عنکبوتهای موتورهای جستجو از عوامل مختلفی برای اختصاص بودجه خزیدن به هر وبسایت استفاده میکنند، که ارزیابی میکند چه تعداد از صفحات وب باید خزیده شوند و هر چند وقت یکبار باید صفحهای را که قبلاً خزیده شده است، بازبینی کنند.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.