سه نوع کلیدواژه اصلی وجود دارد: کلیدواژه های دم کوتاه، دم متوسط و دم بلند.
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.

کلمه کلیدی چیست؟
کلمات کلیدی دم کوتاه (یا دانه) حاوی یک یا دو کلمه هستند و معمولاً حجم جستجوی بالایی دارند زیرا به یک دسته بندی کامل اشاره می کنند تا یک مورد خاص. کفش، دوچرخه برقی و اتومبیل نمونههایی از کلمات کلیدی کوتاه هستند.

کلمه کلیدی کلمه یا عبارتی است که شما در یک صفحه وب برای بهینه سازی موتور جستجو هدف قرار می دهید. این یک پل بین محتوا و آنچه خوانندگان بالقوه در جستجوی آنلاین هستند ایجاد می کند.
کلمات کلیدی دم متوسط شامل سه تا چهار کلمه هستند و معمولاً حجم جستجوی متوسطی دارند زیرا نسبت به کلمات کلیدی دم کوتاه گستردگی کمتری دارند. کفشهای دویدن آبی، دوچرخههای برقی تاشو، و خودروهایی با خطوط سفید نمونههایی از کلیدواژههای دم متوسط هستند.
کلمات کلیدی دم بلند حاوی پنج کلمه یا بیشتر هستند و اغلب کمترین حجم جستجو را دارند. با این حال، این نوع کلمات کلیدی دارای هدف جستجوی بسیار خاصی هستند. کفشهای دویدن آبی برای بچهها، دوچرخههای برقی تاشو زیر 500 دلار و ماشینهایی با خطوط سفید مربوط به دهه 1980 نمونههایی از کلیدواژههای دم بلند هستند.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
ارائه بهترین نکات سئو…
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
منبع