جستجوهای خرید Google روی دسک‌تاپ بیشتر بصری می‌شوند


Google با افزودن مجموعه‌ای جامع‌تر از تصاویر محصول، تجربه خرید در دسک‌تاپ را بصری‌تر می‌کند.

در مثالی از Google که در زیر نشان داده شده است، می‌توانید ببینید که چگونه نتایج جستجو برای صفحات دسته‌بندی محصول شامل یک ردیف کامل از تصاویر کوچک است.

احتمالاً، تصاویر از صفحاتی که در نتایج جستجو به آنها پیوند داده شده است، استخراج می شوند، اگرچه گوگل مشخص نمی کند.

خرید گوگلعکس صفحه از: blog.google/products/shopping/shoppable-search-on-desktop/، اکتبر 2022.

همانطور که صفحه را به پایین اسکرول می کنید، یک ویژگی جستجوی منحصر به فرد با قیمت ها و رتبه بندی های اختصاص داده شده به نتایج هر محصول را خواهید دید.

با کلیک بر روی یکی از محصولات، پانلی در سمت راست با پیوندهایی به خرده فروشان مختلف که محصول را می فروشند، ظاهر می شود.

این ویژگی به شما امکان می دهد بدون از دست دادن جایگاه خود در نتایج جستجو، اطلاعات بیشتری در مورد یک محصول بخوانید.

خرید گوگلعکس صفحه از: blog.google/products/shopping/shoppable-search-on-desktop/، اکتبر 2022.

به‌علاوه، می‌توانید نتایج را بر اساس نوع، نام تجاری، خرده‌فروش، اطراف و آنچه در فروش است فیلتر کنید.

در یک پست وبلاگی، گوگل می گوید که تجربه جستجوی خرید جدید هنگام جستجو برای لباس، لوازم الکترونیکی، محصولات زیبایی یا کالاهای خانگی به وجود می آید.

با این به‌روزرسانی، نتایج جستجو برای پرسش‌های مربوط به خرید در دسک‌تاپ به تجربه‌ای نزدیک‌تر است که Google اخیراً در تلفن همراه ارائه کرده است.

گوگل خاطرنشان می کند که نتایج و فیلترهای جستجوهای خرید پویا هستند، به این معنی که به طور مداوم با جدیدترین محتوا به روز می شوند.

تجربه خرید جدید روی دسکتاپ اکنون در نتایج جستجوی Google ارائه می شود.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: رومن سامبورسکی/شاتراستاک





منبع