توییتر آبی را برای کسب و کار با عکس های نمایه مربعی راه اندازی کرد


توییتر در حال راه اندازی Blue For Business، نسخه جدیدی از Blue Verified است که برای تشخیص حساب های برند از حساب های شخصی طراحی شده است.

علاوه بر علامت طلایی، Blue For Business با یک عکس نمایه مربعی و امکان پیوند دادن هر حساب توییتر وابسته ارائه می شود.

وقتی حساب‌های تجاری حساب‌های وابسته خود را تعیین می‌کنند، مانند حساب‌های شخصی توییتر کارمندان، شرکت وابسته یک نشان اضافی در کنار علامت تأیید شده خود دریافت می‌کند.

تصویر بالای این صفحه نمونه ای از حساب کاربری یک کارمند توییتر را نشان می دهد که دارای یک علامت آبی و یک نشان با لوگوی توییتر است.

توییتر در یک پست وبلاگ نمونه های مختلفی از نحوه استفاده برندها از Blue For Business ارائه می دهد:

«با ایجاد این ارتباط، ما این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنیم تا شبکه‌هایی را در سازمان‌های خود در توییتر ایجاد کنند. کسب‌وکارها می‌توانند به رهبری، برندها، دسته‌های پشتیبانی، کارمندان یا تیم‌های خود وابسته شوند. روزنامه نگاران، بازیکنان تیم های ورزشی یا شخصیت های فیلم همگی می توانند وابسته باشند. شما اسمش را بگذارید، فهمیدیم. هر یک از شرکت‌های وابسته بر اساس فهرستی که کسب‌وکار اصلی ارائه می‌کند، تأیید می‌شود و به‌طور رسمی به دسته والدین خود مرتبط می‌شود. ما هر معیار، قیمت یا فرآیند جدیدی را با به‌روزرسانی آنها به اشتراک خواهیم گذاشت.»

صرف نظر از اینکه توییتر چگونه سعی می کند آن را بچرخاند، تردیدی وجود ندارد که Blue For Business برای فروش اشتراک های بیشتر طراحی شده است.

اگر برند شما و شرکت‌های وابسته آن در خطر جعل هویت در توییتر هستند، تأیید و پیوند همه افراد تحت یک حساب والدین می‌تواند ارزشمند باشد.

با این حال، بدون جزئیات بیشتر، تعیین کمیت ارزش این سرویس برای مشاغل آسان نیست.

برای این منظور، ما نمی دانیم چقدر برای کسب و کارها هزینه خواهد داشت، زیرا ثبت نام هنوز باز نشده است.

توییتر در حال اجرای آزمایشی Blue For Businesses با حساب‌های منتخب است و سال آینده این سرویس را به طور گسترده در دسترس قرار خواهد داد.


منبع: توییتر
تصویر ویژه: اسکرین شات از business.twitter.com/en/blog/twitter-blue-for-business.html، دسامبر 2022.





منبع