توجه به این نکته مهم است که ویژگی hreflang مستقیماً بر ترافیک ارگانیک سایت تأثیر نمی گذارد زیرا هدف آن کمک به موتور جستجو برای نمایش محتوا به زبان مورد نظر کاربر است. با انجام این کار، این ویژگی نرخ پرش وب سایت را کاهش می دهد و با ارائه صفحه صحیح برای زبان یا موقعیت جغرافیایی کاربر، نرخ تبدیل آن را افزایش می دهد.
از واژه نامه SEO بازدید کنید
ویژگی hreflang برای اولین بار در دسامبر 2011 معرفی شد تا به موتورهای جستجو کمک کند زبان یک پرس و جو را تشخیص دهند و نتایج را به همان زبان قبل از صفحاتی با محتوای مشابه در زبان های دیگر نمایش دهند.
قرار دادن ویژگی hreflang در هدر، نقشه سایت یا نشانه گذاری روی صفحه، سئوی آن را بهبود می بخشد. گنجاندن بیش از یک ویژگی hreflang در هر صفحه توصیه نمی شود مگر اینکه بخواهید همان صفحه را برای کاربران در دو یا چند کشور نمایش دهید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.