تعداد لینک های داخلی در هر صفحه برای سئو چقدر است؟ (جواب داد)
انتشار: اردیبهشت 06، 1402
بروزرسانی:
17 تیر 1404
تعداد لینک های داخلی در هر صفحه برای سئو چقدر است؟ (جواب داد)
بیش از هر چیز دیگری، ارتباط پیوند عامل اصلی تعیین کننده این است که آیا یک هایپرلینک داخلی باید گنجانده شود یا خیر.
بیش از 100 لینک داخلی برای یک صفحه بسیار زیاد است زیرا ممکن است گوگل همه پیوندها را نخزد و داشتن تعداد بیش از حد پیوندهای داخلی باعث تقسیم ارزش لینک صفحه رتبه بر تعداد زیادی لینک می شود.
فرض کنید یک سیلو محتوایی در مورد میله های ماهیگیری برای وبلاگ فضای باز خود ایجاد کرده اید. صفحه ستون آن سیلو صفحه ای است که برای شما مهم است. این همان چیزی است که شما بیشترین زمان و انرژی را روی آن سرمایه گذاری کرده اید تا به رتبه بندی سه کلمه کلیدی برتر برسید. همچنین این صفحه ای است که به بهترین وجه قدرت و تخصص شما را در مورد موضوع و محتوایی که امیدوارید بیشترین ترافیک هدفمند را به سایت شما هدایت کند، نشان می دهد.
بنابراین، می خواهید تا آنجا که ممکن است پیوندهای ورودی مرتبط به آن صفحه ستون از صفحات پشتیبانی خود داشته باشید تا به موتورهای جستجو بگویید که چقدر اهمیت دارد. این بدان معناست که اگر تصمیم می گیرید چه تعداد لینک داخلی را در یک پست وبلاگ جدید قرار دهید، ممکن است آن را به تعداد انگشت شماری از صفحات که برای موفقیت شما بسیار مهم هستند محدود کنید.
4. ارزش پیوند
در زیر، خواهید آموخت که چه تعداد لینک داخلی در هر صفحه برای حداکثر سود سئو ایده آل است. در پایان این صفحه، بهترین تعداد لینک های داخلی در هر صفحه را می شناسید تا مطمئن شوید که استراتژی پیوند داخلی شما تا حد امکان مؤثر است.
هر صفحه باید حداقل 3-5 لینک داخلی در هر صفحه داشته باشد، که مهمترین صفحات دارای بیش از 50 لینک داخلی یا بیشتر برای سئو هستند.
به عنوان مثال، اگر فقط پیوندهایی به دو یا سه صفحه مهم و مرتبط در سایت خود وارد کنید، ارزش پیوند (یا «آب پیوند») ارسال شده به هر یک از این پیوندها به طور نسبتاً مساوی توزیع می شود.
تعداد لینک های داخلی که به هر صفحه اشاره می کنند تا حد زیادی به اهمیت آن محتوا بستگی دارد. به علاوه، صفحات وب که کلمات کلیدی بسیار رقابتی را هدف قرار می دهند معمولاً به پیوندهای داخلی بیشتری نسبت به محتوای بهینه شده برای کلمات کلیدی کم رقابت نیاز دارند تا به صفحه در رقابت در SERP کمک کنند.
درباره پیوندهای داخلی بیشتر بدانید
همچنین بخشی با منابع اضافی در مورد پیوند داخلی و نحوه استفاده از آن برای کمک به افزایش دید وب سایت خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) وجود دارد تا ترافیک ارگانیک بیشتری به دست آورید.
برای استفاده از مثال چوب ماهیگیری، یک پیوند داخلی به بررسی به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می کند تا درک کنند که این دو صفحه ارتباط نزدیکی با هم دارند و به ساختار سیلو محتوای SEO شما قدرت می بخشد و به ایجاد سایت شما به عنوان یک منبع معتبر برای میله ماهیگیری کمک می کند. اطلاعات، چیزی که می تواند به بهبود رتبه بندی جستجوی شما کمک کند.
فقط پیوند دادن به مرتبط ترین محتوا به دستیابی به هر دو هدف کمک می کند.
باز هم، همه چیز به کمک به موتورهای جستجو برای درک ساختار شما برمی گردد.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
تعداد لینک های داخلی در هر صفحه برای سئو چقدر است؟
این راهنما به این سوال پاسخ می دهد که "چند لینک داخلی در هر صفحه برای سئو وجود دارد؟"
با این حال، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این پیوندها را شامل شود یا نه، ارتباط کمتری با ضربه زدن به یک نقطه شیرین جادویی دارد که تضمین شده است صفحات وب شما را به بالای صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERPs) برساند و بیشتر با محاسبه ارزشی که باید از آن به دست آورید. اضافه کردن هر لینک جداگانه، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
عواملی که بر تعداد لینک های داخلی در هر صفحه تأثیر می گذارد
1. ارتباط پیوند
به همین ترتیب، اگر کاربری به دنبال یادگیری در مورد میله های ماهیگیری باشد، پیوند دادن به بررسی چادر ممکن است به افزایش فروش وابسته یا درآمد تبلیغاتی شما کمک کند، اما کمک چندانی به کاربر شما که می خواهد بداند چوب ماهیگیری را بخرد، نمی کند.
2. اندازه و محدوده وب سایت شما
اگر هر صفحه در وب سایت شما به هر صفحه دیگری پیوند داشته باشد، هیچ ساختار واقعی وجود ندارد، فقط یک وب به هم پیوسته وجود دارد که هیچ چیزی در مورد رابطه بین صفحات یا اینکه کدام یک از آنها مهمتر هستند را به گوگل نمی گوید، که در قسمت بعدی به آن خواهیم پرداخت.
3. اهمیت صفحه
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
به یاد داشته باشید، دو دلیل اصلی برای پیوند بین صفحات وب سایت شما وجود دارد.
اولین مورد کمک به گوگل برای درک ساختار سایت شما است.
دوم ارائه تجربیات بهینه برای کاربر است.
اگر شش یا هفت لینک اضافی اضافه کنید، آن آب پیوند رقیق می شود. درک مهم ترین محتوای شما برای خزنده های جستجو سخت تر می شود و تأثیر آن پیوند به صفحات ستون اصلی شما ضعیف تر می شود.
چند لینک داخلی خیلی زیاد است؟
بهترین روش استفاده از یک لینک داخلی برای تقریباً هر 200-400 کلمه محتوا است، به این معنی که یک پست وبلاگ 2000 کلمه ای به طور متوسط \u200b\u200bحدود 5-10 لینک داخلی دارد. در مورد ارسال لینک های داخلی به یک صفحه هدف با متن لنگر بهینه شده با کلمات کلیدی، باید حداقل ۳ تا ۵ لینک داخلی برای مقالات تازه منتشر شده (همانطور که قبلا ذکر شد) هدف قرار دهید و سعی کنید تعداد لینک های داخلی را برای مهمترین محتوای خود افزایش دهید. .
قبلاً توصیه می کردیم که 5-10 لینک داخلی در هر 2000 کلمه یک راهنمای عالی برای تعیین تعداد لینک داخلی در هر صفحه است، اما اگر سایت شما کاملاً جدید باشد و فقط 5-10 پست برای شروع داشته باشد چه؟
ارزش لینک و اهمیت صفحه دست به دست هم می دهند. هر چه تعداد لینک های شما در یک صفحه بیشتر باشد، ارزش هر لینک بیشتر کاهش می یابد. به همین دلیل است که باید به دقت تعداد پیوندهای داخلی را که در محتوای خود استفاده می کنید در نظر بگیرید.
به عنوان مثال، اگر وبلاگی در مورد فعالیت های خارج از منزل راه اندازی کنید و وبلاگی در مورد چوب های ماهیگیری بنویسید، از جمله یک لینک داخلی به بررسی چوب ماهیگیری ارزش بیشتری نسبت به سه پیوند داخلی به نظرات مربوط به چادرها خواهد داشت، زیرا آن پیوند بیشترین ارتباط را با موضوع دارد. .
با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که هیچ پاسخ جهانی برای اینکه چه تعداد لینک داخلی در هر صفحه برای سئو ایده آل است وجود ندارد، زیرا در درجه اول به طول محتوا و اهمیت صفحه وب هدف بستگی دارد.
به عنوان یک قاعده کلی، داشتن حداقل 3-5 لینک داخلی به هر صفحه ایده خوبی است. با این حال، صفحات ستون، صفحات فرود یا هر محتوای دیگری که برای دستیابی به اهداف تجاری شما مهم است، از داشتن پیوندهای داخلی مرتبط تری که به سمت آنها اشاره می کنند، سود خواهند برد.
هنگام انتخاب تعداد پیوندهایی که باید در هر صفحه قرار دهید، این نکته را در نظر داشته باشید و بر روی آنهایی که برای اهداف کلی شما ضروری هستند تمرکز کنید.
اگرچه کمک به بازدیدکنندگان برای دستیابی به اهدافشان بسیار مهم است، به عنوان یک وبلاگ نویس یا صاحب کسب و کار، شما نیز اهداف خود را دارید که می خواهید به آنها برسید.