حداکثر محدودیت کاراکتر برای تگ هدر H2 وجود ندارد. با این حال، بهترین تمرین برای سئو و تجربه کاربری 60 کاراکتر یا کمتر است. داشتن یک تگ زیرعنوان H2 طولانی می تواند ارتباط کلمه کلیدی را برای این عنصر HTML کاهش دهد و خواندن آن را برای کاربران سخت کند.
تعداد در هر صفحه
ساختار مناسب HTML فقط شامل استفاده از یک تگ H1 در هر صفحه است. داشتن یک هدر H1 به خواننده و خزندههای موتور جستجو روشن میکند که محتوا در مورد چیست و همچنین به افرادی که از صفحهخوانها استفاده میکنند کمک میکند تا به طور مؤثر در مقاله حرکت کنند.
آیا می توان آن را بهینه کرد؟
حداکثر محدودیت کاراکتر برای تگ H1 وجود ندارد. با این حال، بهترین روش برای سئو و تجربه کاربر 70 کاراکتر یا کمتر است. داشتن یک تگ H1 طولانیتر میتواند ارتباط کلمه کلیدی را برای این عنصر HTML کاهش دهد و خواندن آن را برای کاربران سخت کند.
تعداد در هر صفحه
همانطور که در زیر متوجه خواهید شد، تگ های عنوان H2 و H1 اهداف جداگانه ای برای موتورهای جستجو و کاربران وب سایت دارند. و دانستن تفاوت بین تگ های H1 و H2 برای سئو به شما کمک می کند تا نحوه استفاده صحیح از هر عنصر HTML برای افزایش رتبه و ترافیک خود را درک کنید.
بسته به تعداد زیرموضوعات مرتبط با محتوا، می توانید به تعداد دلخواه تگ H2 در صفحه داشته باشید. داشتن چندین تگ هدر H2 مشکلی برای سئو نیست.
آیا می توان آن را بهینه کرد؟
تفاوت اصلی بین تگ H1 و H2 این است که تگ H1 عنوان اصلی محتوایی است که موضوع اصلی صفحه را توضیح می دهد در حالی که H2 عنوان فرعی است که برای تجزیه بخش های محتوا برای خواننده استفاده می شود.
مقایسه تگ هدر H1 در مقابل H2
H1 برای بهینهسازی موتور جستجو بهتر از H2 است زیرا تگ H1 یک عامل رتبهبندی قویتر برای سئو است. تگهای H1 حاوی کلمات کلیدی اصلی هستند و موضوع محتوا را توصیف میکنند که الگوریتمهای موتورهای جستجو برای فهرستبندی و رتبهبندی آنها را تحلیل میکنند.
همانطور که یاد گرفتید، تفاوت اصلی بین تگ H1 و H2 این است که تگ H1 عنوان اصلی محتوایی است که موضوع اصلی صفحه را توضیح می دهد در حالی که H2 عنوان فرعی است که برای جدا کردن بخش های محتوا برای خواننده استفاده می شود.
تگ های H2 را می توان با قرار دادن کلمات کلیدی هدف در این فیلدهای HTML برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کرد. تگ های H2 که به درستی بهینه شده اند باید موضوعات فرعی را برای خواننده توصیف کنند و در عین حال کلمات کلیدی ثانویه برای سئو را نیز شامل شوند.
آیا این یک عامل رتبه بندی است؟
لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های H1 و H2 و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
خلاصه ای از تگ H1 در مقابل H2 در سئو
وجود H2 قبل از H1 در صفحه اشکالی ندارد زیرا ترتیب سرفصل های HTML برای کاربر مهم نیست. با این حال، ساختار HTML مناسب برای سرفصلها شامل یک تگ H1 به دنبال تگ H2 است.
درباره برچسب های H1 و H2 بیشتر بدانید
توجه: تگ H1 با تگ عنوان متا
جزئیات برچسب H1
هدف
تگ H1 یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. موتورهای جستجو مانند گوگل محتوای داخل تگ H1 را می خزند تا به درک زمینه صفحه وب کمک کنند.
تگ H2 چیست؟
تگ های H1 را می توان با قرار دادن کلمات کلیدی هدف در این زمینه برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کرد. تگ های H1 که به درستی بهینه شده اند باید یک نمای کلی روشن از موضوع اصلی صفحه ارائه دهند و در عین حال کلیدواژه اصلی و حداقل یک کلمه کلیدی ثانویه را نیز شامل می شوند.
آیا این یک عامل رتبه بندی است؟
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.