تعریف و معنی رتبه صفحه – سئو چتر

PageRank معیاری است که توسط گوگل برای تعیین مقدار اهمیت به یک صفحه وب استفاده می شود که بر اساس کمیت و کیفیت سایر صفحات وب لینک شده به آن است.

متریک PageRank یک فاکتور رتبه‌بندی بسیار مهم برای وب‌سایت‌ها است، زیرا محبوبیت سیستم الگوریتم اختصاصی Google مبتنی بر صفحه وب را اندازه‌گیری می‌کند.

PR(A) = (1-d) + d (PR(T1)/C(T1) + … + PR(Tn)/C(Tn))

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.



منبع

ارائه بهترین نکات سئو …

امتیازهای PageRank که از طریق نوار ابزار PageRank گوگل به طور آشکار در اختیار صاحبان وب سایت قرار می گرفت. با این حال، این نوار ابزار از آن زمان به دلیل ارسال هرزنامه لینک و سایر روش های سئو کلاه سیاه که برای دستکاری معیارهای گزارش شده یک وب سایت استفاده می شود، متوقف شده است.

رتبه صفحه با فرمول زیر محاسبه می شود:

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.