YMYL مخفف عبارت “Your Money or Your Life” است، که نوعی محتوای است که توسط دستورالعملهای ارزیابی کیفیت جستجوی Google به عنوان فروش محصولات یا خدمات یا ارائه اطلاعاتی که میتواند بر شادی، سلامت، ثبات مالی، یا ایمنی فرد تأثیر بگذارد طبقهبندی میشود. .
ساختن یک سایت YMYL معتبر زمان بر است زیرا گوگل بعید است یک سایت YMYL جدید را تا زمانی که قابل اعتماد بودن و اعتبار آن را مشخص کند به بالای نتایج جستجوی خود برساند. ایجاد محتوای نوشته شده ماهرانه و مصاحبه با افراد حرفه ای با تجربه مرتبط و اعتبار مرتبط با صنعت از جمله بهترین استراتژی هایی است که وب سایت های YMYL می توانند برای ایجاد اعتبار برای الگوریتم های موتورهای جستجو از آن استفاده کنند.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
YMYL چیست؟
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
گوگل بین موضوعات YMYL واضح، ممکن و بعید تفاوت قائل می شود. موضوعات YMYL از دستههای اخبار، خرید، دولت، امور مالی و بهداشت میآیند. رتبه بندی صفحات وب با محتوای YMYL دشوارتر از رتبه بندی صفحات دیگر است زیرا گوگل از استانداردهای کیفیت بالاتری برای محتوا استفاده می کند.
YMYL پایه استانداردهای کیفیت محتوای Google را همراه با مفهوم EEAT (تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد) تشکیل می دهد.