نشانه گذاری طرحواره چیست؟
Schema Markup فقط داده ها را به گونه ای ارائه می دهد که موتورهای جستجو می توانند درک کنند، در حالی که اصطلاح داده های ساختاریافته به داده های واقعی وب سایت اشاره دارد. سه فرمت Schema Markup وجود دارد که در موتورهای جستجو رایج است: JSON-LD، Microdata و RDFa.
Schema Markup شکلی از ریزداده است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا اطلاعات یک وب سایت را بهتر درک کنند. اغلب با اصطلاحات SEO برای داده های ساختاریافته اشتباه گرفته می شود.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفاده از Schema Markup به هیچ وجه اجباری نیست، اما استفاده از آن میتواند ظاهر و دید وبسایت را در صفحات نتایج موتور جستجو بهبود بخشد، که میتواند منجر به نرخ کلیک بالاتر و ارتباط با عبارتهای جستجو شود.
از واژه نامه SEO بازدید کنید
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو برای کمک به شما برای دریافت ترافیک وب سایت است.