تعریف و معنی Hreflang – سئو چتر

توجه به این نکته مهم است که ویژگی hreflang مستقیماً بر ترافیک ارگانیک سایت تأثیر نمی گذارد زیرا هدف آن کمک به موتور جستجو برای نمایش محتوا به زبان مورد نظر کاربر است. با انجام این کار، این ویژگی نرخ پرش وب سایت را کاهش می دهد و با ارائه صفحه صحیح برای زبان یا موقعیت جغرافیایی کاربر، نرخ تبدیل آن را افزایش می دهد.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

ویژگی hreflang برای اولین بار در دسامبر 2011 معرفی شد تا به موتورهای جستجو کمک کند زبان یک پرس و جو را تشخیص دهند و نتایج را به همان زبان قبل از صفحاتی با محتوای مشابه در زبان های دیگر نمایش دهند.

قرار دادن ویژگی hreflang در هدر، نقشه سایت یا نشانه گذاری روی صفحه، سئوی آن را بهبود می بخشد. گنجاندن بیش از یک ویژگی hreflang در هر صفحه توصیه نمی شود مگر اینکه بخواهید همان صفحه را برای کاربران در دو یا چند کشور نمایش دهید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.



منبع

Hreflang چیست؟

Hreflang یک ویژگی HTML است که برای اطلاع رسانی به موتورهای جستجو در مورد نسخه های جایگزین یک صفحه وب برای زبان ها و مناطق جغرافیایی مختلف استفاده می شود.

Hreflang یک دستورالعمل نیست و عوامل مختلف سئو ممکن است نسخه جایگزین صفحه را به زبانی متفاوت در رتبه بندی جستجو بالاتر از نسخه حاوی ویژگی hreflang سوق دهند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.