کلمات کلیدی ثانویه زمینه را به یک صفحه وب اضافه می کنند و ارتباط موضوعی را برای عبارت های جستجوی مرتبط افزایش می دهند. بر خلاف کلمه کلیدی اولیه، که عبارت جستجوی اصلی است که با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مورد هدف قرار می گیرد، کلمات کلیدی ثانویه عبارت های تکمیلی با اهمیت کمتر برای سئو هستند.
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.