تفاوت در سئو چیست؟

با این حال، هر دو عنصر HTML زمانی برای وب سایت شما مفید هستند که در کنار اهداف مورد نظر خود استفاده شوند. به جای اینکه فقط تگ هدر H3 یا H2 را برای بهینه سازی سئو انتخاب کنید، باید بهترین شیوه ها را برای هر دو عنصر برای بهبود تجربه کاربر و سیگنال های بهینه سازی موتور جستجوی صفحه برای رتبه های بالاتر در SERP ها دنبال کنید.



منبع

امیدوارم از این راهنمای تگ H2 vs H3 در سئو لذت برده باشید.

شما می توانید از H3 به جای H2 بدون هیچ تاثیری بر روی کاربر استفاده کنید. با این حال، H3 باید تحت یک H2 برای نشانه‌گذاری مناسب HTML و تعریف ساختار اطلاعاتی موتورهای جستجو برای خزیدن برای درک موضوعات کلیدی محتوا استفاده شود.

آیا داشتن H3 قبل از H2 خوب است؟

تگ H2 یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. موتورهای جستجو مانند Google متن را در زیر عنوان های H2 می خزند تا موضوعات فرعی صفحه وب را تعیین کنند تا به رتبه بندی محتوا برای جستجوهای مربوطه کمک کنند. تگ‌های H2 همچنین به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا صفحات وب را با هدف جستجوی کاربر مطابقت دهند و بخش مهمی از فرآیند رتبه‌بندی است.

تگ H3 چیست؟

برچسب‌های H3 را می‌توان برای موتورهای جستجو و کاربران با گنجاندن انواع کلمات کلیدی، مترادف‌ها و کلمات مرتبط با معنایی بهینه کرد تا به تقویت ارتباط موضوعی بدون بهینه‌سازی بیش از حد برای کلمات کلیدی هدف شما کمک کند. تگ های H3 که به درستی بهینه شده اند باید موضوعات فرعی را برای خواننده توصیف کنند، بدون اینکه شامل عبارات کلیدی مطابق با کلیدواژه های اولیه و ثانویه SEO باشند.

آیا این یک عامل رتبه بندی است؟

تگ H2 هدر سطح 2 در یک سند HTML است که از کد زیر عنوان

استفاده می کند. تگ H2 معمولاً دومین تگ سرفصل است و برای نشان دادن یک زیربخش در محتوا استفاده می‌شود و توسط عنکبوت‌های موتورهای جستجو برای درک موضوعات فرعی صفحه برای تعیین ارتباط با عبارت‌های جستجو خزیده می‌شود.

جزئیات برچسب H2

هدف