کلمات کلیدی اولیه می توانند هر طولی باشند، مانند یک تا دو کلمه (کلیدواژه های دم کوتاه)، سه تا چهار کلمه (کلمات کلیدی دم متوسط)، یا پنج یا چند کلمه (کلمات کلیدی دم بلند).
کلمه کلیدی اصلی چیست؟
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
کلمه کلیدی اصلی عبارت اصلی سئوی است که شما در یک صفحه وب برای بهینه سازی موتور جستجو هدف قرار داده اید. همچنین به عنوان کلید واژه اصلی شناخته می شود.
هر صفحه وب باید یک کلمه کلیدی اصلی را برای سئو هدف قرار دهد و برای آن کلمه کلیدی اصلی به خوبی بهینه شود. انجام این کار اطمینان حاصل می کند که محتوا با هدف جستجوی مناسب برای آن کلمه کلیدی اصلی مطابقت دارد و عبارت SEO در مکان های HTML صحیح برای SEO درون صفحه استفاده می شود.
اگر یک صفحه وب بر اساس یک کلمه کلیدی اولیه بهینه نشده باشد، آنگاه نمی توان محتوا را برای عملکرد موتور جستجو به درستی تجزیه و تحلیل کرد. یک کلمه کلیدی اصلی باید برای ردیابی رتبه در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) انتخاب شود و برای بهبود سئو روی آن تمرکز شود.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.