تعریف و معنی کلمه کلیدی ثانویه – سئو چتر

کلمات کلیدی ثانویه زمینه را به یک صفحه وب اضافه می کنند و ارتباط موضوعی را برای عبارت های جستجوی مرتبط افزایش می دهند. بر خلاف کلمه کلیدی اولیه، که عبارت جستجوی اصلی است که با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مورد هدف قرار می گیرد، کلمات کلیدی ثانویه عبارت های تکمیلی با اهمیت کمتر برای سئو هستند.

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.



منبع

کلمه کلیدی ثانویه چیست؟

ساده ترین راه برای کشف کلمات کلیدی ثانویه برای یک قطعه محتوا، استفاده از ابزار تحقیق کلمه کلیدی یا ابزار بهینه سازی محتوا است.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

گنجاندن کلمات کلیدی ثانویه در یک صفحه وب به محتوا کمک می کند تا برای کلمه کلیدی اصلی رتبه بالاتری داشته باشد و همچنین تعداد کل عبارت های جستجویی را که URL می تواند در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بندی کند، افزایش می دهد.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

کلمه کلیدی ثانویه کلمه کلیدی است که ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی اصلی که در یک صفحه وب مورد هدف قرار گرفته است دارد. کلمات کلیدی ثانویه معمولاً از انواع کلمات کلیدی و مترادف هایی تشکیل می شوند که با همان هدف جستجوی کاربر مطابقت دارند.