تعریف و معنی منحصر به فرد بازدید از صفحه – سئو چتر

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو برای کمک به شما برای دریافت ترافیک وب سایت است.



منبع

بازدیدهای صفحه منحصر به فرد چیست؟

بازدیدهای صفحه منحصر به فرد معیاری در Google Analytics است که تعداد کل بازدیدهایی را که یک صفحه وب از کاربران جداگانه در یک بازه زمانی معین دریافت می کند گزارش می دهد. بازدیدهای منحصر به فرد از صفحه متفاوت از معیار کل بازدید از صفحه است که گزارش می دهد تعداد بازدیدهایی که بدون جمع کردن بازدید از صفحه توسط یک کاربر در طول یک جلسه ایجاد شده است.

بازدید از صفحه منحصر به فرد اغلب با جلسات کاربر اشتباه گرفته می شود. بازدیدهای منحصر به فرد از صفحه به زمانی اشاره دارد که کاربر در یک صفحه وب صرف می کند، صرف نظر از تعداد دفعاتی که آنها را ترک کرده و به همان صفحه باز می گردند. یک جلسه کل زمانی است که کاربر در یک وب سایت می گذراند که می تواند شامل چندین بازدید از صفحه باشد.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

یک کاربر می تواند یک صفحه نمایش منحصر به فرد برای یک صفحه وب ایجاد کند، اما اگر آن شخص صفحه را بازخوانی کند یا بیش از یک بار از آن بازدید کند، می تواند چندین بازدید از صفحه ایجاد کند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.