تفاوت در سئو چیست؟

حداکثر محدودیت کاراکتر برای تگ هدر H3 وجود ندارد. با این حال، بهترین تمرین برای سئو و تجربه کاربری 60 کاراکتر یا کمتر است. به طور معمول، متن در تگ H3 کوتاه‌تر از عنوان فرعی H2 است زیرا یک موضوع فرعی را تعریف می‌کند، اما H3 می‌تواند طولانی‌تر باشد بدون اینکه تأثیر منفی بر SEO داشته باشد. فقط به خاطر داشته باشید که داشتن یک برچسب فرعی H3 بیش از حد طولانی می تواند ارتباط موضوعی این عنصر HTML را کمرنگ کند و خواندن آن را برای کاربران سخت تر کند.

تعداد در هر صفحه

بنابراین، اگر به تگ H4 برای کمک به خوانایی یا درک مطلب برای کاربر نیاز ندارید، می توانید با خیال راحت از این تگ های هدر برای اهداف سئو چشم پوشی کنید. بهینه‌سازی یا عدم بهینه‌سازی تگ‌های H4 به ندرت رتبه‌بندی کلمات کلیدی شما را در SERP ها ایجاد می‌کند.

کدام H3 بهتر است یا H4؟

برچسب‌های H3 را می‌توان برای موتورهای جستجو و کاربران با گنجاندن انواع کلمات کلیدی، مترادف‌ها و کلمات مرتبط با معنایی بهینه کرد تا به تقویت ارتباط موضوعی بدون بهینه‌سازی بیش از حد برای کلمات کلیدی هدف شما کمک کند. تگ‌های H3 که به درستی بهینه‌سازی شده‌اند باید زیرمجموعه‌ها را برای خواننده توصیف کنند، بدون اینکه شامل عبارات کلیدی منطبق بر کلیدواژه‌های اولیه و ثانویه SEO باشند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

آیا این یک عامل رتبه بندی است؟

هدف اصلی تگ H3 این است که محتوا را بیشتر به موضوعات فرعی تقسیم کند تا درک را برای کاربر افزایش دهد. هدف ثانویه بهبود سیگنال‌های مرتبط با کلیدواژه‌های مورد هدف سئو است.

حد کاراکتر بهینه

همانطور که در زیر متوجه خواهید شد، تگ های H4 و H3 اهداف جداگانه ای برای موتورهای جستجو و کاربران وب سایت دارند. و دانستن تفاوت بین تگ های H3 و H4 برای سئو به شما کمک می کند تا نحوه استفاده صحیح از هر عنصر HTML سرصفحه برای افزایش رتبه و ترافیک خود را درک کنید.

امیدوارم از این راهنمای تگ H3 vs H4 در سئو لذت برده باشید.

حداکثر محدودیت کاراکتر برای تگ هدر H4 وجود ندارد. با این حال، بهترین تمرین برای سئو و تجربه کاربری 40 کاراکتر یا کمتر است. در حالت ایده‌آل، متن تگ H4 باید کوتاه‌تر از تگ H3 باشد که زیر آن در سلسله مراتب اطلاعات قرار دارد.

تعداد در هر صفحه

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تگ هدر H3 در مقابل H4 را توضیح می دهد.

با این حال، هر دو عنصر HTML زمانی برای وب سایت شما مفید هستند که در کنار اهداف مورد نظر خود استفاده شوند. به جای اینکه فقط تگ هدر H4 یا H3 را برای بهینه سازی برای سئو انتخاب کنید، باید بهترین شیوه ها را برای هر دو عنصر برای بهبود تجربه کاربر و سیگنال های بهینه سازی موتور جستجو در صفحه برای رتبه های بالاتر در SERP ها دنبال کنید.



منبع

تگ H3 یک فاکتور رتبه بندی برای SEO است اما وزن بسیار کمی برای بهینه سازی در صفحه دارد. به عبارت دیگر، یک هدر H3 که بهینه نشده است رتبه‌بندی کلمات کلیدی شما را ایجاد یا شکسته نمی‌کند. با این حال، فقدان تگ های H3 در صفحه ای که بر اساس هدف جستجوی کاربر به آن نیاز دارد، می تواند عمق موضوعی درک شده محتوا را کاهش دهد که می تواند رتبه بندی را در SERP ها کاهش دهد.

لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های H3 و H4 و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

خلاصه ای از تگ H3 در مقابل H4 در سئو

همچنین بخشی با منابع بازاریابی دیجیتال اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های هدر H3 و H4 بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد مؤثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.

H3 vs H4 Header Tag

تفاوت بین تگ H3 و H4 چیست؟

بسته به تعداد زیرموضوعاتی که مربوط به یک بخش خاص است، می‌توانید به تعداد دلخواه تگ H3 در صفحه داشته باشید. داشتن چندین تگ هدر H3 مشکلی برای سئو نیست و در برخی موارد ترجیح داده می شود که تگ های H3 بیشتر از تگ های H2 در صفحه باشد. این راهنما یک نمونه کلاسیک از این عمل در عمل است زیرا بخش‌های کلیدی به چندین زیرمجموعه برای هر زیربخش نیاز دارند تا عوامل مربوط به سئو را توضیح دهند.

آیا می توان آن را بهینه کرد؟