تولید محتوا برای پیج معماری – رشد 360 استراتژی تولید محتوا

در اینجا 5 نوع تولید محتوا برای پیج معماری وجود دارد که بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند و به شما این فرصت را می دهد تا با مشتریان بالقوه بیشتری تماس بگیرید. آن را به عنوان فضای استودیوی دیجیتالی خود در نظر بگیرید که نشان دهنده نام تجاری شما است ، اخبار، ارزش ها، پروژه ها و بینش های شما را به اشتراک می گذارد، با مشتریان خود ارتباط برقرار می کند، مشتریان را جذب می کند و غیره. شما فکر می کنید که پروژه های ساخته شده از نظر زیبایی باید کار جدیدی را به ارمغان بیاورد و مشتریان خود را به ارمغان بیاورند ، درست است؟ اگر بیشتر روی جنبه های طراحی کار تمرکز کنید و مطالب تصویری زیادی داشته باشید، می توانید کتابهای ظاهر با تخته مواد یا مجموعه محصولاتی که در پروژه خود استفاده کرده اید تهیه کنید و آنها را در سیستم عامل های متمرکز بر تصویر مانند Instagram و Pinterest به اشتراک بگذارید. مانند تهیه یک صفحه نمایش از ارائه پاورپوینت پروژه ، به عنوان مثال ، هنگام توضیح پروژه.

فعالیت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام می تواند به صورت روزانه باشد، اما می توانید آنها را از قبل آماده کنید و برنامه ریزی کنید ، برای مثال با ابزارهایی مانند Later. به منظور حفظ این مهم، باید یک برنامه ایجاد محتوا و برنامه ای از قبل تهیه کنید. بسته به تمرکز شرکت شما، شما به عنوان معمار رهبر یا مرجع طراحی، برنامه ریزی یا ساخت باشید. ایده دیگر این است که راهنماها یا گزارش های قابل اشتراک گذاری با اطلاعات و بینش های مفید برای مخاطبان موردنظر در رابطه با نیازها و چالش های آنها تهیه کنید. اما می توانید جلد یا گزیده ای از آنها را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. منظور از مطالعه موردی فقط نمایش تصاویر براق پروژه به پایان رسیده شما نیست ، بلکه فرایند شما را نیز نشان می دهد. آنها می توانند مقاله ، کتاب الکترونیکی ، مطالعه موردی ویدئویی باشند. اگر جدیدترین مقاله در مورد آن مربوط به سال 2017 باشد، این تصور باعث می شود که با مخاطبان خود درگیر نشده اید. به طوری که به ایجاد برند و مخاطبان کمک می کند. تولید محتوا برای پیج معماری یک فرصت عالی برای نشان دادن این است که شما در زمینه خود متخصص هستید و در نتیجه به ایجاد اعتماد نیز کمک می کند.

اینها تنها چند ایده برای کمک به شما در شروع است. در اینجا ، این شانس را دارید که نشان دهید چگونه دفتر شما به مشتری خاصی در پروژه خود کمک کرده است. این نتایج عالی را نشان می دهد و بر تمرکز شما بر دستیابی به اهداف مشتری در طول پروژه تأکید می کند. بنابراین ، صحبت کردن در پادکست در مورد “کار جدید” بسیار مفید خواهد بود ، به عنوان مثال، اگر شنوندگان نیز با مشخصات مشتری ایده آل شما مطابقت داشته باشند. ویدئو یک راه عالی و پویا برای بیان پروژه ها ، افکار ، تمرین و ایده های ما است. تولید پادکست مخصوص دفتر خود می تواند ایده ای باشد. محتوای صوتی در قالب پادکست در چند سال گذشته بسیار محبوب شده است. اما اگر فکر می کنید این کار برای شما بسیار پیشرفته است ، به فکر استفاده از پادکست های دیگری باشید که در آن به عنوان متخصص مهمان صحبت می کنید. خوب ، اجازه دهید ما خلاصه کنیم که چرا بازاریابی محتوا برای معماران منطقی است – چرا بسیاری از شرکت ها، استارتاپ ها و شرکت ها در صنایع دیگر این کار را انجام می دهند و چرا باید به بخشی ضروری از تمرین شما تبدیل شود.

5 نوع بازاریابی محتوا که باعث افزایش بازدید از وب سایت معماری شما می شود. یکی از راههای کلیدی برای ایجاد موفقیت بیشتر در تعداد افراد زیر و افزایش بازدیدکنندگان از وب سایت معماری، ثابت ماندن و سازگاری با بازاریابی محتوا و ایجاد محتوا است. مرکز استراتژی بازاریابی محتوا و رشد وب مجله خبری seobythesea سایت شما است. اما معماران معمولاً فقط از پروژه های ساخته شده خود به صورت آنلاین به عنوان یک ابزار ارتباطی استفاده می کنند، که شرم آور است زیرا بدان معناست که بسیاری از مطالب بازاریابی با ارزش بالقوه بدون استفاده می ماند. اینها می توانند به عنوان یک آهنربای سربی در وب سایت شما استفاده شوند. شما باید مرتباً مطالب خود را به روز کرده و در وبلاگ خود پست کنید. البته، این بدان معنا نیست که شما باید همه آنها را انجام دهید. تولید محتوا برای پیج معماری باید با تولید و ارائه مقالات با کیفیت بالا آغاز شود.