نتیجه فرآیند نمایه سازی به عوامل مختلفی مانند نقشه های سایت، تگ های غیر شاخص در HTML وب سایت و متعارف سازی بستگی دارد. اگر الگوریتم هیچ مشکلی را در طول تجزیه و تحلیل تشخیص ندهد، یک وب سایت در فهرست موتور جستجو قرار می گیرد.
الگوریتمها اطلاعات ذخیرهشده در فهرست موتورهای جستجو را با استفاده از عوامل مختلفی برای ارائه صفحات وب و محتوای مرتبط به کاربران در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای پرس و جوهای مرتبط تجزیه و تحلیل میکنند.
از واژه نامه SEO بازدید کنید
اشاره گرها الگوریتم را قادر می سازند تا اسنادی را که حاوی عناصر متنی خاصی هستند شناسایی کند. الگوریتم گوگل از توکن سازی استفاده می کند تا معنای واقعی آنها را به کلمات اختصاص دهد که به آن امکان می دهد به داده های مورد نیاز خود سریعتر دسترسی پیدا کند.
نمایه سازی فرآیندی است که یک موتور جستجو برای سازماندهی و ذخیره اطلاعات وب سایتی که در طول فرآیند خزیدن در فهرست پیدا کرده است، استفاده می کند.
برو به واژه نامه SEO برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.