پر کردن کلمات کلیدی چیست؟
عمل پر کردن کلمه کلیدی تا حد زیادی بی اثر است زیرا منجر به تجربه کاربری ضعیف می شود. الگوریتمهای گوگل به اندازهای پیچیده هستند که کلمات کلیدی پر شده را تشخیص دهند و وبسایتهایی با چنین محتوایی را جریمه کنند.
پر کردن کلمات کلیدی تمرین تکرار کلمات کلیدی مشابه به تعداد زیاد در یک صفحه وب برای دستکاری رتبهبندی موتورهای جستجو است.
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
پر کردن کلمات کلیدی رتبه بندی یک صفحه وب را در موتورهای جستجو بهبود نمی بخشد و تنها می تواند به شانس آن برای دستیابی به نتایج صفحه اول آسیب برساند. استفاده از این استراتژی یکی از رایج ترین دلایل حذف پست ها و صفحات از فهرست گوگل است.
این استراتژی قدیمی سئو به عنوان spamdexing نیز شناخته میشود، زیرا شامل استفاده مکرر یا پنهان کردن کلمات کلیدی در صفحه برای فریب الگوریتم برای ارتقای محتوا در رتبهبندی جستجو میشود.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
تراکم کلمه کلیدی توصیه شده حدود 1٪ در هزار کلمه است، اما هیچ دستورالعمل رسمی در مورد اینکه یک کلمه کلیدی باید چند بار در یک متن ظاهر شود وجود ندارد.