تعریف و معنی الگوریتم جستجو – سئو چتر

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو برای کمک به شما برای دریافت ترافیک وب سایت است.



منبع

الگوریتم جستجو چیست؟

الگوریتم جستجو روشی است که موتور جستجو برای بازیابی اطلاعات ذخیره شده در فهرست استفاده می کند. این شامل مجموعه ای از الگوریتم های دیگر است که هدف و وظیفه خاص خود را برای ارائه نتایج مرتبط به کاربر دارند.

آمازون، بینگ، گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی از الگوریتم های جستجوی متفاوتی استفاده می کنند، به همین دلیل است که همه آنها نتایج متفاوتی را برای یک پرس و جو نشان می دهند. با این حال، همه الگوریتم های موتورهای جستجو بر اساس یک اصل اساسی هستند، زیرا هدف آنها به دست آوردن داده های خاص از پایگاه داده فهرست است.

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.