و رفته است

اما ما این روند را به هر حال گنجاندیم، زیرا زمانی که همه از یک آخر هفته طولانی لذت می برند، می تواند تکرار شود یا احیا شود.

این روند شامل ضبط و همگام سازی فعالیت های آخر هفته روز کارگر با اشعار آهنگ “چیزی شبیه آن” است. چند خط اول ضربه تیم مک‌گرو با هر فعالیتی که می‌خواهید انجام دهید یکپارچه کار می‌کند.

بسیاری از TikTokers مناسب دیدند که خودروهای خود را با بنزین پمپ کنند و سنت های خانوادگی خاص خود را به نمایش بگذارند.

اگر لکه‌های باربیکیو را در حین گذراندن زمان با کیفیت با خانواده مشاهده کنید، امتیاز بیشتری خواهید داشت.

این باید به خوبی با برندهای غذایی و خانواده گرا جفت شود.

وقتی نوبت به اوج ترندها در پاییز امسال می رسد، فعلاً همین است.

برای تحقیق در مورد اینکه چه چیزی واقعاً برای استایل شما کار می کند، ممکن است آزمون و خطاهای زیادی طول بکشد (به علاوه زمان)، بنابراین اگر هیچ کدام از اینها جواب نداد، توصیه می کنیم به صفحه طراحی برگردید و یاد بگیرید که چگونه از جستجوی TikTok برای حفظ و رشد خود استفاده کنید. نام تجاری.

راه‌های دیگری برای جلب توجه وجود دارد، مانند TikTok Pulse، که می‌تواند به نمایش تبلیغات شما در پلتفرم در صفحه For You کاربر نیز کمک کند.

در نهایت، استفاده از TikTok Insights برای شناخت بهتر مخاطبان خود قبل از برنامه ریزی ویدیوی زنده یا غیر زنده بعدی خود با روندهای امروزی، هرگز ضرری ندارد.

از دیگرانی که تحت این مضامین آپلود کرده اند الهام بگیرید و یک ویدیوی کوتاه خلاقانه ایجاد کنید که هویت شما را به تصویر بکشد.

ثابت بمانید و شاهد رشد فالوورهای خود در زمان باشید. موفق باشید!

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: کاسپارس گرینوالدز/شاتراستاک





منبع