لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
مجله سئو سایت
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
اقتدار موضوعی معیاری از اقتدار است که یک وب سایت از طریق تولید محتوای با کیفیت بالا در مورد یک موضوع خاص به دست می آورد. وب سایت هایی که حاوی مقالات آموزنده زیادی در مورد یک موضوع خاص هستند، عمق بیشتری از تخصص را نشان می دهند که به اعتبار موضوعی بالاتر ترجمه می شود.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
ایده مرجعیت موضوعی بر اساس متدولوژی سئوی معنایی است که فرآیند ایجاد عمق و معنا بیشتر موضوعی در محتوای وب سایت و همچنین به هم پیوستن صفحات وب مرتبط با اطلاعات منحصر به فرد و متخصص بر اساس موضوع یکسان است. در نتیجه، رتبهبندی کلمات کلیدی برای کل مجموعه موضوعی محتوا میتواند در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش یابد، زیرا شواهد قوی از تخصص برای موضوع موضوع وجود دارد.
اقتدار موضوعی یک مفهوم مهم در بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO) است، زیرا داشتن قدرت موضوعی بیشتر باعث میشود یک وبسایت رتبه بالاتری را در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط آسانتر کند. هنگامی که یک سایت مرجع اصلی موضوعی می شود، تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن (یا EAT) برای محتوای مرتبط با موضوع بهبود می یابد.